25 november 2018 om 00:00
iBOOD

Geneva Lab Touring/M Hifi Bluetooth Speaker

Geneva Hifi Bluetooth Speaker

Met deze hifi-speaker worden alle tonen perfect weergegeven, hoog én laag! Zo komt je muziek écht tot leven, of je nou Afrojack, Bach, Clean Bandit of Zappa draait.

Specificaties

Merk: Geneva Lab
Type: Touring/M Hifi Bluetooth Speaker
Garantie: 2 jaar

• Spatzuiver hifi-geluid 
  • 3.5 woofer voor een rijke bas
  • Consistent geluid, ook op het hoogste volume

Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

Audio

• 1 x 3/4 dome-tweeter
  • 1 x 3,5 woofer
  • 60 Hz tot 20 kHz, cross over 5000Hz
  • Digitale audioverwerking
  • Krachtige klasse D-versterker

Aansluitingen

• Bluetooth 4.1 compatibel met A2DP
  • 3,5 mm jack AUDIO-ingang

Bediening

• Tactiele bediening aan de bovenzijde van de speaker

Verbruik

• Voeding: 100-240V AC, 50 / 60Hz
  • Stroomverbruik in stand-by: minder dan 0,5 W
  • Batterijduur: C.a. 30 uur

Meegeleverd

• Stroomkabeltje
  • Verloopstekker

Afmetingen en gewicht

• Breedte x diepte x hoogte: 26 cm x 8 cm x 15 cm
  • Gewicht: 2,1 kg
25 november 2018 om 07:10
rutgerdesmet Gebruiker

Heel sterke prijs!!!

Beantwoorden

25 november 2018 om 15:03
Moderator Jim Moderator

Hi Rutger!

Goed om te horen! Dank je!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 november 2018 om 08:33
frankgevers181165 Gebruiker

Hoeveel watt heeft deze speaker?

Beantwoorden

25 november 2018 om 08:38
peterderooij Gebruiker
25 november 2018 om 10:08
ManuBlue80 Gebruiker

Zou leuk zijn te iets te horen van de aankopers van een maand geleden!

Beantwoorden

25 november 2018 om 10:32
jif Gebruiker

Heb de vorige keer de Geneva touring S aangekocht, deze is wat kleiner en zonder  woofer. Ik was verstomd wat een mooie warme heldere klank dat kleine toestel produceerde.

Met deze bestel ik nu zeker de M met woofer …

topkwaliteit en voor die prijs ! twijfel ik niet

Beantwoorden

Moderator Jim Moderator

Hi Jif!

Dank je voor je mooie woorden! Veel plezier met de aankoop!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 november 2018 om 10:41
IvoBelet Gebruiker

Hier ook super tevreden van de Touring S. Niets op aan te merken. Alles perfect ontworpen. Een top merk!

Beantwoorden

25 november 2018 om 10:47
YogiBearNL Gebruiker

Ik heb hem ook besteld. Wel jammer voor deze prijs dat de speaker niet waterbestendig is. Het zou wel leuk zijn als je de speaker buiten zou kunnen gebruiken en hij toevallig tegen wat regen zou kunnen. Iemand ervaring ook al is het niet gespecificeerd.

Beantwoorden

25 november 2018 om 11:22
lejodepejo Gebruiker

Is hij bekabeld op mijn computer aan te sluiten en geeft hij stereo weer?

Beantwoorden

25 november 2018 om 13:05
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag lejodepejo,

Er zit een 3,5 mm Jack aansluiting op, dus je kunt hem verbinden met je computer.

Beantwoorden

25 november 2018 om 11:41
AYMERIC01 Gebruiker

Geen dab + dus no go voor mij.De superieure eigenschappen van de Geneva komen enkel tot uiting bij dab+ . Zie de talrijke recensies op internet.

Beantwoorden

25 november 2018 om 12:00
rob kooijmans Gebruiker

geen idee waar jij het over hebt….dit is een speaker, geen tuner.

