1 mei 2019 om 00:01
iBOOD

Gigabyte Radeon RX 580 Gaming 8G | OEM

Gigabyte Radeon RX 580 Gaming 8G | OEM

Razendsnel, vloeiend gamen in hoge resolutie.

Specificaties

Merk: Gigabyte
Type: Radeon RX 580 G8 MI 
Garantie: 2 jaar

• 8 GB DDR5 videogeheugen
  • 1355 MHz OC-kloksnelheid
  • Met DVI, HDMI & Display Port

Technisch

• Kloksnelheid: OC-modus: 1355 MHz / Gaming-modus: 1340 MHz
  • Stream processor: 2304
  • Procestechnologie: 14 nm
  • Memory clock: 8000 MHz
  • Geheugen: 8 GB GDDR5
  • Memory bus: 256 bit
  • Card bus: PCI-E 3.0 x 16
  • Max. digitale resolutie: 7680 x 4320
  • Multi-view: 5

Software

• DirextX: 12
  • OpenGL: 4.5

Fysieke eigenschappen

• Aanbevolen PSU: 500 W
  • Voedingsaansluiting: 1x 8-pins
  • Interface: 1x Dual-link DVI-D / 1x HDMI 2.0 / 3x Display Port 1.4
  • PCB-vormfactor: ATX
  • Afmetingen: 40 x 232 x 116 mm 
SIZE

Dit is een OEM-product. Het wordt geleverd zonder originele verpakking, handleiding en driver. Je ontvangt enkel de kaart.

1 mei 2019 om 00:06
Justev0 Gebruiker

€649? Dat heeft de kaart nooit gekost, niet eens in de buurt. Die ‘adviesprijzen’ die jullie af en toe uit de duim zuigen..

Beantwoorden

1 mei 2019 om 00:12
Razer1980 Gebruiker

Adviesprijs slaat inderdaad nergens op, maar nog steeds 70,- goedkoper dan de goedkoopste die ik kan vinden.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 00:13
Justev0 Gebruiker

Dat zijn geen OEM’s.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 00:58
MrSkyline Gebruiker

Klopt, de prijs slaat nergens op, en al was hij daadwerkelijk ooit verkocht voor die prijs dan mag dit enkel als een van/voor prijs worden genoemd als hij in de afgelopen 3 maanden deze prijs is geweest. Dit is niet het geval en zoals vrijwel dagelijks overtreed ibood hiermee simpelweg de wet. Ik ben benieuwd wanneer een programma als kassa dit eens aan gaat pakken. Ik zal het in iedergeval insturen als tip.

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/verkopen-aan-consumenten/prijzen-vermelden/prijzen-vermelden

https://wetten.overheid.nl/BWBR0033043/2019-01-01

Beantwoorden

1 mei 2019 om 01:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond MrSkyline,

Wat je zegt klopt deels. Een (web)winkel moet als van prijs de prijs hanteren die ze het product in de drie voorgaande maanden gaven. Aangezien iBOOD geen vast assortiment heeft en dit product dus niet 3 maanden aangeboden heeft voor een bepaalde prijs, moet iBOOD de oorspronkelijke adviesprijs hanteren. Dat is ook wat iBOOD dus doet. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben over de adviesprijs, dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com. Dan kunnen we het hier op het forum over de deal gaan hebben.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 20:21
Zork14 Gebruiker

Het is maar wat je wil: € 215,- voor een retailprodukt of 150,- voor een bulk (OEM) product. € 65,- verschil. It is your pick!! En gelukkig zijn marktprijzen ook snel gegoogled. Hoef je je ook niet meer te ergeren aan de uitleg van Ibood over adviesprijzen.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 20:34
Zork14 Gebruiker
1 mei 2019 om 02:07
Cath22 Gebruiker

Is deze geschikt voor elk moederbord/processor waar het in het bord past?

