28 november 2018 om 00:01
iBOOD

Samsung Sound+ All-in-One Soundbar | 3 Channels

Product expert aanwezig

Samsung Sound+ All-in-One Soundbar

Krankzinnig geluid, 4K- en HDR-ondersteuning én naadloze integratie met je Samsung televisie? Nu snappen we waarom ze het een all-in-one soundbar noemen.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: HW-MS650 | Sound+ All in One Soundbar
Garantie: 2 jaar

• 9 krachtige speakers
  • Ingebouwde subwoofer
  • Best reviewed op Kieskeurig: januari 2018

Algemeen

• Aantal kanalen: 3
  • Aantal speakers: 9
  • Frequentiebereik: 40 Hz ~ 20 KHz
  • Speakertype: Gesloten behuizing

Audio

• Amp type: Digitale AMP
  • Crystal Amplifier: Ja
  • Dolby Digital: Dolby 5.1ch
  • DTS Digital Surround: DTS 5.1ch
  • Bluetooth HI-FI Codec: Nee
  • Surround Mode: Surround Sound Expansion
  • Aantal geluidsmodi (DSP): 5
  • UHQ 32bit Audio: Nee
  • Smart Sound Mode: Ja
  • Wide Range Tweeter: Ja
  • Distortion Cancelling: Ja

Video

• 3D Video Pass
  • 4K Video Pass
  • HDR

Decoding

• AAC
  • MP3
  • WAV
  • OGG
  • FLAC
  • ALAC

Connectiviteit

• Anynet+ (HDMI-CEC)
  • USB Host
  • Bluetooth
  • Bluetooth Power On
  • HDMI In: 1
  • HDMI Out: 1
  • Audio In: 1
  • Optische input: 1
  • Auto Power Link

Overig

• Compatibel met SWA-9000S
  • Multiroom Hub
  • Multiroom App
  • One Power

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 1060 x 78 x 130.5 mm
  • Gewicht: 6.20 kg

Voeding

• Stand-by: 4 W
  • Operating Power Consumption (Main): 450 W
  • Operating Power Consumption (Soundbar Only): 50 W
  • Operating Power Consumption (for TV, Max): 400 W

Verpakkingsinhoud

• Soundbar
  • Afstandsbediening (incl. batterijen)
  • Optische kabel
  • Wandbevestiging

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Samsung Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

28 november 2018 om 01:17
Huntsman_007 Gebruiker

Hoe bevestig je deze soundbar aan de muur?

Lukt dit enkel door gaten te boren in de muur? Ook als je al een Samsung tv hebt?

Beantwoorden

28 november 2018 om 02:30
gjs Gebruiker

Bevestigen aan de muur (als dat gewenst is) in Hoofdstuk 10 in de handleiding:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201805/20180524124052068/HW-MS650_MS651_EN_FullManual_01_ENG_BUL_CRO_CZE_DEU_EST_FRA_GRE_HUN_ITA_LAT_LTU_POL_ROM_SER_SLK_SLV_180503.pdf

Ik zou het niet met dubbelzijdig plakband proberen. Ook als je een Philips hebt mag je in principe boren :-)

Let wel (p.32): “Note that the stands of certain Samsung TVs are designed to provide a fixed place for the Soundbar. To finalise the installation of the Soundbar, you place the Holder Feet of the Soundbar on the legs of the stand.”

Erbestaat volgens mij ook nog een naadloze mount unit:
https://www.samsung.com/us/televisions-home-theater/television-home-theater-accessories/home-theater/sound–soundbar-seamless-mount—vesa-compliant-wmn300sb-za/

Beantwoorden

28 november 2018 om 02:47
gjs Gebruiker
1 december 2018 om 09:18
Moderator Jelle Moderator

Gesloten.

Beantwoorden

28 november 2018 om 05:42
zwaffel Gebruiker

Opeens?

Dat was een black friday deal! Bij Samsung kreeg je er twee serround speakers bij.

Ik heb deze speaker vorige week gekocht. Zeker geen spijt van. Mooi geluid en makkelijk in het gebruik.

Beantwoorden

28 november 2018 om 12:08
peterderooij Gebruiker

aha dat verklaart het, bedankt zwaffel

Beantwoorden

Gesloten.

Beantwoorden

28 november 2018 om 06:57
edwinachterberg Gebruiker

Compatibel met WAM5500 speakers?

