2 december 2018 om 00:01
iBOOD

Rocketbook Everlast Herbruikbare Notebook

Rocketbook Everlast Notebook

Met deze Rocketbook Everlast Notebook digitaliseer je aantekeningen zonder het gevoel van pen op papier kwijt te raken. Stuur jouw notities gemakkelijk door naar je mailbox, Google Drive en meer.

Specificaties

Merk: Rocketbook
Type: Everlast Notebook
Garantie: 2 jaar

• 36 herbruikbare pagina's
  • Inclusief pen en microvezeldoekje
  • Verstuur je content met de Rocketbook app

Letter afmetingen: 21.59 cm x 27.94 cm
Executive afmetingen: 15.24 cm x 22.35 cm
Bedrukking: Stippen
Kleur: Zwart

2 december 2018 om 00:03
elpaazj Gebruiker

Deze zijn best geinig, maar het blijft gewoon een foto van je notities.

Beantwoorden

2 december 2018 om 00:41
techno2004 Gebruiker

had ze al eens voorbij zien komen, tis de goedkopere vorm van destijds die slimme pen met bijhorende boeken … die allerlei opslaat waar je iets schrijft e zelfs audio opneemt, dit is de vereenvoudigde versie…begrijp me nie verkeerd totaal anders, maar eerlijk…zoals elpaazj zei…het blijft een visuele kopie….trouwens uitveegbaar etc…theroteisch klinkt alles mooi tot je volgend weekend naar de supermarkt gaat, dan schrijf je toch gewoon weer alles op het eerste papiertje dat je tegenkomt? Toch?…gadget of niet voor ieder zichzelf persoonlijk uit te maken…uitveegbaar of niet tis niet dat papier of notitieblokjes do onbetaalbaar zijn:)

Beantwoorden

2 december 2018 om 00:54
ReinoutP Gebruiker

Geinig? Een foto van een notitie kan ik zelf ook wel maken. Is er een meerwaarde aan dit ding?

Beantwoorden

2 december 2018 om 01:27
Natrox Gebruiker

Hij is herbruikbaar… dat is de meerwaarde

Beantwoorden

2 december 2018 om 14:58
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ReinoutP,

Hij is inderdaad herbruikbaar en daarnaast kun je een koppeling maken via de app en de tekens die onder elke pagina staan. Met die koppeling worden scans die je maakt van een notitie meteen geupload naar het programma die je aan het teken gekoppeld hebt. Bijvoorbeeld google drive.

Beantwoorden

2 december 2018 om 17:08
justj78 Gebruiker

Maar wat nou als ik de icoontjes copieer en print op een papiertje dat ik lamineer. En vervolgens toiletpapier gebruik als notitieblokje. En zodra ik mijn notitie wil digitaliseren, gebruik ik de app, en de zelf gemaakte icoontjes. En vervolgens kan ik het notitiepapier nog een keer hergebruiken op het toilet.

Is dat dan niet een beetje hetzelfde?

Beantwoorden

2 december 2018 om 19:11
Moderator Niek Moderator

Goedenavond justj78,

Probeer het eens uit zou ik zeggen en laat ons maar even weten of het net zo gemakkelijk werkt :-)

Beantwoorden

2 december 2018 om 01:50
Vraagstelling Gebruiker

Herbruikbaar. Ik heb hem een tijd terug bij een eendagsvlieg gehaald en gebruik hem veel. Wel voor werk met notities niet voor boodschappen. Scheelt vaak naar de shredder lopen en het is dun waardoor je, als je archiveert en uitwist, minder gewicht in je tas hebt. Ik kan niet meer zonder.

Beantwoorden

2 december 2018 om 13:09
Doppert Gebruiker

inderdaad, ik gebruik ‘m op kantoor, voor berekeningen, aantekeningen, info/factuurinfo voor klanten, memo’s e.d. Is de informatie verouderd, veeg ik het weg of pas het aan. Het is geen eerste levensbehoefte, maar ik vind ‘m toch wel erg handig.

Beantwoorden

2 december 2018 om 05:51
abra01 Gebruiker

Ik heb er al lang 1 in gebruik (executive). Werkt erg handig. Digitaliseren werkt goed en handiger dan losse blaadjes. De app zorgt (zoals Office Lens) voor symmetriecorrecties, filter hulppuntjes weg (extra) en upload naar bestemming naar keuze (ook in Everlast aan te vinken met pen!)

