28 november 2018 om 00:01
iBOOD

Samsung Sound+ All-in-One Soundbar | 3 Channels

Product expert aanwezig

Samsung Sound+ All-in-One Soundbar

Krankzinnig geluid, 4K- en HDR-ondersteuning én naadloze integratie met je Samsung televisie? Nu snappen we waarom ze het een all-in-one soundbar noemen.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: HW-MS650 | Sound+ All in One Soundbar
Garantie: 2 jaar

• 9 krachtige speakers
  • Ingebouwde subwoofer
  • Best reviewed op Kieskeurig: januari 2018

Algemeen

• Aantal kanalen: 3
  • Aantal speakers: 9
  • Frequentiebereik: 40 Hz ~ 20 KHz
  • Speakertype: Gesloten behuizing

Audio

• Amp type: Digitale AMP
  • Crystal Amplifier: Ja
  • Dolby Digital: Dolby 5.1ch
  • DTS Digital Surround: DTS 5.1ch
  • Bluetooth HI-FI Codec: Nee
  • Surround Mode: Surround Sound Expansion
  • Aantal geluidsmodi (DSP): 5
  • UHQ 32bit Audio: Nee
  • Smart Sound Mode: Ja
  • Wide Range Tweeter: Ja
  • Distortion Cancelling: Ja

Video

• 3D Video Pass
  • 4K Video Pass
  • HDR

Decoding

• AAC
  • MP3
  • WAV
  • OGG
  • FLAC
  • ALAC

Connectiviteit

• Anynet+ (HDMI-CEC)
  • USB Host
  • Bluetooth
  • Bluetooth Power On
  • HDMI In: 1
  • HDMI Out: 1
  • Audio In: 1
  • Optische input: 1
  • Auto Power Link

Overig

• Compatibel met SWA-9000S
  • Multiroom Hub
  • Multiroom App
  • One Power

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 1060 x 78 x 130.5 mm
  • Gewicht: 6.20 kg

Voeding

• Stand-by: 4 W
  • Operating Power Consumption (Main): 450 W
  • Operating Power Consumption (Soundbar Only): 50 W
  • Operating Power Consumption (for TV, Max): 400 W

Verpakkingsinhoud

• Soundbar
  • Afstandsbediening (incl. batterijen)
  • Optische kabel
  • Wandbevestiging

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Samsung Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

3 december 2018 om 13:45
Dave2000 Gebruiker

Goedemiddag, vandaag toch maar even bekeken wat de status was van deze bestelling. Er staat sinds vrijdag dat er iets is aangemeld, maar that’s it. Is de soundbar nu echt bij DHL of moeten ze eerst worden opgehaald om dan pas verstuurd te worden. Ivm Sinterklaas zou het misschien nu nog op tijd kunnen, maar als het morgen pas echt verstuurd wordt ben ik de sjaak :(

Beantwoorden

3 december 2018 om 15:03
Tco Gebruiker

Tis een beetje druk met pakketjes rond Sinterklaas en kerst… gewoon wachten en nooit er van uitgaan dat het er op tijd is.

Beantwoorden

4 december 2018 om 09:15
martijnvanzeeland Gebruiker

Maar wel flauw om aan te geven dat de verwachte verzending 30 november is en men dan een track en trace code te geven, maar hij nogsteeds de deur niet uit is bij iBood en DHL het nog niet ontvangen heeft.

Beantwoorden

4 december 2018 om 09:37
mist3r90 Gebruiker

Hetzelfde verhaal hier. Track & Trace staat op “Planning wordt gemaakt”. Ik weet niet hoeveel tijd ze daarvoor nodig hebben, maar heb op 1 december al meerdere pakketen via DHL ontvangen.

Had een mailtje gestuurd naar iBOOD en ze zouden een transportonderzoek laten starten..

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:56
Dave2000 Gebruiker

Transport onderzoek? :) Er is nog niets verstuurd, dus er valt weinig te onderzoeken haha. Maar wel jammer dat wel hier niets van IBOOD zelf krijgen te horen over hoe en wat.

Beantwoorden

4 december 2018 om 19:56
Bjorn0986 Gebruiker

Hier ook het zelfde  verhaal zou fijn zijn als er wat bekend was idd.

