25 april 2019 om 00:00
iBOOD

Philips HD8823 Volautomatische Koffiemachine incl. Onderhoudsset

Philips HD8823 Volautomatische Koffiemachine

Dit wordt je beste vriend in de morgen! Latte macchiato, cappuccino, espresso of lungo? Deze Philips maakt het in een handomdraai.

Specificaties

Merk: Philips
Type: HD8823/01 (Hetzelfde model als HD8827/01, maar met CA6706/10 erbij in de doos)
Garantie: 2 jaar

• Versgemalen koffie, iedere morgen
  • Klassieke melkopschuimer
  • Incl. onderhoudsset t.w.v. € 49,99

• Melkoplossing: Klassieke melkopschuimer
  • Gebruikersinterface: LED-knoppen

Aanpasssing

• Intellingen voor aromasterkte: 2
  • Hoeveelheid koffie: Instelbaar
  • Moleninstellingen: 5
  • Aroma instellen vóór het zetten: Nee
  • Gebruikersprofielen: 1

Verscheidenheid

• Dranken: Espresso, Espresso Lungo, Heet water, Koffie
  • Optie voor gemalen koffie: Nee
  • Dubbele kop: Ja
  • Dubbele kop melk: Nee

Technische specificaties

• Capaciteit koffiediklade: 15 porties
  • Frequentie: 50 Hz
  • Max. kophoogte: 152 mm
  • Voltage: 230 V
  • Kleur en afwijking: Zwart
  • Snoerlengte: > 100 cm
  • Compatibiliteit filter: Brita Intenza
  • Afvalbak: Toegang aan de voorkant
  • Waterres.: Toegang aan de voorkant

Andere functies

• Automatisch reinigen en begeleid ontkalken: Ja
  • Hoofdschakelaar AAN/UIT-knop: Ja
  • Snel opwarmende boiler: Ja
  • Snel opwarmende boiler: Ja
  • Afneembare zetgroep: Ja

Afmetingen en gewicht

• Capaciteit bonenreservoir: 250 g
  • Capaciteit waterreservoir: 1,8 l
  • Afmetingen van het product: 215 x 330 x 429  millimeter
  • Productgewicht: 7,2 kg

Dit ontvang je

• HD8823 Volautomatische Koffiemachine
  • CA6706/10 Onderhoudsset
25 april 2019 om 00:12
foxathome Gebruiker

Jullie adviesprijs van € 449,- is incl. de onderhoudsset.
Adviesprijs Philips voor het koffiezetapparaat is € 399,-: https://www.philips.nl/c-p/HD8827_01/3000-series-volautomatische-espressomachines
Je leest:

Incl. onderhoudsset t.w.v. € 49,99

Dat doet denken alsof je die set er gratis bijkrijgt, maar je betaalt dus volgens jullie adviesprijs de volledige mep = € 49,99

In mijn ogen misleiding.

Beantwoorden

25 april 2019 om 00:13
foxathome Gebruiker

30 sept. 2016 kwam deze op de markt, de hoogste prijs op dat moment was € 308,49

Beantwoorden

25 april 2019 om 00:23
Moderator Niek Moderator

Goedenavond foxathome,

Inclusief de onderhoudsset is de adviesprijs dus juist. Er wordt nergens beweerd dat je de set er gratis bij krijgt, er wordt alleen vermeld dat deze scherpe deal inclusief de onderhoudsset is. Misschien is het maar net hoe je het leest natuurlijk.

Beantwoorden

25 april 2019 om 00:31
Moderator Paul Moderator

De adviesprijs van type HD8823/01 zoals bij de deal vermeld, komt perfect overeen met de adviesprijs die op de Philips website wordt aangegeven:
https://www.philips.nl/c-p/HD8823_01/3000-series-volautomatische-espressomachine

Beantwoorden

25 april 2019 om 08:23
petergeebelen Gebruiker

is algemeen geweten dat de adviesprijs bij Ibood nogal aan de hoge kant is ;-)

Beantwoorden

25 april 2019 om 10:02
foxathome Gebruiker

Ze zouden eens moeten vergelijken met de laagste prijs die via prijsvergelijkers te vinden zijn, dan is het vaak allemaal niet zo interessant meer en gaan mensen overstag omdat ze 5% goedkoper uit zijn dan bij de goedkoopste. Paar weken later vallen overal de prijzen omdat het modellen zijn die er uit gaan en dan heb je alsnog te veel betaald.

