27 september 2018 om 00:00
iBOOD

Odlo Blackcomb Evolution Shirt | Dames of Heren

Odlo Blackcomb Evolution Shirt

Houd het warm, transpiratie- en geurvrij tijdens jouw volgende outdooravontuur. Nu beschikbaar voor dames en heren!

Meer Odlo? NL | BE

Specificaties

Merk: Odlo
Type: Blackcomb Evolution Shirt
Voor: Dames en heren

• Geuronderdrukkende vezels
  • Groot ademend vermogen
  • Thermische isolatie

Materialen:

• 51% polyamide
  • 38% polyester (recycled)
  • 11% elastaan

Technieken:

• Effect by Odlo: geen transpiratiegeurtjes
  • Warm: thermische isolatie

Wasinstructies:

• Wassen op max. 40°
  • Op lage stand strijken
  • Drogen op lage stand
27 september 2018 om 09:01
kristineg89 Gebruiker

Is dit ook geschikt om te gaan hardlopen? Of verloopt de transpiratie afvoer dan niet optimaal?

Beantwoorden

27 september 2018 om 09:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kristineg89,

Ik kan overal vinden dat ze ook geschikt zijn voor de meest intensieve sporten door de snelle afvoer van vocht. Ze zijn dus ook geschikt voor hardlopen :-)

Beantwoorden

27 september 2018 om 11:02
lverkerk Gebruiker

Team, het is niet heel handig dat jullie andere benamingen voor de verschillende producten gebruiken in het drop down menu van Ibood vs. de naam van de verschillende kleuren op de foto’s.

Ik weet nu niet zeker of ik de juiste bestel aangezien ik wat aannames moet doen over welke jullie bedoelen in het drop down menu.

Beantwoorden

27 september 2018 om 11:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Iverkerk,

Welke kleur uit de afbeelding wil je graag bestellen? Dan kijk ik even mee welke kleur er in het keuzemenu bij hoort.

Beantwoorden

27 september 2018 om 11:10
lverkerk Gebruiker

Voor heren maat M staat er dat; Blue Opal-Black uitverkocht is – maar dat Opal Blue nog wel beschikbaar is…..is dit het zelfde shirt?

Ook voor heren maat M zou ik graag ‘Graphite Grey Safety Yellow’ willen kopen……klopt het dat in jullie drop down menu dit ‘Grey Green’ is?

En voor dames, maar S wil ik graag ‘Pink Glo’ kopen…..klopt het dat in jullie drop down menu dit ‘black pink’ is?

Dank

Beantwoorden

27 september 2018 om 11:30
kristineg89 Gebruiker

Dat is inderdaad lekker verwarrend, viel me ook op!

Beantwoorden

27 september 2018 om 12:06
lverkerk Gebruiker

Niek, ik heb de producten die ik zou willen bestellen in mn wagentje zitten. Dus zodra je de informatie hier beneden kan bevestigen rond ik mijn bestelling af.

Dank

Lukas

Beantwoorden

27 september 2018 om 13:29
lverkerk Gebruiker

Niek, ik zou graag een antwoord willen ontvangen aangezien ik nog steeds zit te wachten en mijn bestelling wil afronden voordat de producten niet meer beschikbaar zijn!

Ik ga er namelijk vanuit dat als ik de verkeerde bestelling plaatst jullie daar weinig aan kunnen veranderen wat betekend dat het mij enkel geld gaat kosten.

Dank.

Beantwoorden

27 september 2018 om 13:33
Moderator Jasper Moderator

Dag Iverkerk,

Er was inderdaad iets niet helemaal juist gegaan met de dropdown. Dit is opgelost en de kleuren in de dropdown komen nu overeen met de kleuren op de foto’s.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 16:16
derhenno Gebruiker

Daar gaan we weer…verzenddatum verschoven…zou niet de eerste keer zijn dat het uiteindelijk wordt geannuleerd…ben benieuwd…

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:18
derhenno Gebruiker

Gelukkig on it’s way :-)

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 12:14
derhenno Gebruiker

Binnen en past perfect! Happy!

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 14:44
Archie07 Gebruiker

Het zou geleverd moeten zijn, maar ik heb niets ontvangen. Bij PostNL track&trace staat een handtekening die ik helemaal niet ken, en geen briefje in de brievenbus, dus ik weet niet bij welke buren aan te kloppen, en ik heb echt geen zin om de hele straat hiervoor af te lopen. Overlaatst was het ook 5 huizen verder afgegeven.

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 20:10
Moderator Paul Moderator

Dat is vervelend. Ik zal de klantenservice vragen om dit voor je uit te zoeken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.