24 april 2019 om 00:00
iBOOD

KEF MUO Draadloze Speaker Metaalkleurig

KEF MUO Draadloze Speakers Metaalkleurig De draadloze speaker van KEF is ontworpen door de visionaire kunstenaar Ross Lovegrove. Het heerlijke geluid en het strakke design maken deze speaker een absolute must-have!

Specificaties

Merk: KEF Type: MUO Metal Garantie: 2 jaar
  • Strak design
  • 12 uur luisterplezier
  • Heerlijk geluid

Specificaties
  • Afmetingen: (H x W x D): 80 x 210 x 60 mm
  • Gewicht: 0.8kg
  • Drivers: 2 x 50mm (2.0in.) Miniature Uni-Q driver, 1 x Auxiliary Bass Radiator (ABR)
  • Netingang: 5V D.C. 2A
  • Bluetooth bereik en geheugen: 10m / 8 apparaten
  • Bluetooth capaciteit: 2 apparaten
  • Type batterij en oplaadtijd: Li-ion oplaadbare batterij / 3 uur tot hij opgeladen is
  • Levensduur batterij: 12 uur
  • KEF MUO APP download (Android 4.0 of later)
  • Bluetooth 4.0 with aptX® codec
  • 3.5 mm AUX kabel
  • Micro USB
24 april 2019 om 09:29
Rocky100 Gebruiker

Hoeveel watt?

Beantwoorden

24 april 2019 om 10:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Rocky100,

Dit wordt niet aangegeven door de fabrikant, dus is ook bij iBOOD niet bekend.

Beantwoorden

24 april 2019 om 10:01
elpaazj Gebruiker

Ziet er mooi uit, maar er zal toch een reden zijn dat net zoveel mensen hem 1 ster als 4 sterren geven.
Lastig tot niet te pairen met apple producten, batterij die niet meer op wil laden, of misschien omdat je er 2 nodig hebt om van stereo te genieten.

Ik krijg vandaag gelukkig mijn Xtreme 2 binnen en hoef niet rouwig om deze deal te zijn.

Beantwoorden

24 april 2019 om 10:26
Wozza Gebruiker

Ik heb er twee van gehad  .. heerlijk geluid. Prima te pairen en nooit batterij problemen gehad. In mijn ogen het enige echte manco is dat met twee exemplaren de Bluetooth stereo pairing tussen twee speakers volstrekt onbetrouwbaar is .. zeker in WiFi-rijke omgevingen. Maar als standalone speaker nog steeds erg mooie kwaliteit ..veel beter en gebalanceerder geluid dan bijvoorbeeld Bose of JBL

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.