22 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Toshiba Advantage Laptoptrolley | 17.3''

Toshiba Advantage Laptoptrolley

Een geavanceerde reiskoffer op wielen! Met praktische functies en extra ruimte voor persoonlijke items, is dit je ultieme reisgenootje.

Specificaties

Merk: Toshiba
Type: Advantage Laptoptrolley (17.3')'
Garantie: 2 jaar

• De perfecte zakelijke reiskoffer
  • Handige telescoopsteel
  • Gevoerd laptopvak

• Afmetingen: 340 x 230 x 440 mm
  • Max. laptopgrootte: 43.9 cm (17.3'')
  • Materiaal: Ballistisch nylon met leren details
SIZE

Check altijd bij de luchtvaartmaatschappij in kwestie wat de afmetingen zijn voor hand- en ruimbagage. Deze kunnen namelijk per maatschappij verschillen.

TIP: Controleer bij het nemen van jouw trolley op de bagageband of er geen schade is ontstaan. Indien dit het geval is, is de luchthaven hiervoor verantwoordelijk en kun je op de luchthaven zelf een schadeclaim indienen. Let wel dat deze schade niet valt onder de fabrieksgarantie die iBOOD of Toshiba aanbiedt.

22 januari 2019 om 00:11
thevault Gebruiker

“De perfecte zakelijke reiskoffer”

Naast afmetingen is gewicht erg belangrijk. Kon ik in de specs niet vinden…. enig idee?

Beantwoorden

22 januari 2019 om 00:28
emailnummer Gebruiker

Ben met je eens dat het er bij had moeten staan maar is google op Advantage Laptoptrolley (17.3′) gewicht

nu echt te moeilijk?

Beantwoorden

22 januari 2019 om 08:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen thevault,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

22 januari 2019 om 09:12
thevault Gebruiker

Nou..emailnummer. ik ben even benieuwd of je zelf hebt gegoogled. Ik namelijk wel en kon op Toshiba, Bol en kieskeurog geen gewicht vinden.

Reden genoeg om even aan iBood zelf te vragen lijkt me.

Beantwoorden

22 januari 2019 om 09:45
fallen2109 Gebruiker

Als altijd – er ontbreekt informatie over het product of dit is niet duidelijk! En how kunnen ze aleen een product publiceren ?!?

Sorry maar mijn Marktplaats advertenties behouden meer fotos en specs dan een iBood aanbieding.

Beantwoorden

22 januari 2019 om 09:53
alcla Gebruiker
22 januari 2019 om 16:41
nemelex Gebruiker

@emailnummer… Ja iedereen zou dit kunnen googelen of 1 iemand zou het hier kunnen zetten zonder dat IEDEREEN dit moet googelen…. Wat is het handigste denk je?

Beantwoorden

22 januari 2019 om 00:53
jup.deneddy Gebruiker
22 januari 2019 om 08:40
aukje.voogt Gebruiker

Vlgs mij staat gewicht er niet bij of zijn mijn ogen nog niet goed wakker ☺️

Beantwoorden

22 januari 2019 om 06:17
Zenge Gebruiker

Waarom slecht 1 afbeelding iBood?

Beantwoorden

22 januari 2019 om 08:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Zenge,

Dan zijn er niet meer afbeeldingen aangeleverd vermoed ik. Ik ga even navragen of er meer afbeeldingen beschikbaar zijn en eventueel kunnen worden toegevoegd.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

22 januari 2019 om 07:02
squidgyboy Gebruiker

@ibood  wat is het gewicht van deze koffer.

Beantwoorden

22 januari 2019 om 08:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen squidgyboy,

Dit heb ik nagevraagd.

Beantwoorden

22 januari 2019 om 09:49
Globetrotter1 Gebruiker
22 januari 2019 om 08:09
ErwinHeukels Gebruiker

Ik heb exact deze afgelopen zomer ook bij iBood besteld maar weer terug gestuurd. Vond hem niet alleen te zwaar voor een lege koffer (ik geloof iets tussen de 4-5kg), maar vond hem er in real life ook niet kwalitatief goed uitzien

Beantwoorden

22 januari 2019 om 10:08
Kj.misseghers Gebruiker

hmpff, laptopvak kan niet afgenomen worden, dus elke dag van hotel naar kantoor met men hele koffer.. deze ga ik skippen (al heb ik wel eens een nieuwe koffer nodig).

Beantwoorden

22 januari 2019 om 22:30
Zork14 Gebruiker

1. Wat is de toegevoegde waarde van je reactie tav het product

2. Dan koop je er toch ergens anders een die je wel wil hebben

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.