Beantwoorden

Ben_Reniers Gebruiker

Euhm…wat voor onzin is dit? Dit is een bluetooth speaker zonder tuner, dus heeft niets te maken met dab+. Dat is het s of L model. Bovendien komen de superieure geluidseigenschappen van dit model door de goede tweeter, de 3.5 woofer en de versterker.

Beantwoorden

25 november 2018 om 12:05
tjissevdheide Gebruiker

Ja ja ik weet het ik ben een leek, maar kan deze speaker draadloos op de router worden verbonden?

Heb nu de MultiRoom StereoBoomm , die kan dat wel.

Helaas werkt deze speaker opeens niet meer. Kan op geen enkele manier meer verbinding krijgen, heb verschillende smartphones geprobeerd.

Zoek dus een alternatief. Is dit dan een geschikte speaker?

Tjisse.

Beantwoorden

25 november 2018 om 13:01
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag tjissevdheide,

Dit is een bluetooth speaker, dus je kunt hem niet rechtstreeks verbinden met je router.

Beantwoorden

25 november 2018 om 12:08
Cassandr Gebruiker

Nu word ik toch een beetje bang heb net YouTube filmje bekeken en dan gaat het toch wel ook om een radio en compatibel met i phone en heel veel andere toestellen dus heb eentje besteld en hoop dat het goed komt Vg

Beantwoorden

25 november 2018 om 12:58
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Cassandr,

Waar ben je precies bang voor na het zien van dat filmpje?

Beantwoorden

25 november 2018 om 13:27
Cassandr Gebruiker

ja ben ook niet zo vertrouwd met de nieuwe technologie heb dus de laatste nieuwe i phone en luister muziek via oortjes echter zou het leuk zijn om die muziek of radio te beluisteren door een speaker in een kamer waar geen radio of wat dan ook staat of mee te nemen en dan luisteren via je telefoonboek zag ik op dat filmpje dat er eigenlijk zonder je telefoon toch radio ka beluisterd worden,? er is thuis bleutooth en wifi dus ik vermoed dat ik er toch wel wat mee ben heb veel muziek opgeslagen op de telefoon dus hoop dan dat ik deze kan afspelen als ik de strijk doe zou leuk zijn avast dank voor uw reactieVg

Beantwoorden

25 november 2018 om 13:28
Cassandr Gebruiker

via je telefoon bedoel ik

Beantwoorden

25 november 2018 om 16:30
Moderator Niek Moderator

Via bluetooth kun je het muziek vanaf je telefoon afspelen via deze speaker, dus dat moet helemaal goedkomen :-) Veel plezier met je aankoop!

Beantwoorden

25 november 2018 om 18:50
kerkganger Gebruiker

“zag ik op dat filmpje dat er eigenlijk zonder je telefoon toch radio ka beluisterd worden,?”

Dat gaat NIET met dit toestel. Er zijn andere modellen van dit merk waarmee je wel radio kan luisteren zonder telefoon of ander bijkomend apparaat, mogelijk heb je daar een filmpje van gezien. Met het model dat vandaag wordt aangeboden heb je steeds een telefoon (of ander bluetooth apparaat) nodig.

Beantwoorden

25 november 2018 om 12:38
AYMERIC01 Gebruiker

Geen optimale klank want dab+ is de enige manier om de bekende geneva klank weer te geven. Genoeg recensies gelezen.

Beantwoorden

25 november 2018 om 15:04
Moderator Jim Moderator

Hi Aymeri!

Je kan via Bluetooth ook mooie muziek afspelen! (Zelfs in nog hogere kwaliteit dan DAB+ Radio, hoewel dat natuurlijk ook al heel mooi is!)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 november 2018 om 15:17
Ben_Reniers Gebruiker

Duidelijk niet genoeg recensies gelezen? Radio is niet het enige wat je kan afspelen op een bluetooth speaker. Stop aub met andere mensen te verwarren met deze foutieve informatie. De aanwezigheid van een tuner (dab+ of niet) heeft geen moer te maken met deze bluetoothspeaker. Want hier zit helemaal geen tuner in. Dit is het touring M model! Bovendien komt het mooie geluid voornamelijk door de geluidseigenschappen van de hifi tweeter en woofer. Niet dab+

Beantwoorden

25 november 2018 om 17:38
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Dab+ zegt niets over de klank, het zorgt alleen voor potentieel beter geluid. De kwaliteit van geluid wordt bepaald door de versterker en speakers.

