10 november 2018 om 00:00
iBOOD

TomTom Spark 3 GPS-Sporthorloge | Cardio + Music

TomTom Spark 3 Cardio + Music + HP

Meet en analyseer: afstand, hartslag, stappen, snelheid, calorieverbruik, slaapduur. En train nog slimmer dankzij de directe feedback via trillingen of geluid.

Specificaties

Merk: TomTom
Type: Spark 3 Cardio + Music | Black
Maat polsband: Large
Garantie: 2 jaar

• GPS & hartslagmeter
  • Verwisselbaar bandje
  • Inclusief headset met muziekbediening

Technische eigenschappen:

• Type apparaat: Sporthorloge
  • Geheugencapaciteit: 4 GB
  • Ondersteunde besturingssystemen: Android, iOS
  • Bluetooth: ja
  • Wifi: nee
  • Waterdichtheid: 5 ATM (40 m)

Weergave/besturing:

• Touchscreen: nee
  • Spraakbesturing: nee
  • Soort bediening: Drukknop, Muziekbediening
  • Meldingen van smartphone: Beller-id, Berichten ontvangen
  • Meet: Afstand, Hartslag, Stappen, Snelheid, Calorieverbruik, Hartslagzones, Slaapduur

Uitvoering:

• Hartslagsensor: Ingebouwde polssensor
  • Trilfunctie: ja
  • Acceleratiemeter: ja
  • Ingebouwd navigatiesysteem: GPS
  • Kompas: ja
  • Alarm: ja
  • Activiteiten: Wielrennen (binnen en buiten), Hardlopen (loopband en buiten), Zwemmen, Fitness, Wandelen
  • Geïntegreerde gps-module: ja
  • Aansluitingen: USB
  • Verwisselbare band: ja
  • Waterdicht: 5 ATM

Energievoorziening:

• Batterijduur: Tot 25 dagen
  • Capaciteit batterij: 300 mAh

Algemene eigenschappen:

• Schermresolutie: 144 x 168
  • Schermgrootte: 22 x 25 mm
  • Dikte: 13,7 mm
  • Gewicht: 50 g
  • Polsmaat Large: 160 - 206 mm
10 november 2018 om 08:29
Hans. Gebruiker

Werken functies als afstand, stappen ook als je in de sportschool loopt/rent/cross traint/fietst ?

Beantwoorden

10 november 2018 om 08:58
Moderator Lex Moderator

Beste Hans.,

Jazeker, dit horloge heeft een sport modus die je kunt activeren waarin hij ook die acties kan bijhouden :)

Gr, Lex

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:05
hanszelf Gebruiker

Afstand binnen lopen zal niet werken obv GPS, maar met aantal passen. Afstand binnen fietsen kan niet gemeten worden.

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:32
Maeseken Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dat is een ander model

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:36
leccie Gebruiker

Basis van het horloge is hetzelfde, wat betreft de functie, het door iBood aangeboden model is alleen uitgebreid met de mogelijkheid om er muziek op te zetten en af te spelen, dus groter intern geheugen en je krijgt er een koptelefoon bij.

Dit model: https://www.tomtom.com/nl_nl/sports/fitness-watches/gps-fitness-watch-cardio-music-spark3/black-large/

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:38
gebruikersnaamonbekend Gebruiker

Ik heb deze een paar weken geleden via iBood gekocht voor 199 euro, goed verhaal.

