13 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Ezviz S2 Lite Full HD Action Cam Incl. Accessoires

Ezviz S2 FHD Action Cam + Accessoires

Vloeiend en scherp beeld en te gebruiken met een gebruiksvriendelijke app. Dat is nog eens een mooie deal!

Specificaties

Merk: Ezviz
Type: S2 Lite Action Cam (Zwart)
Garantie: 2 jaar

• Full HD beeld @60fps
  • Met sport- en rijmodus
  • Incl. hoofdband, selfie-stick & meer

Video-indeling

• Resolutie 1080p NTSC (fps): 24 / 30 / 48 / 60
  • Resolutie 1080p PAL (fps): 24 / 25 / 48 / 50
  • Resolutie 720p NTSC (fps): 30 / 60 / 120
  • Resolutie 720p PAL (fps): 25 / 50 / 120
  • Gezichtsveld: Groothoek / Medium / Small
  • H.264 BP/MP/HP Level 5.1 met MP4 Muxer-bestandsindeling

Video

• Opnamemodus: Video / Video + Foto
  • Weinig licht: Automatische aanpassing van framerate voor voldoende belichtingstijd
  • Vervormings-correctie: Verbeterde XY-correctie
  • HiLight-tag: Markeren van belangrijke momenten, voor in de nabewerking
  • Gesplitste modus Stel de lengte van de videoclip in
  • Protune: Witbalans, ISO, scherpte, belichtingscompensatie, kleurpatroon
  • Loopmodus: Instellen van de opslagmodus op basis van de ingestelde interval

Eén foto

• Fotogrootte: 8 MP / 4 MP / 2 MP
  • Avond/nacht: 2s, 5s, 10s, 15s, 20s  (automatische correctie voor belichtingsdoel)
  • Metermodus: Midden / Gemiddeld / Punt
  • Protune: Witbalans, ISO, scherpte, belichtingscompensatie, kleurpatroon

Burst

• Burst rate: 15 foto’s 1 seconde / 15 foto’s 2 seconden; 15 foto’s 3 seconden / 10 foto’s 1 seconde; 10 foto’s 2 seconden / 10 foto’s 3 seconden; 5 foto’s 1 seconde (standaard) 3 foto’s 1 seconde
  • Metermodus: Midden / Gemiddeld / Punt
  • Protune Witbalans, ISO, scherpte, belichtingscompensatie, kleurpatroon

Timelapse

• Sluitermodus: Timelapse-foto, timelapse-video
  • Videoresolutie: 1080p, 720p
  • Sluitertijd-interval: 1s, 3s, 5s, 10s, 30s, 60s, 120s, 300s
  • Metermodus: Midden / Gemiddeld / Punt
  • Avond/nacht: 2s, 5s, 10s, 15s, 20s
  • Protune: Witbalans, ISO, scherpte,  belichtingscompensatie, kleurpatroon

Afspelen

• Foto’s en video’s op de SD-kaart decoderen  en afspelen via LCD of HDTV
  • HDMI: Playback/Record UI
  • AV: AV uit, USB-uitgang
  • LCD: geïntegreerd IPS LCD-display (320 x 240) IPS

Instellingen

• Bekijken: Omhoog, omlaag
  • Standaardmodus: Video, foto, burst, timelapse
  • Rijmodus: De camera start en stopt automatisch  bij het detecteren van de beweging
  • V out-modus: Schakel tussen HDMI HD-output en  AV analoge output
  • Led: In- en uitschakelen
  • OSD: Weergave op scherm in- en uitschakelen
  • Snel vastleggen: Camera start met de hoogste snelheid en start de sluiter (2 s)
  • Automatisch uit: Automatische uitschakeltijd instellen
  • Datum en tijd: Datum en tijd instellen
  • Microfoonvolume: Microfoonvolume instellen
  • Luidsprekervolume: Luidsprekervolume instellen
  • Camera reset: De camera terugzetten naar  de fabrieksinstellingen

Draadloos

• BLE 4.0: Ingebouwde Bluetooth 4.0
  • Wifi: Ondersteuning van 802.11b/g/n voor mobiele app
  • App en afstandsbediening: Verbindingsmodus selecteren met mobiele app of wifiafstandsbediening SSID: Ondersteuning voor aanpassen van SSID met mobiele app CLE: Ondersteuning voor aanpassen van KEY met mobiele app RESET: SSID en KEY resetten naar systeemstandaard

Accu

• Type accu: Geïntegreerd
  • Accuduur: 2 uur bij 1080p en 60 fps  (afhankelijk van videomodus)

Foto- en videoweergave/afspelen/instellen

• App voor mobiel: Voor iOS en Android
  • Apparaat: Liveweergave, afspelen, opnemen, configuratie, videobewerking en eenvoudig delen op sociale media

Interface

• microUSB: Micro USB 2.0 voor opladen met voedingskabel; Voor afspelen/bestandsoverdracht/ opladen indien aangesloten op pc; AV-output microHDMI: Voor afspelen op HDTV via HDMI-kabel
  • MicroSD: Opslagkaart (max. 256 GB)