Beantwoorden

28 november 2018 om 14:21
edwinachterberg Gebruiker

Niemand???

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:06
Official Product Expert Samsung Expert Official Product Expert

Hi Edwin,

Deze Soundbar is helaas niet compatibel met de WAM serie speakers.

Beantwoorden

28 november 2018 om 07:27
Monkey62 Gebruiker

Ik heb nu een 5.1 wharfdale speakerset icm een pioneer receiver en blu-ray speler.

Ivm alle kabels en nieuwe meubels (waar ik de kabels bijna niet uit het zicht kan krijgen) wil ik in ieder geval van de speakerset af.

Mijn vraag is, hoe sluit ik mijn versterker en blu-ray speler aan op de soundbar, of is dan een versterker ook niet meer nodig.

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:09

Hi Monkey62,

Als je kiest voor een soundbar dan heb je geen versterker meer nodig.

De blu-ray speler sleut je via HDMI aan op je TV en via de TV stuur je het geluid door naar de soundbar. Heb je een Samsung TV na 2016 dan kan je die draadloos verbinden met de soundbar. Wil je de soundbar bedraad aansluiten, kan je het beste kiezen voor een optische kabel.

Beantwoorden

28 november 2018 om 23:27
Tco Gebruiker

@Samsung Expert; Hoe sluit je dit aan met TV die een Samsung One Connect Box heeft? En daarop dus een xbox/ps etc heeft.

Beantwoorden

28 november 2018 om 07:29
mgo72 Gebruiker

Streamt deze Google music?

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:11

Hallo mgo72,

Je kan zeker Google music gebruiken om muziek af te laten spelen via de soundbar. De simpelste oplossing is door de soundbar via Bluetooth aan te sluiten naar bijvoorbeeld je telefoon.

Beantwoorden

28 november 2018 om 07:33
sivaslicmc Gebruiker

Is het goed te combineren met ue65mu8000?

Beantwoorden

28 november 2018 om 07:44
sivaslicmc Gebruiker

Of is het te klein voor mijn tv?

Beantwoorden

28 november 2018 om 10:00

Goedemorgen sivaslicmc,

Uit een vorig topic weet ik dat de expert zal zeggen dat dit een prima soundbar is voor tv’s van 65 inch.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 november 2018 om 10:03
Wiedse Gebruiker

Beste,

Past deze mooi bij een 55 inch ? Of is de soundbar dan groter dan de tv?

Beantwoorden

28 november 2018 om 10:10

Goedemorgen Wiedse,

Een 55 inch tv is 121,76 cm en deze soundbar is 106 cm.

Groet,

Jelle

Edited by: Niek

Beantwoorden

28 november 2018 om 12:21
Tco Gebruiker

Eh 131 is de diepte toch? In mm. Anders is die wel heeeeel breed. ;p

Beantwoorden

28 november 2018 om 14:04
Moderator Niek Moderator

Scherp opgemerkt Tco! Collega Jelle haalde inderdaad twee door elkaar, de lengte is 1060 mm. Ik heb het bericht even aangepast.

Beantwoorden

28 november 2018 om 07:43
Sanderatbagcrewbe Gebruiker

Kan mij iemand uitleggen waarom het belangrijk is dat een geluidsset 4K en HDR ondersteund? Want dit lijkt mij complete onzin.

Als we toch hot words gaan gebruiken kunnen we misschien een paar keer 8k, 12 bit, OLED, RTX, Iphone, S10 gebruiken.

4K en HDR zijn termen op beeld kwaliteit uit te drukken. 4K zijn het aantal pixels en HDR de kleurweergave. Dit heeft 0,0% met geluid te maken.

Beantwoorden

28 november 2018 om 07:51
misterbennie Gebruiker

De speaker heeft een HDMI-in en HDMI-out.
De soundbar haalt het geluid uit de HDMI-in, de rest wordt netjes doorgegeven.

Ondersteunt de soundbar geen 4k, dan heb je een probleem als je een 4k source hebt, want dan heb je geen beeld.
In principe geldt hetzelfde voor HDR, daar heb je een hogere doorvoersnelheid van data voor nodig.

Beantwoorden

Gesloten.

