19 november 2019 om 00:00
iBOOD

Bowers & Wilkins PX Draadloze Koptelefoon | Noise Cancelling

B&W PX Wireless Headphone | ANC

Je favoriete tracks verdienen het genot van absolute stilte, doe jezelf dus een plezier met deze hoofdtelefoon van Bowers & Wilkins PX.

Specificaties

Merk: Bowers & Wilkins
Type: Draadloze koptelefoon met noise cancelling
Garantie: 2 jaar

• Adaptive noise cancelling
  • Batterijduur van 22 uur
  • 5 sterren op What HI*FI

Kenmerken

• Adaptive noise cancelling
  • Bluetooth audio - Bluetooth 4.1 met aptX HD
  • Natuurlijke UI (User Interface) 
  • Oplaadbare batterij (tot 22 uur aan batterijduur)
  • Mobiele app voor persoonlijke audioweergave
  • Ontworpen voor over de oren
  • 4x mics voor ANC (2x feedforward mics + 2x feedback mics)
  • 2x mics voor telefonie (CVC2 - Clear voice communication (heldere spraakcommunicatie) 2)
  • Netto gewicht: 335 gram

Technische informatie

• Ingangen: USB-C (audio, batterij opladen en firmware-update)
  • Stereoaansluiting: 3,5 mm
  • Drivers: 2x ø 40 mm volledig bereik
  • Frequentiebereik: 10 Hz – 20 kHz
  • Impedantie: 22 ohms (passief)
  • Vervorming (THD): <0,3% (1kHz/10mW)
  • Gevoeligheid: 111 dB/V bij 1 kHz

Batterij

• Type: 850 mAh - Lithiumpolymeer
  • Batterijduur: Tot 22 uur BT/ANC, tot 29 uur BT/zonder ANC, tot 33 uur ANC/bekabeld, tot 50 uur bekabeld/zonder ANC

Bluetooth

• Bluetoothprofielen: A2DP v1.3, AVRCP v1.6, HFP v1.6, HSP v1.2, GAP, SDAP, DIP
  • Bluetooth-codecs: aptX HD (High Definition), standaardvertraging plus HD, SBC (Low Complexity Sub-band Codering), AAC (Advanced Audio Coding)

Dit ontvang je

• Draadloze koptelefoon
  • Opbergtasje
  • Aux kabel
  • USB-kabel
  • Handleiding
19 november 2019 om 00:41
hans0304 Gebruiker

Geen bijzondere aanbieding ditmaal. Scheelt €13 incl. verzending

http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=574762

Beantwoorden

19 november 2019 om 00:47
Moderator Paul Moderator

Dat is nog steeds een leuk voordeeltje!

Beantwoorden

19 november 2019 om 07:32
hans0304 Gebruiker

Leuk als je hem al wilde kopen, maar niet voor een dagdeal.

Beantwoorden

19 november 2019 om 06:39
Ikiro Gebruiker

Is het een px of px7? De nieuwprijs van de px 7 is bij B&W 399 en op overige sites is de max prijs van de PX 299. Zou wel fijn zijn als de korting van een reguliere prijs afgaat ipv een hoge prijs bepalen en dan korting geven.

Beantwoorden

19 november 2019 om 06:49
Grrrrrene Gebruiker

Die discussie voert men hier iedere keer weer. Het is de PX en de adviesprijs is de enige objectieve, stabiele en eenvoudig controleerbare prijs. Ik verwacht van consumenten ook daar ze kijken wat gangbare prijzen elders zijn. Als die van iBood dan te hoog zijn, kopen ze wel ergens anders :-)

Beantwoorden

19 november 2019 om 07:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ikiro,

Wat grrrrrene zegt klopt helemaal, iBOOD hanteert de oorspronkelijke adviesprijs die het product kreeg toen hij voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

19 november 2019 om 09:48
Larrrrs Gebruiker

Alleen doen jullie dat alleen als dat zo uitkomt, want als de adviesprijs ind e loop der tijd omhoog gaat (bv. Apple peripherals) nemen jullie de nieuwe hogere prijs maar wat graag over.

Beantwoorden

19 november 2019 om 09:13
Anton68 Gebruiker

Volgens mij zelfde prijs als bij de hunt van vorige week.

Beantwoorden

19 november 2019 om 10:41
DaniMol Gebruiker

Nee *knip*

Bij de hunt besteld. Wacht er nog steeds op.

Edited by: Niek

Dealprijzen zijn niet toegestaan op het forum, daarom heb ik dat even weggeknipt.

Beantwoorden

19 november 2019 om 10:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Anton68,

Tijdens de Hunt was hij nog iets scherper geprijsd.

Beantwoorden

19 november 2019 om 09:15
C.v.Steenderen Gebruiker

Hoi,

Heeft deze multi point connection?

Dus kan ik er tegelijk twee BT apperaten op aan sluiten?

Beantwoorden

19 november 2019 om 10:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Zeker!

Uw PX onthoudt maximaal acht gekoppelde Bluetooth-apparaten. Het is mogelijk dat twee apparaten tegelijkertijd verbonden zijn, bijvoorbeeld dat er muziek wordt afgespeeld vanaf het ene apparaat en telefoongesprekken via een ander apparaat binnenkomen.

Beantwoorden

19 november 2019 om 09:58
Jsss Gebruiker

Ja dat is mogelijk. Ik koppel geregeld met de ipad en telefoon.

Beantwoorden

19 november 2019 om 13:14
scheh02 Gebruiker

Ik heb deze ook in mijn bezit. Alleen dan de koper/blauw uitvoering. Geweldig deze concurrent van de Sony WH-1000Xm3. Als je hem eenmaal in de handen hebt dan weet je wat de kwaliteit is van B&W. Subliem geluid en ultiem draagcomfort.

Beantwoorden

19 november 2019 om 23:49
RindertSlagter Gebruiker

Wat een fraaie Koptelefoon standaard. Wat ia het merk en waar kun je deze kopen als ik het vragen mag?

Beantwoorden

19 november 2019 om 13:44
C.v.Steenderen Gebruiker

Dank u!

Beantwoorden

19 november 2019 om 16:08
Evil-B Gebruiker

Kan deze draadloos op een Ps4 Pro worden aangesloten? Werkt de microfoon dan ook voor in een party?

Beantwoorden

19 november 2019 om 16:29
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Evil-B,

Ik durf niet te beloven dat hij draadloos op jouw PS4 Pro aangesloten kan worden. Je zou het uiteraard kunnen proberen, maar ik zou er op rekenen dat het niet werkt.

Beantwoorden

19 november 2019 om 19:20
DaniMol Gebruiker

Dit kan je het beste op PS4 fora opzoeken

Beantwoorden

19 november 2019 om 21:12
cobus78 Gebruiker

Een maand geleden heb ik deze koptelefoon bij iBood gekocht voor dezelfde prijs. Ik ben er erg blij mee. Een erg fraaie en degelijke koptelefoon die fantastisch klinkt. Ik gebruik ‘m zowel thuis als op het werk, in een rumoerige omgeving werkt dat fantastisch om je te kunnen concentreren. Je merkt wel dat de geluidskwaliteit met de noicecanceling aan wat minder wordt, maar ook zoder dempt het omgevingsgeluid al behoorlijk. Het is een uitlopend model, maar kan nog prima mee. In tegenstelling tot wat in veel reviews wordt vermeld krijg je er een degelijke hardcase bij die goed beschermt. Voor deze prijs ga je niets anders vinden wat net zo goed klinkt en kwaliteitief net zo goed in elkaar zit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.