7 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Sonus Faber Pryma 01 Koptelefoon

Sonus Faber Pryma 01 Koptelefoon

Beyoncé draagt haar Pryma 01 met trots en wij snappen 100% waarom.

Specificaties

Merk: Sonus Faber
Type: Pryma 01
Garantie: 2 jaar

• Handgemaakt in Italië
  • Met aluminium en leer
  • Ongekend helder geluid

• Type: Circumaural, gesloten
  • Transducers: 2x 40 mm dynamische drivers met Mylar diafragma en Nd magneet 
  • Impedantie: 32 Ohm bij 1 kHz
  • Frequentiebereik: 10 - 25.000 Hz
  • Distortie (THD): 0.1% bij 90 dB SPL
  • Input: 120 mW
  • Gevoeligheid: 118 dB SPL bij 1 kHz met 1 mW
  • Inputs: 2x mono jack (2.5 mm) op de koptelefoon, 1x stereo jack (3.5 mm) op de kabel
  • Oorkussens: Loskoppelbaar
  • Hoofdband: Verwisselbaar
7 januari 2019 om 00:27
olivergame Gebruiker

is dit de nieuwe hype dat het eerste plaatje is wat is dat ? zodat je meer interesse toon ??

is al de 2de of zelfs de 3de keer dat dit bij mij gebeurt bij een koptelefoon

persoonlijk raak ik teleurgesteld.maar ik ben niet van de afdeling verkoop

maar ben wel nieuwsgierig waarom dit plaatje zo gekozen is

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Olivergame,

We hebben op dit moment helaas geen duidelijkere foto beschikbaar. Sorry hiervoor!

Beantwoorden

7 januari 2019 om 05:30
vriendje100 Gebruiker

Ik mag wel hopen, dat deze beter klinkt, dan dat het eruit xiet. Wat een lelijk ding zeg.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 06:22
MartijnHo Gebruiker

Slechte betaalde product promotie vanuit Italië. IBOOD glijdt steeds verder af. Terug naar focus alsjeblieft – 1 of 2 echt goede aanbiedingen dan deze ramsj producten. Je kan er gewoon niet meer vanuit gaan dat je bij IBOOD de beste deal hebt, en dat was juist nu het unique selling point…..

Beantwoorden

7 januari 2019 om 06:36
evdkieft Gebruiker

Wat is het probleem dan? Het schijnt een goede koptelefoon te zijn in zn prijsklasse en de prijs is voor zover ik kan zien ook scherp.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 09:20
Koosspakman Gebruiker

Dergelijke kritieken heb je weinig aan. Graag meer inhoud aan geven. Dergelijke kritiek weerhoudt mij niet dit apparaatje aan te schaffen natuurlijk

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:44

Hoi Martijn,

Waar is jouw berichtje op gebaseerd? Deze koptelefoon is van een hele prima kwaliteit, zowel qua geluid als qua design een topper in deze prijsklasse.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 15:16
artnaz Gebruiker

Het argument “focus op kwaliteit in plaats van kwantiteit” vind ik prima, maar waarom het bij dit product staat en de argumenten “ramsj producten” en “niet de beste deal” zijn helemaal niet van toepassing.

Vergeet ook niet dat iBood vooral kortingen kan geven op de meer niche-producten (zoals deze hoofdtelefoon) en niet opeens een recente Macbook met 70% kan afprijzen. Als iBood daarbij de kwaliteits-niche-producten kan regelen, is iedereen blij volgens mij. Zo ook bij deze hoofdtelefoon, voor de helft van de prijs iets heel goeds!

Beantwoorden

10 januari 2019 om 11:06
Alverman59 Gebruiker

@MartijnHo: zie mijn post hieronder. Ik kan je totaal geen gelijk geven! Je weet niet wat je mist :-)

Beantwoorden

7 januari 2019 om 13:02
apex808 Gebruiker

Top actie!

Maar zijn dit refurbished hoofdtelefoons?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 13:08
Moderator Sietse Moderator

Nee, dit zijn nieuw koptelefoons. Als het refurbished is, zou het erbij moeten staan.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 14:03
rmulken Gebruiker

Hier vindt je een review uit 2016 met gedegen informatie: 
https://headfonics.com/2016/05/the-pryma-by-sonus-faber/

Beantwoorden

7 januari 2019 om 14:28
nevo Gebruiker

Een door metingen onderbouwde test, met als eindcijfer voor geluid een 7,5

https://headfonics.com/2016/05/the-pryma-by-sonus-faber/

Beantwoorden

7 januari 2019 om 19:09
letstalkmarcel Gebruiker

Dit is een hartstikke prima ding, maar als je de reviews van (veel) goedkopere headphones er naast legt kun je toch beter kiezen voor een “groter” merk.

Beantwoorden

10 januari 2019 om 11:04
Alverman59 Gebruiker

Koptelefoon gisteren al ontvangen – heel snel dus. Ben heel blij met de aankoop. Ziet er prachtig uit en hij klinkt erg goed. Je ziet en voelt aan alles dat dit niet zomaar een koptelefoon van dertien in een dozijn is. Prachtig afgewerkt in duurzame materialen. Dank voor de scherpe prijs, iBOOD! Er verschijnt hier dikwijls kritiek en azijn (en lang niet altijd terecht), maar het goede wordt al te vaak onder de mat geveegd. En neen, ik word niet door IBOOD betaald :-)

Beantwoorden

10 januari 2019 om 11:30

Super leuk om te horen, Alverman59! Zulke positieve ervaringen lezen we altijd graag, dankjewel daarvoor :-)

Beantwoorden

10 januari 2019 om 22:08
stanny98 Gebruiker

Ik heb de mijne vandaag ontvangen. Black and cream. Ziet er schitterend uit. Geluid is mooi en ik verwacht het nog mooier zal gaan klinken zodra ze beter zijn ingespeeld. Veel muziek luisteren dus!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.