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:47
dbongae1 Gebruiker

Heb deze zelf een jaar, maar zonder de muziek functie en headset. Destijds voor 60% van deze prijs op Amazon. De fitnesscoaching bevalt goed. Paar opmerkingen daarbij: Onder bladerdak heeft de GPS er wel eens moeite mee, en als je niet eerst synct met quickGPS duurt een GPS lock lang. Over de Apps op telefoon (Android) en PC ben ik iets minder tevreden. Custom workout is mogelijk, maar de eerste die je toevoegt bevat fouten (alle target speeds op 1km/h) en er zijn maar 5 mogelijk terwijl het apparaat zat geheugen heeft. Als fitness tracker is het ding redelijk waardeloos omdat ook het omslaan van bladzijden als stappen worden meegenomen en traplopen niet apart wordt bijgehouden. Twee andere grote nadelen zitten in het design. 1.) de sync kabel gebruikt een aparte docking schoen, geen standard micro-USB zodat je een aparte laadkabel mee moet nemen die groter en fragieler is dan nodig. 2.) Het horlogebandje is rotzooi. Na minder dan een jaar viel het van ellende uit elkaar. Wat je op amazon of aliexpress als vervanging kunt bestellen is beter dan de originele die 30(!) euro kosten. Al met al, voor net over de honderd euro een aardig apparaat voor beginnende/incidentele sporter, maar koop als deze kapot is toch een Garmin.

Beantwoorden

10 november 2018 om 12:55
PeterKonj Gebruiker

Ik kan dit 100% bevestigen.

Beantwoorden

10 november 2018 om 10:25
elpaazj Gebruiker

Stiekem is dit een overgewaardeerd en matig horloge.

Beantwoorden

10 november 2018 om 10:52
kingpong Gebruiker

TomTom is met het maken van deze horloges gestopt. Geen updates meer.

Beantwoorden

10 november 2018 om 11:08
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kingpong,

De product expert gaf bij een eerdere deal met dit horloge aan, dat ze gewoon updates blijven uitbrengen om de producten waar nodig te verbeteren.

Beantwoorden

10 november 2018 om 11:49
Reanimeerder Gebruiker

Die bandjes zijn bagger, in een jaar tijd 2 kapot. Goedkope kwaliteit.

Beantwoorden

10 november 2018 om 12:44
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Bandjes worden kosteloos vervangen als die stuk is, kun je eenvoudig via de site aanvragen. Zit gewoon twee jaar garantie op

Beantwoorden

10 november 2018 om 16:55
Reanimeerder Gebruiker

1e keer ja, 2e keer verwijzen ze je door naar de online shop en moet je een nieuwe kopen voor 25 euro oid die dan weer na 4-5 maand kapot gaat. Ik heb dr maar eentje bij AliExpress besteld omdat de tomtom service ondermaats is…

Beantwoorden

10 november 2018 om 15:09
driesdierickx Gebruiker

De spark 2 hier vroeger gekocht met zelfde extra’s  (hartslag, 5mb muziek en gps). Enigste minpunt is de bluetooth connectie met telefoon die soms hapert. Maar kan ook aan mijn telefoon liggen uiteraard. Voor de rest en prima basishorloge. Qua garantie geen probleem. Simpel retour zenden naar tom tom. Bandje gaat intussen al 2 jaar mee  ik gebruik het niet dagelijks maar toch zeer regelmatig. Batterij voor mij niet slecht. Uiteraard, bij dagelijks gebruik van muziek en gps zal deze sneller leeggaan.  Bij gewoon gebruik als horloge en 1x per week met extra’s gaat de batterij minimum 1 week mee. Tot nu toe nog altijd updaten beschikbaar.

Beantwoorden

10 november 2018 om 17:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag driesdierickx,

Bedankt voor het delen van je ervaringen en leuk om te horen dat hij goed bevalt!

Beantwoorden

10 november 2018 om 20:16
pietje63 Gebruiker

Ik heb hem besteld maar geen orderbevestiging ontvangen. Kunnen jullie dat nakijken?

Beantwoorden

10 november 2018 om 20:28
Moderator Jim Moderator

Hi Pietje!

Als je bent ingelogd, zou je dan eens naar Mijn Bestellingen kunnen gaan? Als hij daar tussen staat, is het goed gegaan!
https://my.ibood.com/extra-nl/nl/order/list/

Groet,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.