Beantwoorden

28 november 2018 om 07:50
Muser Gebruiker

Oh jeetje, zit al ellendig lang te wachten op een mooie soundbar deal. de vorige soundbar deals waren de types net iets te licht. Koop ik vorige week de soundtouch 300 van Bose terwijl ik al maanden twijfelde deze Samsung soundbar te kopen. Welke deal smijten ze vandaag online :). Kunnen jullie miss. binnenkort de acoustimass 300 bassmodule even aan een prijsje laten gaan aub.? ^^

Beantwoorden

28 november 2018 om 14:06
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Muser,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij met een mooie prijs. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

28 november 2018 om 07:52
yezzer Gebruiker

Hallo, ik kocht op 23/11/2018 de HW-MS550 (bestelling SO2674534).

http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/43147/157359/samsung-all-in-one-soundbar.html

Ze wordt wellicht vandaag bezorgd.

Uit reviews die ik opgezocht heb, bleek dat de HW-MS650 die hier nu wordt aangeboden, toch de (veel) betere variant is.

Vraag: wat als ik liever deze aanbieding zou willen, kan ik de andere soundbar kosteloos retourneren?

(of moet ik de verwachte levering van de eerder bestelde gewoon weigeren? en wat gebeurt er dan?)

dank voor jullie antwoord!

Beantwoorden

28 november 2018 om 08:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen yezzer,

Je kunt je pakket weigeren aan de deur en dan zal hij worden teruggestuurd naar iBOOD. Als je hem wel aanneemt, dan kun je hem natuurlijk ook zelf retourneren, maar dan zijn de kosten van het retour sturen voor eigen rekening.

Beantwoorden

28 november 2018 om 22:41
mikeyd Gebruiker

En dan geeft de koerier dienst deze lekker af bij de buren ????

Beantwoorden

28 november 2018 om 08:21
koelele Gebruiker

Ik heb deze tijdens black friday op 3 plekken, mm/coolblue/expert voor idd 269 gezien, maar was daar overal uitverkocht, dus besteld.

Beantwoorden

28 november 2018 om 08:46
Bjorn0986 Gebruiker

Werk deze soundbar ook in combinatie met een console bevoordeeld ps4? En zou dit dan een toevoeging zijn op de game ervaring?

Alvast bedankt voor Julie antwoorden

Beantwoorden

28 november 2018 om 11:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze soundbar is d.m.v. een (niet meegeleverde) AUX-kabel of de (wel meegeleverde) optische kabel aan te sluiten op jouw console.

Persoonlijk vind ik (goed) geluid een belangrijk onderdeel van de game ervaring, dus op je tweede vraag zou ik ‘Ja’ antwoorden, maar dit kan natuurlijk per persoon verschillen.

Beantwoorden

28 november 2018 om 08:49
marcelkramer Gebruiker

Kan hier wel een subwoofer bij?

Beantwoorden

28 november 2018 om 09:58

Goedemorgen Marcelkramer,

Ja, de SWA-W700 past hier prima op.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 november 2018 om 08:56
supermike Gebruiker

Waar zit de bevestiging om die aan de wand vast te maken.

- te midden van de soundbar?

- of op de uiteinden van de soundbar?

Beantwoorden

28 november 2018 om 09:13
gjs Gebruiker

De ophanging is ook al in de eerste vraag beantwoord. Waarin een link naar de handleiding.
Daarin zie je dat de twee gaten op de uiteinden zitten.

Beantwoorden

28 november 2018 om 09:14
gjs Gebruiker

hoofdstuk 10

Beantwoorden

28 november 2018 om 09:12
LCDBVBA Gebruiker

Ik heb deze week een Samsung  QE65QSF 65 inch qled TV laten leveren. Lijkt me een geweldige combinatie. Besteld!

Beantwoorden

28 november 2018 om 09:32
Roger12 Gebruiker

Kan ik deze soundbar ook aan mijn receiver koppelen via digitale kabel en deze dan naast mijn bestaande surround speakerset als extra geluidsdrager laten functioneren? Concreet: kan ik de huidige digitale kabel die het geluid van de tv in de receiver voedt met een splitter voor digitale kabels in tweeen splitsen, waarbij 1 uitgang nog steeds naar de receiver gaat en 1 uitgang naar de Samsung soundbar? Dank voor jullie input

Beantwoorden

28 november 2018 om 14:33

Hi Roger12,

Dit zal helaas niet gaan werken. Er kan maar van 1 geluidskanaal gebruik worden gemaakt.

Beantwoorden

28 november 2018 om 09:48
basslagter Gebruiker

Werkt goed met de Samsung Q9 (2018)?

