13 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Anki Overdrive Starter Kit

Anki Overdrive Starter Kit

Dit is niet zomaar een spel, maar een race vol dodelijke wapens, unieke tracks en tactische moves. En hoe beter jij racet, hoe beter de Supercars worden. Ready for battle?

Specificaties

Merk: Anki
Type: Overdrive Starter Kit

• Robots aangedreven door A.I.
  • Tactische opties zijn onbeperkt
  • Acht racebanen/battlefields

Kenmerken:

• Compatibel met Android en iOS
  • Oplaadtijd Supercars: 8-10 minuten
  • Continue software-updates

Inhoud Starter Kit:

• 2x robotic Supercar
  • 6x gebogen baanstuk
  • 4x recht baanstuk
  • 2x verhoging
  • 1x oplader voor 4 Supercars
  • 1x bandenschoonmaker
13 mei 2019 om 00:18
hoog Gebruiker

Als ik het goed heb begrepen is het bedrijf Anki failliet. Neem aan dat er dan ook geen updates komen, zoals in de omschrijving staat beschreven..

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Anki_(company)

Beantwoorden

13 mei 2019 om 01:14
Sem- Gebruiker

Dat is nog maar de vraag. Hoewel ze failliet zijn, is er op het moment van schrijven een kwartier geleden nog een update uitgebracht op de app. Dit kan natuurlijk ook een eerder geplande update zijn, die door omstandigheden nu pas is uitgebracht. Dus het is een gok die je wilt wagen of niet.

Beantwoorden

13 mei 2019 om 00:40
Syphke Gebruiker

staat ook op hun website, dus zeker de moeite niet meer om nog te kopen.

Beantwoorden

13 mei 2019 om 01:00
erhanf22 Gebruiker

Voor een offline systeem maakt dat toch niet uit? Zover ik weet heb je alleen de app nodig, de auto’s verbinden met bluetooth. Volgens mij nog steeds een goede deal en veel beter dan het suffe slot racing.

Beantwoorden

13 mei 2019 om 05:55
Staalhamer Gebruiker

Ik heb deze set de vorige keer gekocht op Ibood. Mooi speelgoed voor de kinderen hoor en stiekem voor de papa ook ;)

Beantwoorden

13 mei 2019 om 10:14
diebeest Gebruiker

Is het mogelijk bij een dubbele set de 4 autos tegelijk te gebruiken? (dus 2 x dezelfde 2 auto’s)

Beantwoorden

13 mei 2019 om 10:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is zeker mogelijk.

Beantwoorden

13 mei 2019 om 10:59
jandebeukeleer Gebruiker

Is het mogelijk ons te inforemeren ivm dat faillisement en het verder bestaan van dit speelgoed?

Beantwoorden

13 mei 2019 om 11:11

Ik heb op dit moment niet meer informatie over deze situatie dan onderstaand, deze informatie kun je vinden via de link van renzov (zie hieronder).

It is with a heavy heart to inform you that Anki has ceased product development and we are no longer manufacturing robots. To our partners and customers, thank you for all your support and joining us on this journey to bring robotics and AI out of research labs and into your homes.

We are taking steps to assure that customers will continue to enjoy continued use of our products. In order to provide long term support of our products, Anki has contracted our most senior leaders and hands-on engineers across all the technical areas involved in maintaining the operation and functionality in the existing products and apps. Ongoing operations for existing products typically require little to no active intervention, but we have arranged for any support in the event it does become necessary. Vector is the only product with a notable cloud component, and the contracted team is heavily staffed in that area.

Currently, we have implemented a self-serve Help Center to assist in getting the most out of your product, regretfully there are no agents available, however we are monitoring cloud operations for Anki accounts and Vector.

We plan to solidify and communicate all the details of this plan soon.

Beantwoorden

13 mei 2019 om 11:34
renzov Gebruiker

lees de pop-up op https://www.anki.com/ …..hoe verder met garantie en support is nog niet helemaal bekend, word wel aangewerkt blijkt…….

Beantwoorden

13 mei 2019 om 13:45

Wat ik wel alvast kan melden is dat je via ons gewoon recht hebt op garantie, ook bij een faillissement van Anki.

Beantwoorden

13 mei 2019 om 12:33
erhanf22 Gebruiker

Wel het nadeel van al dat “smart” gedoe. Ik heb alvast maar 2 accounts aangemaakt, maar als de stekker uit de servers gaan waar je de accounts op kan aanmaken en inloggen via de app dan heb je dus eigenlijk niks meer aan het setje. Niet zo offline als ik eerst dacht.

Beantwoorden

13 mei 2019 om 13:26
mischa81 Gebruiker

best wel vervelend dat ik hem twee weken geleden hier gekocht hebt voor 70€….

Kan ik die vandaag nog terug sturen en een nieuwe bestellen??

Beantwoorden

13 mei 2019 om 13:49

Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Je mag hem wel getest hebben, maar niet uitgebreid gebruikt.

Je krijgt na een retour jouw aankoopbedrag terug, de retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Beantwoorden

13 mei 2019 om 14:45
ReiBood Gebruiker

Hoi Mischa,

Niet om het een of ander, maar met deze ser erbij kun je flink uitbreiden en met 4 racen of ben je maar beperkt tot 1 set?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.