Heb nu twee Nvidia in SLI mode in de pc maar qua geheugen en sterkte is deze wel beter

En er draait situatie sowieso win 10 pro op.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 04:01
Ruudvz Gebruiker

Je moederbord moet een PCI Express 3.0 – 16x bevatten zoals boven in de specificaties beschreven staat.

Vergeleken met een Nvidia kaart zal deze tussen een 1060 en 1070 zitten kwa snelheid.

*knip*

Edited by: Niek

Beantwoorden

1 mei 2019 om 14:24
banaan1234 Gebruiker

Ja hij past in elk pcie slot. Ook pci express 2.0

Beantwoorden

1 mei 2019 om 14:25
banaan1234 Gebruiker

hoeft niet persé een pci-e 3.0 te zijn

Beantwoorden

1 mei 2019 om 02:17
lennardh Gebruiker

Kijk gewoon allemaal even 1 minuut op internet om de prijzen te vergelijken (wat iedereen toch al doet) om te kijken of het een goede aanbieding is, hoeft niemand meer te zeiken.

Vraag over het OEM verhaal. Zijn deze gebruikt, refurbished  of geheel nieuw?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 04:12
Ruudvz Gebruiker

OEM staat voor “original equipment manufacturer”. Dit houdt in dat het product gemaakt is voor andere bedrijven zoals HP, Dell, Acer (of andere computer leveranciers). Meestal zit het dan in een simpele kartonne doos zonder bling. Maakt het product goedkoper dan een Retail versie.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 04:14
Ruudvz Gebruiker

even als toevoeging. kwaliteit kan dus wel gewoon hetzelfde zijn als de retail.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 02:52
Kappaman Gebruiker

Er staat in de titel overigens niet dat het hier om de “MI” versie gaat. Pas in de beschrijving kom ik dat tegen.

http://prntscr.com/nixmvs

Beantwoorden

1 mei 2019 om 07:09
trabretlaw Gebruiker

Man wat een gezeur over die adviesprijs. Wie kijkt daar nou naar? Het gaat om de verkoopprijs en of die lager is dan elders.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 08:39
deschaker Gebruiker

Eindelijk iemand die het benoemd. Pluisje voor jou… O nee kan hier niet….

Beantwoorden

1 mei 2019 om 09:47
Peter Lam Gebruiker

Helemaal mee eens !

De adviesprijs van alle consumentengoederen checken we toch !?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 07:13
j.m.keller Gebruiker

Houd er wel rekening mee dat ze die kaarten in een plastic zakje zonder enige bescherming versturen. Zo heb ik althans de vorige videokaart deal ontvangen. En overigens ook weer geretourneerd.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 07:35
hensavelkoul Gebruiker

Valt deze onder de AMD actie voor 2 gratis games bij aanschaf ?

https://www.amd.com/en/gaming/game-bundle

M.a.w. krijg je er een coupon code bij ?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 07:54
j.m.keller Gebruiker
1 mei 2019 om 08:26
tan1415 Gebruiker

Nette prijs.

Alleen voor 30€ met krijg je dus de gratis games world war z and the division 2. Welke  zouden jullie doen? Ik twijfel.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 08:48
tan1415 Gebruiker

Het betreft wel de merk asrock.

Maar aande andere kant wel snellere levering.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 08:45
ajopie Gebruiker

Doet ie t ook in een PC met 450 Wart of neem ik dan een risico dat ie het niet gaat doen? En gaan alle prestaties van de PC omhoog of alleen bij 3D gamen?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:18
netmeester Gebruiker

Prestaties van je PC gaan niet omhoog, behalve als de grafische kaart wordt aangesproken.
Zo’n kaart heeft meerwaarde voor spelletjes/beeldbewerking of ingewikkelde berekeningen (crypto bijvoorbeeld).
Als je gaat ‘internetten’ is dat niet sneller door deze kaart.

