13 februari 2013 om 00:00
iBOOD

Autovision autoradio met FM, CD, MP3, SD kaartlezer, USB en Bluetooth

Als je in de auto zit heb je al je aandacht bij het verkeer nodig en heb je beide handen aan het stuur. Dat betekent dat je geen handen vrij hebt om te bellen. Met de AV-8950 BT Autoradio van Autovision is dat echter geen probleem. Want naast dat deze autoradio al je favoriete muziek afspeelt, kun je je telefoon met deze radio verbinden via een snelle Bluetooth 2.0 verbinding! De AV-8950BT neemt de belangrijkste functies van je telefoon dan over. Zo kun je gesprekken accepteren, weigeren of in de wacht zetten met de bijgeleverde afstandsbediening, kun je zelf nummers kiezen met diezelfde afstandsbediening en worden de nummers van bellers weergegeven in het display van de radio. Gelukkig is er door al deze telefoonfunctionaliteit niet bepaald beknibbeld op wat toch nog de belangrijkste functie is van een autoradio: jouw favoriete nummers met een vermogen van 4x 55 watt door de speakers knallen. En dat kan op bijna alle manieren. Naast de gebruikelijke FM en AM-tuner en CD-speler speelt de AV-8950 BT audio af van gebrande cd’s, USB-sticks, via een aux-ingang aan de voorkant (handig voor je iPod), SD-kaartjes en kun je audio streamen via Bluetooth vanaf bijvoorbeeld je telefoon. Lastige inbouw van speakers of een microfoon is niet nodig. Deze autoradio maakt gebruik van de speakers die je al in je auto hebt en een microfoon zit geïntegreerd in het frontpaneel van de radio. Het enige wat jij hoeft te doen is de radio te verbinden met de auto door middel van een simpele ISO-aansluiting. De AV-8950 BT zorgt ervoor dat jij je handen nooit meer van het stuur hoeft te halen. Veilig op weg dus, en dat zonder dat jij een seconde van jouw favoriete muziek mist!
  • Merk: Autovision
  • Type: AV-8950BT
  • Autoradio CD / MP3 / SD- / USB en Bluetooth
  • 4 x 55 Watt
  • FM / AM PLL-Tuner
  • RDS ( Radio Data System )
  • EON
  • 30 voorkeuze zenders
  • CD / CD-R / CD-RW / MP3 / OGG
  • ID3-Tag
  • MMC- / SD- geheugenkaartlezer
  • USB-aansluiting aan voorzijde
  • AUX-ingang ( 3,5mm Mini-Jack )
  • Bluetooth V2.0 EDR ( ondersteunt: HSP, HFP, SDP, SPP, OPP )
  • 10 meter draadloos bereik ( Bluetooth )
  • Ingebouwde microfoon
  • Audio Streaming via A2DP ( Hifi Stereo geluid over Bluetooth-verbinding )
  • Echo / Ruis onderdrukkingssysteem
  • Voice-Dailing ( indien je telefoon dit ondersteunt )
  • Electronische Shock Protectie
  • Blauwe toetsverlichting en witte displayverlichting
  • RCA-uitgangen
  • LCD-Display
  • Loudness
  • DSP-Equalizer voorkeuze
  • Gescheiden in te stellen: Bass, Treble, Fader
  • Electronische volume
  • Afneembaar front ( Anti-diefstal Flip-Down )
  • Inclusief afstandsbediening
  • ISO-aansluiting
  • Afmetingen: single DIN (180 x 50 mm paneel)
  • Wettelijke garantie: 2 jaar

Vandaag is er op het iBOOD Forum een Official Product Expert aanwezig! De Official Product Expert is een vertegenwoordiger van de fabrikant en zal
van 10.00 - 12.00 en van 14.00 - 16.00
aanwezig zijn om al jullie vragen te beantwoorden.

Begin je vraag aan de Official Product Expert met:
@Autovision-Expert
Wil je een uitleg over de specificaties van het product of wil je weten of de iBOOD van de dag compatibel is met een product dat je al in huis hebt? Dan kun je deze vragen direct aan de Official Product Expert stellen zodat je in no-time een duidelijk en goed antwoord hebt!
Let wel; Je kunt gedurende de Product Expertsessie vragen stellen die gerelateerd zijn aan het aangeboden product. Om de productdiscussie overzichtelijk en on topic te houden, worden alleen vragen behandeld over het product zelf. Als vanzelfsprekend dien je je aan de forumregels te houden om het voor iedereen leuk te houden. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan gesprekken met Product Experts of informatie die uit vragen voortkomt.
Footer

13 februari 2013 om 16:57
onlinetinus Gebruiker

ik zou zeggen doen voordeeel is er al naar 1 x mobiel bellen achter het stuur uit >

ik heb van een concurent zo n alles vreter maar top geen apparte microfoon dus geen kabeltjes trekken super ideaal

13 februari 2013 om 18:38
Pim88 Gebruiker

@Autovision-Expert

In te bouwen in een Seat Ibiza van 1995? Ik heb echt geen idee of er een ISO aansluiting in zit.

13 februari 2013 om 19:30
ElBigote1 Gebruiker

@Autovision-Expert

Is deze eenvoudig in te bouwen in mijn Rolls Roys Silvershadow??? …., zo niet zal het in mn Ferrari Testa Rosso lukken???

13 februari 2013 om 21:16
jelleveerbeek Gebruiker

hallo luitjes,

is hier ook een versterker van 900 watt op aan te sluiten?

groeten

14 februari 2013 om 16:27
Lighttechnician Gebruiker

Ik kan hem niet meer bestellen? Link is niet klikbaar…

14 februari 2013 om 17:02
Moderator Renate Moderator

Beste, Dit betreft de aanbieding van gisteren en is niet meer te koop. Helaas kunnen we je met dit product niet meer van dienst zijn.

15 februari 2013 om 10:04
Lighttechnician Gebruiker

Das jammer!

Wellicht een idee om dan het knopje ‘Ik wil er één!’ weg te halen?

15 februari 2013 om 13:01
Moderator Renate Moderator

dit was me nog niet opgevallen, ik a de technische crew vragen hier een oplossing voor te bedenken.
iBOOD extra heeft nl niet elke dag een aanbieding. wellicht dat daar de knoop zit.

we gaan het oppakken. bedankt!

22 februari 2013 om 19:09
dusdek Gebruiker

Kan ik deze aanbieding mog nabestellen?

28 februari 2013 om 01:08
dylonline Gebruiker

Ik vind het maar een gammel ding, van de week gemonteerd maar elke keer dat ik het frontje er in wil klikken vrees ik met grote vreze of ik het frontje niet beschadig…! Gelukkig zit er garantie op want ik twijfel of ie t een jaar volhoudt! :(

(met de werking is overigens weinig mis na twee dagen, alleen soms wat moeite met RDS decoderen)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.