Beantwoorden

28 november 2018 om 14:20

Hi basslagter,

Absoluut! :) Prachtige combinatie.

Beantwoorden

28 november 2018 om 15:58
basslagter Gebruiker

Lijkt me ook. Ik vroeg me wel af; er staat “als je hem verbindt met een Samsung TV, hoef je ook geen extra stroomkabel aan te sluiten!” Nou heeft de Q9 zo’n one connect box. Daar zal het wel niet mee gaan zeker?

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:16
neg0rz Gebruiker

@Product Expert ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vraag van @basslagter:

“Lijkt me ook. Ik vroeg me wel af; er staat “als je hem verbindt met een Samsung TV, hoef je ook geen extra stroomkabel aan te sluiten!” Nou heeft de Q9 zo’n one connect box. Daar zal het wel niet mee gaan zeker?”

Kan je deze sound bar geheel zonder kabels (dus ook zonder stroomkabel) aansluiten op een Samsung 2018 model televisie met one connect box?

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:16

Hi Basslagter,

Je hebt gelijk! die extra kabel die bij andere tv’s weg gelaten wordt heeft te maken met een mooi stijlvolle oplossing. Gelukkig heeft de Q9 al een mooi stijlvolle oplossing door de one connect box.

Beantwoorden

28 november 2018 om 09:49
rberendsen Gebruiker

Vorig jaar deze sounbar gekocht bij ArtenCraft België. Geen moment spijt van gehad. Satelier speaker set(draadloos) er gratis bij. Ik ervaar wel wat problemen met de geluidsafstemming via de multiroom app van Samsung. Dat is ronduit slecht te regelen. Fijnafstemmen van het geluid lukt wel prima met de afstandbediening. Maar dat wil je niet. Ik ben er met de servicedesk van Samsung nog niet uitgekomen waar het aan ligt. 
Neemt niet weg. Prima set voor de zeer mooie prijs.

Beantwoorden

28 november 2018 om 10:21
reiniermit Gebruiker

Besteld, mede dankzij de positieve reviews van jullie. Bedankt!

Beantwoorden

28 november 2018 om 10:23
Thumbkin Gebruiker

Kan ik deze ook via een mount aan een andere TV bevestigen? Ik heb een LG.
Ik vermoed dat dit enkel voor Samsung TVs is weggelegd?

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:35

Hi Thumbkin,

De TV’s die gebruik maken van een ophang systeem van 400mm breed kunnen gebruik maken van de mount.

Beantwoorden

28 november 2018 om 10:45
charlyke Gebruiker

Gaat die ook in combinatie met een Sony tv?

Beantwoorden

28 november 2018 om 11:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

De soundbar is bedraad te koppelen aan jouw Sony tv via een optische kabel (meegeleverd) of HDMI kabel (niet meegeleverd), informatie over aansluiten kun je hier vinden.

Hij is draadloos enkel te koppelen aan compatibele Samsung televisies (alleen Samsung smart tv’s die na 2014 zijn uitgebracht worden draadloos ondersteund).

Beantwoorden

28 november 2018 om 10:55
Tco Gebruiker

Die zal te groot zijn i.c.m mijn ue49ks7000 lijkt me.  Is er ook een soort gelijke Samsung SB + Samsung TV combinatie met gelijke features maar een kleinere soundbar?

Beantwoorden

28 november 2018 om 11:35
Tco Gebruiker

Met te groot bedoel ik dus om onder de TV zelf te plaatsen. Andere optie is om het VOOR de tv te plaatsen maar geen idee of dat handig/mooi/fijn is.

Beantwoorden

28 november 2018 om 15:18

Goedemiddag Tco,

Volgens mij is er niet zo’n zelfde soort soundbar, Ik heb ook een 49 inch tv en net deze soundbar besteld. Het is maar afhankelijk van of je het erg vindt dat hij wat groter is.

Het is wel een hele mooie prijs.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:44
Tco Gebruiker

Groter boeit me niet zoveel. Het feit dat die zon 11 cm. Voor de tv staat iets meer. Geen idee of dat vervelend/ niet fijn is. Misschien maar doen, worsr case stuur ik hem terug.

Beantwoorden

28 november 2018 om 12:20
fransels Gebruiker

Al een paar weken op zoek naar een goeie soundbar voor onder mijn samsung tv, dus deze mooie aanbieding maar gekocht.