450 Watt is op het randje voor veel grafische kaarten.
Het ligt er ook aan hoeveel je systeem zelf gebruikt. Zonder die informatie kan niemand je hier een sluitend antwoord geven.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 18:17
ajopie Gebruiker

Oke bedankt. Ik heb een https://computerkiezen.nl/computer-aanbiedingen/medion-akoya-p62017-md-34150/ gekocht. Ben geen gamer maar hij haperde laatst bij een full HD film kijken. Vond t beetje tegenvallen voor zo’n nieuwe pc. Twijfel dus nog ook ivm gelijktijdige vermogen.

Beantwoorden

2 mei 2019 om 05:55
Cuadie Gebruiker

Dat zou niet aan je PC mogen liggen? Je hebt een lekker krachtige processor,  12GB ram… Ik vermoed dan eerder een stream met zwakke internetverbinding bv

Beantwoorden

1 mei 2019 om 09:14
ckuiper91 Gebruiker

Hoi iBood,

Bij veel producten is er snel gezeur op het forum over de adviesprijs die “niet klopt” omdat ze het product ergens anders vaak goedkoper zien aangeboden dan de aangegeven adviesprijs, gek genoeg zelfs door mensen die beweren hier al jaren lang elke dag te komen op de site. Dit gebeurd met name veel bij hardware aanbiedingen zoals laptops of in dit geval een gpu. Doordat dit natuurlijk makkelijk op te zoeken is op een site als Tweakers. Ik zie ook elke keer weer een moderator de mensen er meerdere malen er aan herinneren dat de doorgestreepte prijs de adviesprijs is. Waarom wordt dit niet gewoon voor het doorgestreepte bedrag gezet? Zelfs in de specificaties van een product staat het nooit aangegeven. Iets als adviesprijs: prijs iBood: prijs bijvoorbeeld. Zal vast een hoop frustratie schelen voor de moderators en voor de klanten :)

Beantwoorden

1 mei 2019 om 09:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ckuiper91,

Dit is inderdaad iets wat er aan zit te komen. In de app wordt het volgens mij al wel aangegeven.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 18:13
hobbix Gebruiker

Waarom laat ibood die advies prijs niet gewoon weg?

(antwoord: dan kunnen ze niet met die hoge kortingspercentages impulskopers op het verkeerde been zetten. Is dat erg? Nee hoor. Is dat netjes? IMHO nee.)

Beantwoorden

1 mei 2019 om 09:19
Ma023 Gebruiker

Bijzonder volk.. in plaats van de aanbiedingsprijs te focussen wordt er gezocht naar iets om over te klagen. Who cares of de adviesprijs een miljard euro is? Als de prijs maar scherp is lijkt mij? Dat is het toch? So shut up your mouse :) !

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:03
L0ZDR Gebruiker

KOOP DIT PRODUCT NIET!!

Ik ben hier de fout in gegaan. IBOOD verstuurd deze videokaart in slechts een plastic zak, zonder enige vorm van bescherming!

Het heeft me inmiddels 3 telefoontjes, 5 e-mails en een hoop zorgen gekost en heb de kaart uiteindelijk kunnen terugsturen. Echter na 3 weken nog niet mijn aankoopbedrag ontvangen. IBOOD wil niet met mij praten omdat ik een alias gebruik op mijn e-mailadres, o.a. om spam makkelijk tegen te gaan. IBOOD erkend niet het gebruik hiervan, je hebt pech…

Hou deze waarschuwing in het achterhoofd!

Grt. Peter

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Peter,

Wat vervelend dat je nog steeds je aankoopbedrag niet hebt ontvangen. Ik ga dit even doorgeven en dan zal de klantenservice hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 13:05
Groterebroer Gebruiker

Dank je voor de waarschuwing, zo wil ik inderdaad een videokaart niet toegestuurd krijgen!

Rich

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:06
tweetietoo Gebruiker

*knip*

Deze kaarten werden voor 200 US dollar op de Filippijnen verkocht afgelopen najaar. En inderdaad, zoals gebruikers daar en elders opmerkten, in enkel een plastic zak en zonder garantie.