Ik gebruik het 50% als portable whiteboard. 50% voor notities. Ik wis na digitilisering (niet altijd foto), of als content niet meer relevant is. Dus heb ik alleen relevante aantekeningen bij me….. en als ik het ooit kwijt is het niet 6 maanden, maar slechts enkele dagen aan informatie (voor mij of voor een ander!)

Gewichtbesparing in tas (tov regulier A4 schrijfblok) vind ik fijn. Ik heb er in de USA wel een stuk minder voor betaald. Voor mij een prima aanschaf geweest.

Beantwoorden

2 december 2018 om 07:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen abra01,

Bedankt voor het delen van je ervaringen!

Beantwoorden

2 december 2018 om 06:59
supermarktpc Gebruiker

De claim “duurzaam” is onwaar. Maar dat is het meestal. Je moet namelijk de ecologische kost afwegen van de hele cyclus van dit product, tegen de ecologische kost van gebruik van een papieren notebook. En dat is hier geenszins het geval: plastic kan in de natuur terechtkomen waar het schadelijk kan zijn voor dier en mens. Papier is vergeleken met plastic relatief onschadelijk en wel degelijk een duurzaam, hernieuwbaar product.

En een misleidende bewering: “Met deze Rocketbook Everlast Notebook digitaliseer je je aantekeningen”

Enkele goedgelovigen kunnen misleid worden te denken, dat het notebook iets hi-tech is en zelf de aantekeningen digitaliseert, wat niet waar is (shame). De app wordt vermeld als een middel om je werk te versturen naar onlinediensten. Het notebook is zelf passief, zonder smartphone wordt er niks gedigitaliseerd.

Beantwoorden

2 december 2018 om 11:29
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Was zeker een vroegertje voor je? Dit is echt zeiken om het zeiken.

Plastic producten moet je op de juiste manier weggooien zodat het niet in de natuur beland en als je de advertentie leest en het filmpje bekijkt zie je direct dat je een smartphone nodig hebt. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Heb er zelf een in gebruik en in ben super enthousiast. Het schrijft heerlijk soepel, de lichte stipjes op de bladzijden zijn handig, het digitaliseren gaat super eenvoudig en wordt direct geüpload op de manier zoals jij dat wilt. Ik gebruik het voor notities op werk zoals ‘to do’ lijst bijhouden. Taken die voldaan zijn veeg je makkelijk uit. Absoluut een aanrader voor een prima prijsje!

Beantwoorden

2 december 2018 om 08:16
PollareBelgie Gebruiker

Ook gekocht bij eendagsvlieg. Ben er erg tevreden mee, enkel voor gebruik op het werk (totaal niet geschikt inderdaad voor boodschappenlijsboo of dergelijke).

Zoals hierboven gezegd, meerdere voordelen: gewichtsbesparing, als je dit verliest ben je enkel paar dagen nota’s kwijt, kostprijs. Voor degene die vandaag nota nemen met een pen op ipad pro of surface tablet, is dit een low-tech, goedkoop alternatief (dat werkt!!). Als je graag met vulpen op papier schrijft, dan biedt dit geen alternatief.

Digitalisering werkt zeer handig, niet louter foto. Je kruist onderaan een van de 7 zelf in te stellen bestemmingen aan en daar wordt digitale versie naar verstuurd. Laatste versie van app start ook met geschriftserkenning.

Beantwoorden

2 december 2018 om 08:43
svenbl Gebruiker

Is het mogelijk om er meer dan 4 tegelijkertijd te bestellen? Of moet ik dan gewoon aparte bestellingen plaatsen?

Beantwoorden

2 december 2018 om 09:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen svenbl,

Je kunt maximaal 4 per bestelling plaatsen. Wanneer je er meer wilt dan zul je het inderdaad in meerdere bestellingen moeten doen. Dit maximum is ingesteld om te voorkomen dat deals volledig opgekocht worden en niet iedereen dan gebruik kan maken van de deals.