Beantwoorden

4 december 2018 om 22:00
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers, 

Jullie pakketten werden op de aangegeven verwachte verzenddatum verzendklaar gemaakt in het distributiecentrum. Echter is door de ontstane extra drukte een vertraging bij de vervoerders ontstaan, waardoor in een aantal gevallen het pakket nog wacht op verdere verwerking door het vervoersbedrijf. Met de “planning wordt gemaakt” status als gevolg.

Deze vertraging was vantevoren niet voorzien, waardoor daar geen rekening mee gehouden kon worden tijdens het aanbieden van de deal. Afgelopen dagen was een banner bovenaan de website pagina’s geplaatst om jullie te attenderen op de vertraging.

Het is helaas even afwachten hoe snel de vervoersbedrijven de achterstand in kunnen halen. Naar alle waarschijnlijkheid wordt jullie bestelling binnen enkele dagen alsnog ingepland en geleverd.

Beantwoorden

4 december 2018 om 22:23
Jordao Gebruiker

Dan zou ik als iBood toch eens denken aan een andere vervoerder/pakketdienst.. sinds mijn bestelling van vorige week bij iBood heb ik al 3 andere producten besteld bij verschillende internetwinkels die allemaal wel binnen 24uur konden leveren????

Beantwoorden

4 december 2018 om 22:58
Moderator Paul Moderator

Meerdere pakketdiensten hebben last van deze extra drukte. Verandering van vervoerder zal daar weinig invloed op hebben. Goed om te horen dat je bij andere internetwinkels geen vertraging hebt ervaren.

Beantwoorden

5 december 2018 om 11:38
Dave2000 Gebruiker

Zouden jullie voor de grap eens willen gaan kijken naar DHL’s reputatie. Facebook staat vol met klachten, niet alleen rond deze tijd, maar het hele jaar door. Recensies op andere sites liegen er ook niet om. Als ik een optie heb laat ik het nooit met DHL versturen, of anders direct naar een DHL Parcel pickup point. Maar zelfs dat gaat af en toe fout. Please, Postnl of UPS. Geen DHL meer!

Beantwoorden

5 december 2018 om 11:56
mist3r90 Gebruiker

Zo zullen er bij PostNL en UPS ook wel klachten staan.

Ik hoop dat het iBOOD-team even gaat bellen met DHL.

Dit is een bestelling van mij die een dag later aangemeld is bij DHL en dezelfde dag nog bezorgd is.

Je zou zeggen dat DHL eerdere orders voorrang zou geven. Het is inderdaad druk met BF/CM en Sinterklaas, maar tot nu toe heb ik al mijn pakketten op tijd gekregen en een dag later is niet erg. Nu lijkt het ook stil te liggen zonder enige updates (van DHL kant dan).

Beantwoorden

5 december 2018 om 19:29
mist3r90 Gebruiker

Er komt beweging in!

5 DEC.17:18

Sorteren

Vertrek vanuit het sorteercentrum

Beantwoorden

6 december 2018 om 14:41
Dave2000 Gebruiker

Hij is bezorgd, alleen bij de buren, die er nooit zijn… Mag DHL zomaar iets bij de buren afleveren zonder handtekening?

Beantwoorden

14 december 2018 om 15:25
Monkey62 Gebruiker

Als de buren er nooit zijn, hoe kan DHL daar dan iets afgeleverd hebben? (-;

Beantwoorden

13 december 2018 om 13:43
Monkey62 Gebruiker

Gisteren binnen gehad en direct aangesloten, via hdmi tv arc met geen mogelijkheid geluid uit de soundbar tv is de ue 60 ks 7000. is van vorig modeljaar zou dus moeten werken.

Via BT wel geluid, maar niet via hdmi.

Beantwoorden

14 december 2018 om 15:24
Monkey62 Gebruiker

Is opgelost.

Op mijn Samsung televisie was HDMI-CEC (anynet) uitgeschakeld, HDMI-CEC ingeschakeld soundbar opnieuw aangesloten en werkte prima. (-:

Beantwoorden

15 december 2018 om 00:07
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Monkey62,

Goed om te horen dat het opgelost is. Veel plezier met je nieuwe soundbar :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.