Beware….

De links werkten niet, dus die heb ik daarom verwijderd.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tweetietoo,

Na de feedback van de vorige keer, zal er deze keer beter gelet worden op de opvulling van het doosje.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 19:54
svliegen Gebruiker

Niet dus. Die kaart kwam ook dit keer gewoon in een verder lege doos, met uitsluitend een antistatisch zakje om de kaart. Hoeveel moeten er kapot gaan tijdens het transport voordat jullie dit beter gaan doen?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:12
pwnd Gebruiker

Ik heb een tijdje geleden de MI variant op deze kaart gekocht bij jullie. Kan ik de MI en deze gebruiken in een Crossfire opstelling? Of moet je echt 2x een gaming of 2x een mining variant aan elkaar knopen?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 12:44
svliegen Gebruiker

Dit *is* de MI versie.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:31
BlackScorpion85 Gebruiker

Ik moet het toch even kwijt; wat een gigantisch zeikvolk zijn we toch. Altijd dat gezeur over adviesprijs. Heeft niks met misleiding te maken. Maar ik begrijp dat mensen liever een echte van/voor prijs hebben, waarbij de van prijs bewust hoog wordt gehouden om “korting” te geven.

Anyway, een vraagje over deze deal; ik lees hier dat dit een MI versie is, wat houdt dit precies in? Merk ik verschil bij gaming op deze tov. de normale?

@ibood; kunnen jullie details geven over de verpakking? Wordt dit inderdaad los in een zak verstuurd, of zorgen jullie netjes voor een doosje waarin het goed stevig beschermd zit?

Overigens heb ik uitsluitend positieve ervaringen met ibood en hun klantenservice.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:45
benediktleb Gebruiker

In februari gekocht, kwam er zo aan: dus wel in een pakketje

Beantwoorden

1 mei 2019 om 12:47
svliegen Gebruiker

Los in de doos? Zonder opvulling? Heb je enig idee hoeveel er met die dozen gegooid wordt tijdens het transport? Een antistatisch zakje beschermt echt onvoldoende.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 13:10
Groterebroer Gebruiker

Wat voor moeite is het om het om wat pakjes lucht erbij te doen, zal meestal goed gaan, maar de kans dat er iets beschadigd is aanwezig, al zie je het op eerste gezicht niet (een half loszittend condensatortje ofzo). En onnodig. Tnx voor de foto Benediktleb.

Gr. Rich

Beantwoorden

1 mei 2019 om 14:24
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Na de feedback van de vorige keer, zal er deze keer beter op gelet worden bij het versturen.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 15:57
MrSkyline Gebruiker

Kwetsbare electronika verpakken zonder enige vorm van bescherming. Goed bezig. Dit product zou ik zeker niet aanschaffen, de kans dat je het product heel ontvangt wordt zo wel heel erg klein.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 20:16
j.m.keller Gebruiker

Een doos is nog heel wat. bij mij zat er alleen een plastic zakje omheen ipv een doos.

Beantwoorden

10 mei 2019 om 12:50
koely Gebruiker

Bestelling is aangekomen, echter los in doos zonder enige vorm van bescherming. We gaan zo zien of hij nog werkt.

Beantwoorden

11 mei 2019 om 14:11
remybien Gebruiker

Hi Niek,

Er wordt hier meerdere keren genoemd dat er deze keer beter op gelet wordt bij het versturen, maar toch werd mijn videokaart op exact dezelfde manier bezorgd. Iedereen die een videokaart inpakt kan bedenken dat het niet verstandig is om dat op deze manier te doen, hoe kan het dan dat het toch (ondanks meerder waarschuwingen) alsnog gebeurd?

