20 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Mobion E-lectra E-Bike | 6 Snelheden | 482 W / 13 A Accu | FSN Pas

Mobion E-lectra E-Bike | FSN Pas

De wind waait stevig, het landschap trekt snel voorbij en dat zonder zweet op je voorhoofd. Fijn he, die trapondersteuning?

Specificaties

Merk: Mobion
Type: E-lectra E-Bike | 6 Snelheden | 482 W / 13 A Accu
Garantie: 2 jaar via iBOOD; 1 jaar via Mobion

• Betrouwbare motor
  • Actieradius: 50 tot 110 km
  • Zeer sterke anti-lek banden

• 250 Watt 36 Volt Bafang voorwielmotor
  • Accu: Phylion, 13 Ah, 36 V, 482 Wh
  • Actieradius: tot 110 km
  • Frame: 49 cm alloy
  • Velgen: 28” dubbelwandig
  • Velgremmen
  • Shimano Tourney derailleur: 6 versnellingen
  • LED display
  • LED verlichting
20 januari 2019 om 00:05
sharkstars Gebruiker

Originele website vraagt 800 euro!!!

Beantwoorden

20 januari 2019 om 00:10
janpiet25 Gebruiker

iBood wil immers ook een stuk van de koek .

Beantwoorden

20 januari 2019 om 00:11
Tembelis Gebruiker

Ik wilde ook al iets dergelijks plaatsen, mijn 1e zoek opdracht gaf ook al een aanbieding van: € 799.00 aan! :(

Beantwoorden

20 januari 2019 om 01:04
Susantigoon Gebruiker

@sharstars

Als je nou eens een linkje plaatst naar die betreffende aanbieding, want zomaar wat rondbléren zonder bronvermelding schiet natuurlijk niet op (zelfs niet met 3 !!!).

We wachten…

Beantwoorden

20 januari 2019 om 08:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen sharkstars,

Zou je dit ook kunnen onderbouwen met een directe link naar een identiek product?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 00:35
Marjon Bebingh Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Dit was een aanbieding van een tijdje geleden die niet meer geldig is. Mocht je een link kunnen plaatsen naar een goedkopere en identieke deal die momenteel wel verkrijgbaar is dan mag je die plaatsen en laten we hem staan.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 00:53
Susantigoon Gebruiker

“…De fiets is uitsluitend te bestellen via het bestelformulier in onze supermarkten. …”

Dus als die Jan Linders net zo accuraat is met z’n leveringen als met deze advertentie uit sept vorig jaar heb jij m’n zegen hoor Marjon…

Prettige zondag nog en ga maar lekker fietsen, is het mooi weer voor.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 01:18
Koos.O Gebruiker

Wat een azijnpisser ben jij toch Sus. Wat Marjon terecht aangeeft is dat deze fiets elders voor honderd euro minder verkocht is en dat dit dus geen geweldige aanbieding is.

Ik zou wel willen weten wat de productiedatum van de accu is. Dat is namelijk het duurste onderdeel en helaas draagt op de plank liggen niet bij aan de kwaliteit ervan. Er staat één jaar garantie van Mobion en twee jaar van Ibood. Wat als na 16 maanden de accu nog maar tot 30% op te laden is? Krijg ik dan een nieuwe accu?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 02:43
Susantigoon Gebruiker

Dank je wel voor het compliment Koos,

maar ik hou nu eenmaal niet van suf geleuter, irrelevante gedateerde verwijzingen en dito vergelijkingen ut supra…

‘Ooit elders’ voor 100EU goedkoper verkocht (en dan ook nog o.a. met een andere accu), heel fijn, gefeliciteerd, maar daar hebben wij hier nu geen lor aan.

Vwb jouw vragen zou ik je aanraden dat jij jezelf eens verdiept in de rechten die jij hebt bij een on-line aankoop ipv de antwoorden van anderen te verlangen en doe daar dan jouw voordeel mee   ;-))

Jij ook een prettige zondag.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 03:17
Koos.O Gebruiker

Waar jij van houd interesseert mij dan weer geen lor. En je commentaren al helemaal niet. Die vallen bij mij namelijk onder de categorie suf en irritant geleuter. Heb van jou nog nooit een normale reactie gelezen. Ga je bulshit lekker ergens anders ventileren.

Ik hoef me helemaal nergens in te verdiepen, ik verwacht gewoon antwoorden te krijgen als ik relevante vragen stel aan een verkoper.  Ik hoef van jou al helemaal geen adviezen over voordeel.

Edited by: Niek

Beantwoorden

20 januari 2019 om 08:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Koos.O,

Ik ga navragen wat de productiedatum van de accu is.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 10:47
adnanticus Gebruiker

@Koos.O

Jij vertegenwoordigt precies datgene wat mis is in onze huidige maatschappij.