Beantwoorden

2 december 2018 om 09:05
crispaez Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

2 december 2018 om 09:06
jerre muesli Gebruiker

Wat kost zo’n pen en waar kunnen we deze kopen?

Beantwoorden

2 december 2018 om 09:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jerre muesli,

De pennen zijn bij vrijwel alle boekhandels en de meeste webshops wel te krijgen.

Beantwoorden

2 december 2018 om 14:41
Jo19 Gebruiker

Volgende vragen voor de zekerheid: 1. Het is niet mogelijk dit door te sturen naar een mailadres? 2. Het is niet mogelijk deze door te sturen in een bewerkbare versie zoals word bv?

Beantwoorden

2 december 2018 om 15:12
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Jo19,

Je kunt het wel doorsturen naar je mailadres. Doorsturen als bewerkbare versie is op dit moment nog niet mogelijk, maar ze zijn wel druk bezig om dit in de toekomst toe te kunnen voegen aan de app.

Beantwoorden

2 december 2018 om 15:23
Wallie81 Gebruiker

Besteld, betaald met PayPal (daar het geld ook afgeschreven), maar de bestelling lijkt bij iBood niet verwerkt. Product zit nog steeds in het mandje en ik krijg geen bevestiging… wat nu?

Beantwoorden

2 december 2018 om 15:39
gubbels Gebruiker

De verwerking van deze bestelling duurde bij mij ook langer dan normaal, ik heb daarna regulier een bevestiging ontvangen.

Beantwoorden

2 december 2018 om 16:48
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Wallie81,

Staat de bestelling wel in je iBOOD account?

Beantwoorden

2 december 2018 om 18:15
Wallie81 Gebruiker

Zeker!

Beantwoorden

2 december 2018 om 22:37
Moderator Niek Moderator

Dan is hij goed doorgekomen :-)

Beantwoorden

2 december 2018 om 18:53
Drdeb Gebruiker

Ik wil deze bestellen, maar er staat dat het alleen Nasr een adres in België kan worden verstuurd. Klopt dit?

Beantwoorden

2 december 2018 om 19:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Drdeb,

Dan zit je waarschijnlijk op de BE pagina. Voor de NL pagina klik hier

Beantwoorden

2 december 2018 om 20:17
Ljtom Gebruiker

Hoeveel kost een pen? En hoelang kan je met een pen verder?

Beantwoorden

2 december 2018 om 20:25
Moderator Jelle Moderator

Goedenavond Ljtom,

De Everlast Notebook werkt met alle FriXion pennen.

Aangezien hier veel keuze in is, kan dit per pen verschillen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

2 december 2018 om 21:40
TiGa Gebruiker

https://www.fun.be/pilot-frixion-ball-blauw-medium.htmlMaar je hebt ze ook in de Action, Colruyt, Carrefour, ….Ik schrijf liever met de 05 pen, meegeleverd is de 07 (heb de Executive)

Beantwoorden

2 december 2018 om 22:22
RielNotermans Gebruiker

*knip* De pen is gewoon een erasable marker van 1,50 … ! Heb me recent in deze alternatieven verdiept, correctbook, rocketbook, bambook, etc.

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

4 december 2018 om 08:46
BomBer_BeN Gebruiker

Ik zie wel dat het verzonden is maar heb geen track – trace gekregen is het wel onderweg? Komt dit via de brievenbus of via pakketpost?

Beantwoorden

4 december 2018 om 09:53
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen BomBer_BeN,

Vanwege de drukte bij PostNL en DHL hebben we besloten om voor een andere vervoerder te kiezen voor deze keer. Deze verstrekt alleen geen Track & Trace codes. Omdat u er meerdere besteld heeft kan ik niet zeggen of het brievenbuspost is of pakketpost. Ik verwacht dat het vandaag bezorgd gaat worden en anders uiterlijk morgen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 december 2018 om 18:38
BomBer_BeN Gebruiker

hallo jelle,

dan wacht ik morgen even af anders zal ik nog even contact met jullie op nemen

gr.

ben

Beantwoorden

5 december 2018 om 17:40
BomBer_BeN Gebruiker

Hallo jelle,

Ik heb tot op heden nog steeds niks ontvangen met welke vervoerder hebben jullie die verzonden dan.

Met vriendelijke groet,

Ben

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.