Beantwoorden

11 mei 2019 om 23:33
Selhati Gebruiker

Die van mij inderdaad ook precies zoals op de foto… Alleen een antistatisch zakje erom en in de doos… Nog geen kans gehad om hem aan te sluiten, ben benieuwd.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:45
Gorre1 Gebruiker

Ik heb zelf proberen to zoeken maar kan er niet echt over uit. Is dit een respectabele upgrade tov een 970 gtx?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 11:01
t.barmentlo Gebruiker

Nee, de 970 is sneller. Dus deze lekker laten liggen!!!

Beantwoorden

1 mei 2019 om 14:27
banaan1234 Gebruiker

deze kaart is een stuk sneller dan de gtx970.

Ook heeft de gtx970 maar 3.5gb gheugen, en deze dus 8gb

Beantwoorden

1 mei 2019 om 10:53
Trust_me Gebruiker

Het is zeker geen Miningkaart? want laatste keer was het geval zo?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 11:02
t.barmentlo Gebruiker

Een mining kaart heeft geen display out. Aan de omschrijving te zien is het dus zeker geen Mining kaart.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 11:06
benediktleb Gebruiker

Zeker, ik heb de Rx 580 Gaming MI en deze heeft gewoon alle ports.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 12:14
Trust_me Gebruiker

bedankt voor u antwoordt.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 11:56
Cath22 Gebruiker

Mensen, in de specificaties staat extra MI erbij, niet in de titel.

Wat houdtt dat in?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 12:50
Moderator Paul Moderator

De volledige benaming van deze videokaart is: Radeon RX 580 G8 MI
MI staat voor de Mining versie (als ik het goed begrepen heb). 
Het was duidelijker geweest als “MI” ook in de titel erbij vermeld zou staan. Ik zal dat doorgeven aan iBOOD.

OEM houdt in dat het een zogeheten OEM-product is: h Het wordt geleverd zonder originele verpakking, handleiding en driver. Je ontvangt enkel de kaart.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 13:07
Cath22 Gebruiker

Ok thx

Ik heb het boekje van mijn pc opgezocht, maar ik heb pcie 2.0 slots dus gaat hem voor mij niet worden

Beantwoorden

1 mei 2019 om 15:01
arifi Gebruiker

Pci express is backward compatible. Een PciE 3.0 kaart werkt in een 2.0 slot en vice versa.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 19:19
Cath22 Gebruiker

Ok, wist ik niet. Worden dan wel de doorvoer snelheden minder denk ik, in een lager versie slot zoals ik heb?

Beantwoorden

20 mei 2019 om 20:07
svliegen Gebruiker

Zelfde electronica, maar geen backplate die voor extra bescherming en betere koeling zorgt.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 12:11
micheld1 Gebruiker

Goedkoopste prijs elders vandaag is 215EUR, deze prijs is dus heel netjes.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 14:53
koely Gebruiker

Dat is niet de mining variant. Die is nog 286 hier: https://tweakers.net/pricewatch/1111943/gigabyte-radeon-rx-580-gaming-8g-mi.html

Ik heb er net 1 gekocht, ben benieuwd hoe hij afgeleverd word. Ik zal het hier posten.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 15:03
BokZRoulette Gebruiker

Eerste en laatste keer dat ik iets bij iBood bestel.

Eerst zelf verzendkosten betaald en nu blijkt product niet conform advertentie te zijn! En dan krijg je dit:

Omdat je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, is retourneren niet kosteloos. Maar als je gebruikmaakt van het label, betaal je wel minder dan gewoonlijk! We houden dan €3.95 in van het te ontvangen bedrag*.

Wat een ruk onderneming!!!

Beantwoorden

1 mei 2019 om 15:04
BokZRoulette Gebruiker

Ooh ja! Product kost 13 euro.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 16:47
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag BokZRoulette,

Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht dan zijn de kosten van het retoursturen voor eigen rekening. De verzendkosten die je betaald hebt bij het bestellen krijg je wel terug.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 17:07
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste BokZRoulette, 

Doordat je bij het aanmaken van het serviceverzoek gekozen hebt voor Annulering, heb je een retourlabel ontvangen waarbij de retourkosten voor eigen rekening zijn. Wanneer er iets mis is met het product, had je een ander type verzoek moeten selecteren. 