“Ik hoef me helemaal nergens in te verdiepen, ik verwacht gewoon antwoorden te krijgen als ik relevante vragen stel aan een verkoper.”

Dat maakt jou heerlijk vatbaar voor verkooppraatjes, je hoeft je idd (idd staat voor inderdaad, mocht je geen zin hebben om dat op te zoeken). Ga anders even ergens anders zeuren en schelden, op marktplaats bijvoorbeeld. Wat ik mij wel afvraag, als jij je hypothetisch nergens in verdiept, hoe kan je dan relevante vragen stellen? Je spreekt je zelf nogal tegen.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 15:59
Moderator Niek Moderator

De productiedatum van de accu is augustus 2018.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 01:12
edwinteems Gebruiker

Lees ik er met mn dronken harses overheen of staat het simpelweg niet vermeld; (top)snelheid?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 01:20
Koos.O Gebruiker

Nope zijn ze vergeten. Maar ze zijn in principe begrenst op 25km/u

Beantwoorden

20 januari 2019 om 13:58
edwinteems Gebruiker

En als je ze soort van hackt :) ?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 17:38
Moderator Paul Moderator

Dan valt de fiets in de categorie bromfietsen en zul je aan extra voorwaarden moeten voldoen (o.a helmplicht, verzekering).

Beantwoorden

20 januari 2019 om 01:19
filipvt Gebruiker

Bij pech bel je 0592 390 446
Professionele ANWB hulp komt ter plekke
Je wordt eventueel weggebracht naar een servicepunt
Je hebt 1 jaar lang recht op 1 keer pechhulp in Nederland
Altijd zorgeloos onderweg in Nederland

Wat hebben wij in België hier aan ??? dit staat toch op de Belgische iBood, of niet ?

Beantwoorden

20 januari 2019 om 01:29
Koos.O Gebruiker

Deze fietsen gaan nooit stuk in België…. ;)

Maar zonder dollen, de ANWB fietspas is ook geldig in België.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 08:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen filipvt,

Er wordt inderdaad alleen verwezen naar Nederland, maar deze service geldt ook voor België.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 10:50
FlorisFox Gebruiker
20 januari 2019 om 08:41
Har41 Gebruiker

Volgens mij is het een prima deal.

Ik heb het even uitgezocht en het is een veel grotere accu als normaal.

Radius van 100KM dat is een grote accu

Beantwoorden

20 januari 2019 om 09:04
rambagts Gebruiker

frame maat 48 cm. Dus geschikt voor personen met lengte van 170-175 cm.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 10:13
picobello3 Gebruiker

Koop kwaliteit. Dat is er een van dertien in een dozijn.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 10:42
peterderooij Gebruiker

beetje kort door de bocht picobello3. Niet iedereen heeft een paar duizend euro liggen om kwaliteit te kopen en voor de minder rijken onder ons is dit misschien wel een uitkomst.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 10:47
FlorisFox Gebruiker

Precies! Dit is een topding, mijn buren hadden hem bij de Praxis gekocht en heel blij mee. Nu ga ik deze kopen, want wat is nou helemaal mooi; deze is aluminium en dus veel lichter dan die andere van 800. Een hele goeie deal dus en volgens mij is die accu ook heel goed. 
Ja je kan ook eentje van 2000 kopen maar ik heb straks deze fiets en geld voor een vakantie!
Thanks ibood!!!

(wat mij betreft mag de operator asociale berichten verwijderen, wat een taalgebruik, ik wens die mensen een fijne zondag en een lage bloeddruk ;-))

Beantwoorden

20 januari 2019 om 10:51
sardonis1973 Gebruiker

Voorwielmotor V-brakes die na 200 km gaan schuren geen fatsoenlijke boordcomputer. Voor minder dan dit koop je meer en beter op een ander. Eigenlijk is dit een slechte site zonder meerwaarde. Tijd om deze app et eens vanaf te flikkeren.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 19:16
Erikvereijken Gebruiker

Toedeledoki

Beantwoorden

20 januari 2019 om 12:02
Har41 Gebruiker

Net 1 gekocht voor mijn moeder! Die is er helemaal blij mee

Beantwoorden

20 januari 2019 om 20:06
ErikBee Gebruiker

Kijk, dat is nog eens aardig!

Beantwoorden

20 januari 2019 om 21:51
alingebruikongeloofelijk Gebruiker

Voorwiel aandrijving niet echt geschikt voor de al wat oudere onder ons  Minder controle over de fiets algemeen en stuurt zwaarder..ik raad iedereen achterwiel of midden motor aan. Maar voor diegene die hem kopen succes ermee.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.