Opslag

• Standaard: Micro-SD-kaart van klasse 10 of maximaal niveau UHS-1
  • Capaciteit (automatische onderhandeling SDIO Clk Van 24 MHZ tot 120 MHZ): 8 GB, 16 GB, 32 GB, 64 GB, 128 GB
  • Opnametijd: Afhankelijk van resolutie en framerate

Algemeen

• Lens: 150° ultragroothoek met minder vervorming
  • Platform: NC96160(de aangepaste chip van HIKVISION
  • Geheugen: DDR3, SPI Flash
  • Sensor: HDR-ondersteuning, G-Sensor
  • Audio: 48 kHz (sampling) Advanced AGC (Automatic Gain Control) Geïntegreerde microfoon Eén spoor
  • Operationele condities: Temperatuur: -20° C tot 60° C
  • Afmetingen: 58,1 x 45,4 x 20.9 mm
  • Gewicht: 99.7 gr

Verpakkingsinhoud

• Ezviz S2 Lite Action Cam
  • USB-kabel
  • Accu
  • Fietsklem
  • Selfie-stick
  • Ezviz hoofdband
13 januari 2019 om 00:30
DPPA Gebruiker

Zit er deze keer ook terug de onderwaterbehuizing bij? Staat nu niet bij de verpakkingsinhoud. Deze vond ik niet onmiddellijk los te koop.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 09:19
masterminder Gebruiker

Kan de behuizing ook nergens apart vinden. Ibood, hebben jullie een gouden tip? Als deze niet apart te verkrijgen is dan annuleer ik mijn bestelling namelijk.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 09:34
JamesDaniel Gebruiker

Same here

Beantwoorden

13 januari 2019 om 11:45
picobello3 Gebruiker

Ik ook

Beantwoorden

13 januari 2019 om 11:56
peetpp Gebruiker

de waterdichte behuizing zit er toch altijd standaard bij, kun je ook zien bij andere aanbieders als bij Amazon. Bij deze aanbieding zijn er bovendien extra accesoires vandaar wellicht de verwarring omdat die expliciet wel zijn vermeld.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 19:37
Moderator Paul Moderator

Aangezien de waterdichte behuizing niet bij de deal genoemd of afgebeeld staat, moet je er op rekenen dat deze er niet bij zal zitten.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 19:54
peetpp Gebruiker

Paul, denk dat je hier de bal serieus misslaat, is gewoon standaard net als de batterij, het usb kabeltje en de lensdop want die staan hier ook niet vedrmeld.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 20:06
Moderator Paul Moderator

Hoi peetpp, bedankt voor je toelcihting.

Het zou mooi zijn als de behuizing en lenskap wel meegeleverd worden. Ik heb echter (nog) geen bevestiging ontvangen dat dat bij deze deal ook het geval is. Vandaar dat ik aangaf dat je er niet op moet rekenen. Dan kan het alleen maar meevallen.

Beantwoorden

14 januari 2019 om 08:38
masterminder Gebruiker

Paul, ik vind het wel bijzonder om te vernemen dat jullie eigenlijk niet weten wat jullie verkopen. Er zijn zoals je leest enorm veel mensen die het afvragen en andere nemen het gewoon aan. In tegenstelling tot wat peetpp zegt, lees ik op de officiele website van Ezviz niets over waterdichte behuizing, ook niet bij de inhoud van de verpakking.

Straks zijn er een hele hoop mensen die iets gekocht hebben waarvoor ze verzendkosten betalen, maar eigenlijk nog niet weten wat ze ontvangen. Het wrange is dat bij het retour sturen je de eigengemaakte verzendkosten niet terugkrijgt.

Beantwoorden

14 januari 2019 om 08:42
masterminder Gebruiker

Ik moet mezelf even corrigeren, dit staat letterlijk in de handleiding van Ezviz S2:

Operation
Step 1
Take out the camera.
When using the camera for the first time, take out the camera from the housing to insert the microSD
card and charge.

Maar hoe het zich tot de S2 Lite verhoudt blijft onduidelijk.

Beantwoorden

14 januari 2019 om 09:49
peetpp Gebruiker

‘t is dat ik de hele tijd wil zeggen, heb het ook in de Nederlandse handleiding gelezen, standaard wardt deze camera gewoon geleverd in de waterdichte behuizing met een batterij, lensdop en usb kabeltje. Kun je op vele sites lezen en ook bij de vorige aanbieding in augustus stond dat ook expliciet vermeld samen met de extra accessoires. Alleen vandaag vermelden ze de extra accessoires, vandaar dus de verwarming maar iBood gaat echt niet de waterdichte behuizing, lensdop, batterij en usb kabeltje eerst uit de verpakking nemen ….

Beantwoorden

13 januari 2019 om 01:01
mr wizzard Gebruiker

is dit (spat)waterdicht voor op de fiets?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 02:22
Aficior Gebruiker

@DPPA

Verpakkingsinhoud

Ezviz S2 Lite Action Cam
USB-kabel
Accu
Fietsklem
Selfie-stick
Ezviz hoofdband

Beantwoorden

13 januari 2019 om 07:30
Koos35 Gebruiker

Kan deze camera opnemen terwijl hij opgeladen wordt?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 08:03
peetpp Gebruiker

Wordt deze dit keer wel echt verzonden, zit hier al 6 weken te wachten, derde keer goede keer ….