We zullen per email contact met je opnemen om jouw vergissing recht te zetten. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

1 mei 2019 om 17:15
Groterebroer Gebruiker

Even googelen leverde dit op:

(https://www.juridische-supermarkt.nl/wie-betaalt-verzendkosten-bij-herroepingsrecht)

Verzendkosten voor toesturen van product

Na de ontbinding van de koopovereenkomst dient de koopprijs van het product + de verzend- of afleveringskosten voor het toesturen van het product door de verkoper aan de consument te worden terugbetaald.

Verzendkosten voor terugsturen van product

De verzendkosten voor het terugsturen van het product naar de verkoper door de consument zijn wel voor rekening van de consument, tenzij de verkoper heeft nagelaten de consument mede te delen dat hij deze kosten moet dragen. Voordat de consument de bestelling via de webshop kan plaatsen moet duidelijk aan de consument kenbaar worden gemaakt dat de consument de verzend- of afleveringskosten voor het terugsturen van het product moet betalen indien de consument een beroep doet op zijn herroepingsrecht.

Dus je zou sowieso de verzendkosten van het naar je toe zenden terug moeten ontvangen. Neem aan dat iBood dat wel heeft gedaan toch?

Mocht het echter zo zijn dat de advertentietekst, de informatie van iBood verkeerd stond vermeld of afweek van het uiteindelijk geleverde product dan is er sprake  van een non-conformiteit en zal iBood ervoor moeten zorgen dat je het juiste artikel krijgt of een ander voorstel zonder dat dit je ook maar iets kost (ook de kosten voor het retourzenden niet).

Beantwoorden

1 mei 2019 om 17:17
Groterebroer Gebruiker

Ah iBood had al gereageerd… toch beetje zwak om te reageren met “om jouw vergissing” recht te zetten, blijkbaar ging iBood al eerder in de fout met een onjuiste omschrijving c.q. verkeerd geleverd artikel.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 17:38
Moderator Paul Moderator

iBOOD heeft verduidelijking gegeven over de retourkosten, omdat de persoon daar over viel. Een vergissing kan gebeuren en dat wordt zo te lezen netjes opgelost. Of het product inderdaad met een onjuiste omschrijving werd geadverteerd, zal ook nagekeken worden.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 18:27
BokZRoulette Gebruiker

Ik heb op de retourknop gedrukt en ik kon nergens voor kiezen. Dus dat jullie interface niet intuïtief of in dit geval gewoon niet naar behoren werkt en vervolgens voor verwarring zorgt is niet mijn schuld. En de toon bevalt me ook niet echt….er zal worden nagekeken of de omschrijving juist is. Probeer jij maar 12 pasjes in dat portamonee te stoppen en kijk of het je lukt…Sinds iBood het afvalputje voor de MM afdankertjes is geworden is het net zo een ruk bedrijf als MM zelf geworden…

Beantwoorden

1 mei 2019 om 17:27
aberg Gebruiker

*knip*

In mijn laatste bericht over de adviesprijs gaf ik al aan, indien je nog vragen en/of opmerkingen hebt over de adviesprijs, je een mail mag sturen naar community@ibood.com. Dan kunnen we op dit forum on-topic blijven en het over de deal zelf hebben. Daarom worden berichten die over de adviesprijs gaan verwijderd.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 18:32
dberckmans Gebruiker

Kan enkel in nederland geleverd worden ?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 22:34
Moderator Niek Moderator

Goedenavond dberckmans,

Dan zit je vast op de Nederlandse site. Voor BE klik hier.

Beantwoorden

1 mei 2019 om 20:04
j.m.keller Gebruiker

mijn bestelling van een videokaart in maart jl.

