14 april 2019 om 00:01
iBOOD

2x Rapoo T300 Touchpad

2x Rapoo T300 Touchpad

Van fanatieke gamers tot mensen met een fysieke beperking, de Rapoo T300 touchpad maakt navigeren gemakkelijk voor iedereen.

Specificaties

Merk: Rapoo
Type: T300 Touchpad
Aantal: 2 stuks
Garantie: 2 jaar

• 5 GHz draadloze verbinding
  • Ondersteunt multi-touch
  • Stevige RVS behuizing

Algemene kenmerken

• RVS behuizing
  • Smart Touch Surface
  • Nano USB-ontvanger
  • Li-Ion batterij (tot 7 dagen batterij)
  • Compatibel met Windows XP/Vista/7, Windows 8

Technische kenmerken

• Afmetingen: 81 x 110 x 14 mm
  • Gewicht: 120 gr

Dit ontvang je

• 2x T300 Touchpad
  • 2x Nano-USB ontvanger
  • 2x USB-kabel
  • 2x Quick Start Guide
14 april 2019 om 00:14
bowar Gebruiker

Window 10?

Beantwoorden

14 april 2019 om 03:50
Moderator Niek Moderator

Goedenavond bowar,

Ze zijn ook compatibel met windows 10.

Beantwoorden

14 april 2019 om 00:57
Pvdvenis Gebruiker

Waarom al die dubbelop deals? 2 borensets, 2 toichpads en 2 minions… ik wil gewoon zelf kiezen dat ik er 1 of misschien wel 3 wil… snap dat jullie denken, makkelijk cashen en natuurlijk kan ik iemand het 2e artikel cadeau doen, maar dat wil ik niet. Ik wil de vrijheid om te kiezen. GEEF ME MIJN VRIJHEID TERUG!!! ;-) (hoewel m’n punt serieus bedoeld is :-D )

Beantwoorden

14 april 2019 om 01:29
Moderator Paul Moderator

Er zijn verschillende redenen voor een dubbelop deal. Dat kan bijvoorbeeld de verhouding tot de verzendkosten zijn, omdat klanten vaak meer dan 1 product tegelijk willen bestellen, of omdat ze simpelweg per 2 verpakt zijn.

Maar als jij zulke producten liever los aangeboden ziet worden, dan mag je dat uiteraard kenbaar maken. Als er meerdere klanten zijn die dezelfde voorkeur hebben, kan iBOOD daar rekening mee houden.

Beantwoorden

14 april 2019 om 09:41
Jellyhead Gebruiker

Goed punt. In dit geval onlogisch om 2 stuks te moeten bestellen. Lijkt me het meest waarschijnlijk dat de meeste mensen als ze er 1 willen, maar 1 willen.

Beantwoorden

14 april 2019 om 10:22
mark_vp Gebruiker

Ik heb al verschillende keren een goede deal niet gekocht omdat je ze enkel per twee kon kopen. Dikwijls zijn de twee nog iets goedkoper dan eentje ergens anders kopen, zoals hier, maar het verschil is niet zo groot, en dan ligt de tweede maar in een schuif te vergaan.

Beantwoorden

14 april 2019 om 00:59
PetervdK Gebruiker

@PvdVenis: Als je serieus een punt wilde maken is dat niet echt gelukt… Je kunt er altijd nog elders maar 1 kopen, maar dan ben je wel minstens het dubbele kwijt.

Edited by: Paul
naam aangepast i.v.m. foutief gespeld

Beantwoorden

14 april 2019 om 13:00
cdenauw Gebruiker

Maar het verandert niets aan het feit dat mensen verplicht worden om 2 stuks te kopen terwijl ze vaak maar 1 nodig hebben. Wat ben je dan met een 2e touchpad die ergens jaren in de kast blijft liggen en je waarschijnlijk toch nooit gebruikt? Laat klanten gewoon zelf beslissen hoeveel stuks ze nodig hebben en geef extra korting bij aankoop van meerdere stuks. Op die manier is beslist iedereen voor zichzelf. En dat ze er nu 2 kunnen geven voor minder dan de helft van de prijs van 1 stuk, zegt  ook al voldoende.

Beantwoorden

14 april 2019 om 15:39
Jtotheh Gebruiker

Wie verplicht jou dan?

Beantwoorden

14 april 2019 om 16:55
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Veel deals komen ook per stuk voorbij, maar er is ook wel eens vraag naar deals met meerdere stuks. Het is natuurlijk vervelend als je maar één stuks nodig hebt, maar wanneer je meerdere nodig hebt dan zijn deze deals ideaal. Alle feedback wordt natuurlijk meegenomen, maar er is ook regelmatig vraag geweest naar deals zoals deze en dan met twee stuks.

Beantwoorden

14 april 2019 om 09:17
zynth Gebruiker

Iemand echt ervaring?

Want de reviews op internet zijn heel erg gemixt…

Beantwoorden

14 april 2019 om 10:57
friggya Gebruiker

Goh  wij zijn hier met z’n 2 thuis, deze dubbele optie zou dus voor ons wèl interessant zijn… Even over nadenken

Beantwoorden

14 april 2019 om 11:42
bariman Gebruiker

Werkt het ook onder Linux?

Beantwoorden

14 april 2019 om 11:50
Natrox Gebruiker

Ik heb een Rapoo keyboard/touchpad combo gehad en deze werkte prima met Linux (Ubuntu 18.10). Als de implementatie niet veel verschilt zal het wel werken. Overigens was ik niet heel tevreden over die combo en was de touchpad niet zo geweldig, dus ik zou niet teveel van Rapoo verwachten.

Beantwoorden

14 april 2019 om 12:23
bariman Gebruiker

Dankjewel voor deze informatie.

Beantwoorden

14 april 2019 om 21:06
dylandonkers Gebruiker

Goede avond,

Werkt die ook op een Mac book?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.