23 november 2018 om 00:00
iBOOD

Anker Soundcore Flare Bluetoothspeaker

Product expert aanwezig

Anker Soundcore Flare Bluetoothspeaker

Als drie toonaangevende reviewsites je product een goede beoordeling geven, weet je zeker dat je goed werk hebt geleverd.

Specificaties

Merk: Anker
Type: Soundcore
Garantie: 2 jaar

• Lyrische recensies!
  • Rijk en helder geluid
  • Tot 12 uur draadloos afspelen

Drivers: 2x 1,75”
Vermogen: 2x 6 W

Connectiviteit
Bluetooth 4.2 (A2DP, AVRCP, HFP profile, and SBC decoding)
AUX in
Draadloos bereik: 20 m

Batterij
Afspeelduur: 12 uur
Oplaadtijd: 3,5 uur
Opladen: micro USB 5 V / 2 A
Gewicht: 530 gram

Geïntegreerde microfoon
IPX7 Waterdicht  
Bediening via app voor Android en iOS

Afmetingen: 8,9 x 8,9 x 15 cm
Gewicht: 569 gram

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Anker Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

23 november 2018 om 09:24
EM2 Gebruiker

Kan het lichteffect ook uitgezet worden?

Beantwoorden

23 november 2018 om 09:37
HetGezegde Gebruiker

Uiteraard

Beantwoorden

23 november 2018 om 09:38
HetGezegde Gebruiker

Zowel via de bijbehorende app als met een knop op de speaker zelf

Beantwoorden

23 november 2018 om 09:40
HetGezegde Gebruiker

Ik mocht deze reviewen voor iBood op Tweakers en wanneer mijn review niet optijd af zou zijn, moest ik de prijs van 99,95 betalen. En nu staat hij twee weken later hier zelf voor ongeveer de helft. Raar. Hij was af, daar niet van.

Beantwoorden

23 november 2018 om 10:34
nepdance Gebruiker

En? Issie écht zo goed als ze zeggen?

Beantwoorden

23 november 2018 om 10:40
SynecdocheNY Gebruiker
23 november 2018 om 10:43
Ma023 Gebruiker

Dit ding is beoordeeld op 99 en wordt hier aangeboden voor 44.95 zonder verzendkosten… dus ik zou er 1 pakken.

Beantwoorden

23 november 2018 om 11:02
Ilse3001 Gebruiker

Is het mogelijk om meer dan 2 speakers tegelijk te connecten met 1 aparaat? Of is 2 het maximum?

Beantwoorden

23 november 2018 om 12:38
Globetrotter1 Gebruiker

Zodra de Anker-Expert wakker is zal hij/zij de vraag beantwoorden.

Beantwoorden

23 november 2018 om 13:24
Official Product Expert Anker Expert Official Product Expert

Hallo Ilse3001,

2 is het maximum maar dan kun je wel muziek luisteren in stereotoren.

Beantwoorden

23 november 2018 om 12:28
Leon-1 Gebruiker

Ik zie dat er AUX ingang is. Kan ik daarop de audio uitgang van mijn PC (geen Bluetooth) aansluiten?

Beantwoorden

23 november 2018 om 12:50
yannickbiest Gebruiker
23 november 2018 om 13:36
Twannieboy Gebruiker

Krijg ik het water er ook bij?

Beantwoorden

23 november 2018 om 13:48
Moderator Jelle Moderator

Ik zal vragen of ze er een flesje water bij doen Twannierboy ;-)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

23 november 2018 om 14:34
PJbroos Gebruiker

Gaat het hier over de flare of de flare +. Want de flare kost 60 dollar en de flare plus 99 dollar. Aan de hand van de prijs zou je zeggen dat het om de flare plus gaat maar uit de specs leid ik af dat het om de flare gaat.

Beantwoorden

23 november 2018 om 18:03
Erikkie7 Gebruiker

Ik denk dat de expert zijn centjes makkelijk verdiend heeft. Hopelijk geen indicatie voor de aftersales

Beantwoorden

23 november 2018 om 23:18
Moderator Paul Moderator

Tussen de afbeeldingen vind je informatie hierover. De kleur Grey is type Flare volgens dat overzicht. de overige kleuren zijn type Flare +

Beantwoorden

24 november 2018 om 00:00
aardvarken Gebruiker

heb voor de zekerheid 2 blauwe besteld

Beantwoorden

6 december 2018 om 18:08
TuncerG Gebruiker

Ik heb vandaag mijn zwarte anker soundcore binnen gekregen, en het is jammer genoeg een reguliere Flare, ik had een flare+ verwacht. Wat nu?

Beantwoorden

7 december 2018 om 08:28
SCHOL043 Gebruiker

Ik heb gisteren mijn zwarte anker soundcore binnen gekregen, en het is jammer genoeg een reguliere Flare, In de kleur zwart zou er een  flare+ geleverd worden. Graag een reactie IBOOD

Beantwoorden

23 november 2018 om 22:02
ariemolegraaf Gebruiker

Vannacht nog 99,90 betaald voor 2 speakers. Nu staan ze voor 89,90. Teveel betaald 10,– Kan ik dat terug krijgen ?

Beantwoorden

23 november 2018 om 22:27
Moderator Jelle Moderator

Goedenavond arie,

Helaas kan dat niet. Je zou de vorige bestelling moeten annuleren en opnieuw een bestelling moeten plaatsen. Het geld zal dan binnen 10 werkdagen terug op uw rekening gestort worden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

23 november 2018 om 23:57
aardvarken Gebruiker

Heb net 2 blauwe flair + besteld .is het niet zo stuur ik ze terug

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.