Edited by: Paul

Beantwoorden

2 mei 2019 om 16:54
BokZRoulette Gebruiker

LOL in een post zak!!!

Beantwoorden

1 mei 2019 om 20:17
j.m.keller Gebruiker

fotos plaatsen lukt dus niet. vandaar de lege schermen

Edited by: Paul
om een afbeelding te plaatsen, dien je het adres van de afbeelding te gebruiken i.p.v. adres van de webpagina

Beantwoorden

2 mei 2019 om 18:42
j.m.keller Gebruiker

had ik ook , anders had ik de icoontjes van een plaatje niet in beeld gehad

Beantwoorden

1 mei 2019 om 22:00
Trust_me Gebruiker

Bedankt iBood weeral in de zak gezet het is MINING KAART weeral misleiding!!! ik hoop dat de aansluiting van dvi en hdmi aanwezig is anders stuur ik het terug zal ik mijn bedrag volledig eisen (inc. retourkosten, verzenden kosten en product bedrag zelf.)

Beantwoorden

1 mei 2019 om 22:35
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Trust_me,

Waarom heb je het idee dat het een mining kaart is?

Beantwoorden

1 mei 2019 om 22:57
Trust_me Gebruiker

Omdat het bij specs type met MI  aangeduid is dat betekent dat een mining kaart is…. Bij de laatste keer was da zelfde verhaal zeer slecht aageduid van type grafische kaart…

En worden ze deze keer stevig verpakt ipv los in een zakje verzonden?

Beantwoorden

2 mei 2019 om 00:10
Moderator Niek Moderator

Wanneer ik deze kaart opzoek dan staat er ook bij dat het een gaming kaart is. Het is de mining editie, maar je kunt hem ook voor andere toepassingen gebruiken.

Beantwoorden

12 mei 2019 om 10:35
zapveld Gebruiker

Mooie beloftes iBood. Maar de kaart kwam gewoon weer in een doosje zonder luchtkussens of enig ander beschermde materiaal.

Het is inderdaad een MI editie en volgens Gigabyte site zit er dan maar 3 maanden garantie op terwijl iBood hier claimt dat er 2 jaar op zit. Da’s natuurlijk prima, want iBood moet deze garantie dan gewoon leveren (de Nederlandse wet beschermd ons hier als consument).

https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-RX580GAMING-8GD-MI-rev-10-11#kf

Draait overigens prima hoor op de PC van mijn zoon. En voor 150 euro moet je een risico nemen dat begrijp ik. Maar ik kan jullie toch van harte aanbevelen om de juiste info te leven. Dus met de -MI toevoegen en de beperkte leveranciers garantie (die nu dan toch door jullie gegeven moet worden).

Beantwoorden

12 mei 2019 om 23:49
Moderator Paul Moderator

De verkopersgarantie is 2 jaar en verloopt via iBOOD. 
Als Gigabyte zelf 3 maanden garantie biedt, kun je in de eerste 3 maanden ook rechtstreeks bij Gigabyte terecht.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 20:09
svliegen Gebruiker

Precies. Want de MI versie heeft geen backplate (voor extra bescherming/koeling), de gewone versie wel.

Beantwoorden

9 juni 2019 om 13:36
Selhati Gebruiker

Misschien dat iemand anders tegen dezelfde problemen aanloopt:

De kaart die is geleverd is inderdaad een versie voor mining. Dit is te zien aan de BIOS die geflashed is op de kaart. 
De kaart was voor mij niet stabiel als het video-geheugen te zwaar belast werd. (Zichtbaar door crashes in games en bijvoorbeeld AMD wattman dat crasht).
Door een niet mining driver te flashen met ATIflash zijn alle problemen opgelost. De kaart is nu 100% stabiel.

Beantwoorden

3 juli 2019 om 16:32
Selhati Gebruiker

ja… never mind that. Kaart is intussen dood… 
Hopelijk gaat Ibood dit netjes oplossen met support

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.