Beantwoorden

25 april 2019 om 13:48
O3kie Gebruiker

Wat een kulreden om het niet te kopen. Dat is toch met alles wat je nieuw koopt? Een paar weken/maanden/jaren later en alles is goedkoper. Het gaat er toch om dat het nu een goede actie is? En trouwens, jij hoeft het niet te kopen als je het geen goede actie vindt.

Beantwoorden

25 april 2019 om 00:37
jelmerv88 Gebruiker

Vorige keer deze vraag ook gesteld maar geen antwoord gekregen. Ik heb een Philips automaat staan. Deze maakt enorme herrie, echt niet normaal. Nu schijnt dat bij philips machines nogal vaak voor te komen. Hoeveel herrie maakt deze?

Beantwoorden

25 april 2019 om 09:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jelmerv88,

Er wordt niet aangegeven hoeveel decibel geluid hij maakt, dus dat is bij ons niet bekend. Het malen van de bonen en het zetten van koffie geeft natuurlijk altijd geluid. Hij zal dus niet helemaal stil zijn.

Beantwoorden

25 april 2019 om 13:49
O3kie Gebruiker

Ik heb exact dit apparaat staan en het maakt herrie inderdaad, maar precies wat Niek zegt. Malen van koffiebonen maakt nu eenmaal geluid. Ik stoor me er niet aan :)

Beantwoorden

25 april 2019 om 01:21
snowboylatino Gebruiker

Komt hier ook koffie uit ?Of enkel water( en of )  boontjes ?

Beantwoorden

25 april 2019 om 07:10
santhuizen Gebruiker

Er komt alleen water uit dit aparaat. Het is een soort van gieter met knopjes. Er is ook een automaat die alleen boontjes distribueerd. Deze moet je eerst vermalen door bv er op te gaan staan. Verwarmen kan in de philips waterkoker. Alles bij elkaar icm een jumbo koffie filter en smullen maar!

Beantwoorden

25 april 2019 om 09:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen snowboylatino,

Wanneer je hem vult met koffiebonen, dan komt er koffie uit.

Beantwoorden

25 april 2019 om 07:44
Xsy Gebruiker

Latte macchiato? Ik zie hier geen knop voor, hoe verkrijg je die dan?

Beantwoorden

25 april 2019 om 08:13
Blackyx007 Gebruiker

Op de authentieke manier met het stoompijpje of panarello, vraagt een beetje oefenwerk maar laat je er wel als een echte barista uitzien :-P

Beantwoorden

25 april 2019 om 09:07
Riciardo Gebruiker

Wat voor filter moet hierin? Of is dit apparaat filterloos?

Beantwoorden

25 april 2019 om 10:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze koffiemachine heeft inderdaad filters. We leveren deze ook mee in de onderhoudsset (CA6706/10). In deze set zitten 2 waterfiltercassettes van BRITA INTENZA+.

Beantwoorden

25 april 2019 om 09:57
Wahid Gebruiker

Ik heb deze alweer geruime tijd in gebruik, zonder onderhoudsset en netjes ontkalkt als de machine dat aangeeft. Fijne machine en makkelijk te gebruiken. Ben er erg blij mee en had ik echt al veel eerder moeten aanschaffen. Zie consumentengids voor testresultaten…

Beantwoorden

25 april 2019 om 13:52
O3kie Gebruiker

Ik ben het 100% met jou eens. Heb exact dit apparaat. Maak hem elke week even schoon onder de kraan (de zetgroep). Om de 2 a 3 maanden even ontkalken (duurt 20 minuutjes en doet het apparaat helemaal zelf, enkel het spul erin gooien).

Verder zet het prima bakkies koffie en voor mijn vrouw heerlijke cappuccino (zelf melk opschuimen). Heb er al zo’n 3 jaar plezier van!

Beantwoorden

25 april 2019 om 15:24
motormuis001 Gebruiker

Ben je alleen al aan die ‘onderhoudssets’ 100 piek per jaar kwijt ????

Beantwoorden

25 april 2019 om 16:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zal wel enigszins afhangen van het gebruik. Eén AquaCleanfilter zorgt dat je de eerstvolgende 5000 kopjes niet hoeft te ontkalken, dus als je niet zo veel kopjes drinkt, zul je met deze filters wat langer vooruit kunnen. Maar het klopt dat dit reinigingspakket in principe is voor 6 maanden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.