Beantwoorden

13 januari 2019 om 09:06
Sachabry Gebruiker

Weet er iemand of je met die selfie stick de camera kan bedienen, eventueel op z’n minst starten en stoppen?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 11:15
lukeVr Gebruiker

Nope…

Wel met de app op je telefoon

Beantwoorden

13 januari 2019 om 09:57
Co2_J Gebruiker

Op de NL site staat deze niet mss omdat het de 2018 versie is… hij is waterdicht tot 40mtr staat er dus aparte behuizing is niet nodig… een FHD en dashcam functie erbij met G-sensor maakt wel heel compleet. Besteld… ben benieuwd… goedkoper vindt je zo’n compleet cam niet

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:06
elicapello Gebruiker

iBood vermeldt idd tot 40m waterdicht maar als ik op YouTube kijk naar reviews dan zie ik bij de s2 wel degelijk een onderwatercase eromheen zitten als men de doos opent, welke dus niet vernoemd wordt door iBood..

Vandaar wellicht eerdere opmerkingen en ook voor mij is dit onduidelijk

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:07
Co2_J Gebruiker

Nou dat 40mtr waterdicht betwijfel ikzelf nu… ik dacht het ergens gelezen te hebben máár kan t niet meer vinden om te onderbouwen… dus negeer die opmerking maar ajb…. ????

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:09
Co2_J Gebruiker

Bij s3 staat helemaal onderaan wel de watercase vernoemd …

https://m.ezvizlife.com/product/s3/744

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:21
Co2_J Gebruiker

Op de suppurt site staat el wat info..

Ook reeds een FW update:

S2 V2.1.9.18.10.25 What’s New:

1.    Fix the bug When working in driving mode, the SD probability is full.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:52
marsupilami115 Gebruiker

Waterdicht zal hij zo niet zijn, volgens eerdere verkopen van ibood zat deze er ookniet bij, als deze er wel bij zit koop ik hem , heb nu een isaw extreme, werkt ook goed, ben benieuwd of deze beter beeld geeft ivm lage licht optie

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:55
marsupilami115 Gebruiker

https://youtu.be/GR1nqUIH3bc

Hier staat een kort filmpje met wel een onderwaterhuis…

Beantwoorden

13 januari 2019 om 11:01
Co2_J Gebruiker

Tnx mooi om even te zien… ik wacht wel ff af als hij binnenkomt… voor die 40,- is het een prima aanbieding… m.n. de dash optie erbij is mooi

Beantwoorden

13 januari 2019 om 12:01
Ds_ Gebruiker

Heeft deze versie touchscreen? Dit is volgens ibood de lite versie maar op de site van het merk zelf spreken ze niet over een lite versie, tenzij ik het mis zie? Spatwaterdicht zou ook wel handig zijn voor op de fiets?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 12:28
peetpp Gebruiker

Heb nog een review gevonden op youtube, wel in het Frans, maar wel degelijk over de S2 Lite en je kunt zien dat de camera gewoon geleverd wordt in de waterdichte behuizing. Bij deze aanbieding van iBood krijg je bovendien er nog wat extra accessoires bij voor op je hoofd of je fiets. Blijkbaar inmiddels uitverkocht maar hier de link naar die Franstalige review met unboxing

Beantwoorden

13 januari 2019 om 12:41
lemmens.kr Gebruiker

Uitverkocht,  jammer ???? Ik wachtte het antwoord af ivm de waterdichte case. Jammer van de onduidelijkheid hieromtrent.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 13:37
peetpp Gebruiker

hij is dus gewoon verpakt in die waterdichte behuizing, heb het wel tijdig besteld en mijn vorige bestelling geannuleerd, volgens mij gaat het hier trouwens over een vorige verkoop waarvan een deel nooit werd verzonden, heb de mijne toch nooit ontvangen en nu 10 euro goedkoper … hopelik krijg ik er volgende week geen twee …

Beantwoorden

13 januari 2019 om 17:52
elicapello Gebruiker

Ja maar ik wil het nu wel graag horen van iemand van iBood (ivm volgende Sales).

@iBood komt dit ding nu met of zonder onderwatercase? En is het toestel zonder case ook waterdicht? En of jullie dit volgende keer duidelijk willen vermelden.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 19:52
peetpp Gebruiker

is gewoon inbegrepen zoals overal, net als de batterij, een usb kabeltje en een lensdop die gewoon standaard bij deze camera zit (zie ook de aanbieding op ibood hier : http://www.ibood.com/electronics-nl/nl/product-specs/39833/141478/ezviz-s2-fhd-action-cam-accessoires.html ) en zoals je ook kunt lezen op de productsheet op de site van Ezviv zelf. Ook de reacties bij de vorige aanbieding bevestigen dit.

Bij deze aanbieding krijg je bovendien extra accessoires zoals de selfiestick, borstharnas, fietsklem.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.