Beantwoorden

25 november 2018 om 13:07
nijz Gebruiker

Kun je er 2 koppelen voor stereo kwaliteit of wordt het dan 2x mono?

Beantwoorden

25 november 2018 om 19:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond nijz,

Het is niet mogelijk twee te koppelen.

Beantwoorden

25 november 2018 om 13:24
Fred28317 Gebruiker

Deze kan je dus via Bluetooth aan touring s koppelen. Om zo heel je huis te voorzien van een dab radio?

Beantwoorden

25 november 2018 om 15:05
Moderator Jim Moderator

Hi Fred!

Je kan deze koppelen door middel van Bluetooth. Als je een app op je telefoon hebt die DAB+ kan ontvangen, kan je vervolgens Radio luisteren via de Geneva!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 november 2018 om 14:44
HarryWeld Gebruiker

Uhm, dit een een DAB radio en niet DAB+. Vraag van een leek: wat betekent dat in Nederland, waar er specifiek wordt gesproken over DAB+?

Gelezen op Wikipedia: Oudere DAB-ontvangers zijn niet in staat om DAB+ te decoderen, betekent dit dat hij FM ontvangt, of wordt er in Nederland ook een DAB-signaal uitgezonden?

Beantwoorden

25 november 2018 om 15:06
Moderator Jim Moderator

Hi Harry!

Deze speaker beschikt niet over een DAB of DAB+ functie. Je kan hem wel verbinden met je telefoon via Bluetooth. Stel dat je een app op je telefoon hebt waar je radio mee kunt luisteren, dan kan je het geluid van die app doorschakelen naar de Geneva en zo radio luisteren! Vaak is die kwaliteit gelijk of hoger dan DAB+ :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

25 november 2018 om 20:32
MoveYourBody Gebruiker

Vraagje: Ik heb momenteel een Stereoboomm 700. Een erg fijne speaker, maar deze komt wel te kort in een grote ruimte. Produceert deze (veel) meer volume?

Beantwoorden

25 november 2018 om 21:11
Moderator Jim Moderator

Hi MoveYourBody!

Ik heb even voor je rondgekeken, op basis van de specs van de 700 kan ik concluderen dat deze speaker (de Geneva) iets meer vermogen heeft. Hoewel ‘groot’ relatief is, gok ik dat je met allebei ongeveer dezelfde ruimte zou kunnen vullen. Qua geluidskwaliteit komt deze echter wel veel verder dan de 700.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

25 november 2018 om 21:14
MoveYourBody Gebruiker

Dank voor de snelle reactie! Volume is voor mij de hoofdzaak ivm gebruik tijdens sportlessen.

Beantwoorden

25 november 2018 om 21:44
Moderator Jim Moderator

Geen probleem! Dat verklaart in ieder geval wel de gebruikersnaam ;-).

Veel plezier & succes!

Jim

Beantwoorden

14 december 2018 om 07:40
devisse Gebruiker

Beste iBood,

Wanneer denken jullie deze te verzenden?

Verzenddatum blijft maar uitgesteld te worden zonder enig bericht.

Een mailtje naar de kopers met reden waarom kan nooit geen kwaad…

Mvg,

Beantwoorden

14 december 2018 om 07:43
devisse Gebruiker

Vandaag wel mail ontvangen.

Zijn er nog gebruikers die deze nog niet hebben ontvangen?

Mvg

Beantwoorden

17 december 2018 om 16:12
dc-company Gebruiker

Ook nog steeds niet ontvangen….

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.