Beantwoorden

28 november 2018 om 12:45
fransels Gebruiker

nu nog even de samsung swa-9000s in de aanbieding dan ben ik helemaal klaar.

Beantwoorden

29 november 2018 om 00:30
Tco Gebruiker

Als je een echt surround sound ervaring wilt, koop dan gelijk een goede surround set en geen soundbar + speakers. Dat kost meer en levert een mindere ervaring op.

Beantwoorden

29 november 2018 om 00:37
Tco Gebruiker
28 november 2018 om 13:41
EfseeNL Gebruiker

Ik begrijp dat het audio/beeldsignaal van mijn Ziggo receiver via HDMI naar de soundbar kan, en dat vervolgens het beeld via HDMI kan worden doorgestuurd naar de TV. Omdat er maar 1 HDMI in op de soundbar zit, vraag ik mij af of en hoe ik ook het geluid van (nu) op de TV aangesloten PS4, Chromecast en Blue-ray via de soundbar kan afspelen.

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:21

Hi EfseeNL,

Het makkelijkste is om alle randapparatuur via HDMI naar de TV te laten verlopen en dat je de soundbar aansluit via een optische Geluidskabel.

Beantwoorden

28 november 2018 om 18:22
EfseeNL Gebruiker

Thanks, ik ga hem bestellen!

Beantwoorden

28 november 2018 om 13:50
LiFeTecX Gebruiker

Top al een tijdje opzoek naar een goeie soundbar.. deze gekocht.

Beantwoorden

28 november 2018 om 15:21
Viper-70 Gebruiker

Als ik deze aansluit via hdmi cec heb ik dan nog de aparte afstandbediening nodig om het vume te regelen of kan dit dat met afstandbediening van tv (recent model Philips met hdmi-arc)

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:36

Hi Viper-70,

De Afstandsbediening van de TV zou het geluid moeten kunnen regelen door de HDMI ARC.

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:21
ExF Gebruiker

Even ter bevestiging, klopt het volgende (bovenstaande posts brengen mij nu aan het twijfelen):

Ik kan mijn bronnen (Ziggobox + PS4 + externel HD) direct op mijn LG 55C8 aansluiten, en dan de soundbar op de HDMI-ARC aansluiten. Correct?

Beantwoorden

28 november 2018 om 16:38

Hi ExF,

Dat kan zeker!

Beantwoorden

28 november 2018 om 17:12
Erikkie7 Gebruiker

In de tekst staat Wifi. Op de foto staat Wifi maar in de specificaties staat WiNie…

Sorry woordgrap maar zie bij de aansluitingen geen wifi staan. Foutje?

Beantwoorden

28 november 2018 om 17:38

Goedenmiddag Erikkie,

Volgens de Samsung website heeft deze wel Wifi. Dat was ook 1 van de redenen dat ik deze gekocht heb.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 november 2018 om 18:11
DanyG Gebruiker

Ik heb een Samsung TV QE65Q6F. Kan ik met deze soundbar ook geluid laten afspelen die via mijn TV binnenkomt? vb. Netflix of blue-ray speler?

Beantwoorden

28 november 2018 om 19:25

Goedenavond DanyG,

Dit is een tv uit 2018 dus je kan hem zeker het geluid van je tv af laten spelen. Netflix kan je dus ook gewoon die app op je smart tv doen alleen de Blu-ray speler weet ik niet of dit draadloos kan. Je zou anders gebruik kunnen maken van een hdmi kabel of een optische kabel.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

2 december 2018 om 18:30
evandam Gebruiker

Helaas niet verstuurd afgelopen vrijdag. Wanneer wordt het wel verzonden ibood? Het is een sinterklaascadeau. Tevens is het niet mogelijk om via de ipad app een bericht te sturen naar de klantenservice omdat “ik ben geen robot” vinkje niet te zetten is.

Beantwoorden

2 december 2018 om 19:14
Moderator Niek Moderator

Goedenavond evandam,

Hij zou vandaag verstuurd moeten worden. Door de drukte in deze periode zijn er soms wat vertragingen, excuus daarvoor!

Beantwoorden

3 december 2018 om 15:01
Tco Gebruiker

Het is natuurlijk fijn als het op tijd verzonden wordt maar als je een Sinterklaas/kerst cadeautje op het laatste moment besteld moet je er al van uit gaan dat het later dan komen dan gepland in december.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.