21 september 2018 om 00:00
iBOOD

DreamLED Dimbare Bureaulamp met Speaker

Product expert aanwezig

DreamLED Bureaulamp met Speaker

Verbeter je prestaties door gebruik te maken van het juiste licht. Deze bureaulamp heeft drie lichtstanden die geoptimaliseerd zijn voor werken / studeren, lezen en relaxen.

Specificaties

Merk: DreamLED
Type: SDL-240 | Speaker Desk Light
Garantie: 2 jaar

• Egaal trillingsvrij licht
  • Ingebouwde 3 W speaker
  • USB-poort voor opladen van smartphones en tablets

Kenmerken

• All-in-one innovatief slank ontwerp
  • Ledlamp met sensor touch control
  • Ingebouwde Bluetooth-luidspreker (3 W)
  • Ingebouwde USB 5V 2.4A Smart Charge USB-poort voor alle smartphones en tablets!
  • Superieure lichtkwaliteit: hoge lichtsterkte en uniform lichteffect
  • Hoog gevoelige aanraakdimmer met meervoudige helderheidsensor
  • Aanraakbesturing voor stemmingsensor
  • 3 stemmingen: Work / Study, Read, Relax-modus
  • Met geheugenfunctie van laatst gebruikte instellingen
  • Verstelbare en opvouwbare lamphals om verschillende hoeken / posities te verlichten
  • Milieuvriendelijk, "oogveilig" led-diffusiepaneel
  • Efficiënte warmteafvoer, veilig voor kinderen
  • Laag energieverbruik

Technische specificaties

• Materiaal: ABS + PC
  • Type LED: 2835 HP
  • Led: 32 stks HP SMD
  • Max wattage: 4.5 W
  • Kleurtemperatuur: 2700 ~ 6500 K
  • Levensduur: > 25.000 uur
  • Max. 400 lumen
  • Kleurweergave-index: > 80 Ra
  • Voeding: 100-240V AC-DC, 12V / 2A
  • Instant Start
  • Bedrijfstemperatuur: -10 ~ + 40 °
  • Luidspreker: 3 W, 4 Ω
  • USB: 2,4 A Smart Charge

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:30 tot 13:30 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @DreamLED Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

21 september 2018 om 06:40
Benaan_ Gebruiker

Hoi. Er lijkt nog  de  ingang of uitgang te zitten voor audio. Kan ik het geluid van mijn pc ook via een kabel inpluggen en afspelen?

Beantwoorden

21 september 2018 om 08:41
jev Gebruiker

@Banaan: in de handleiding wordt gesproken over een “aux in”, maar het is vooralsnog niet duidelijk of er een versterkertje in zit.

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:32
Official Product Expert Dreamled-Expert Official Product Expert

Beste Benaan, het is inderdaad mogelijk om via een AUX kabel een pc of smartphone te verbinden en hiermee muziek af te spelen. Muziek afspelen kan eveneens via bluetooth.

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:27
leenvr Gebruiker

@DreamLED Expert

Er lijkt nog  de  ingang of uitgang te zitten voor audio ?

400 lumen op wat voor afstand gemeten

Is geluid volume ook op lamp te regelen

bvb Dank

(9h28)

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:42

Beste leenvr,
Deze lamp kan verbonden worden via Bluetooth of via een AUX kabel. De AUX aansluiting zit achteraan. Het volume kan zowel via het brontoestel (pc, smartphone, tablet, MP3 speler, ..) als via de lamp zelf worden geregeld.

De lumen is een maat voor de totale hoeveelheid zichtbaar licht die een lichtbron in alle richtingen uitstraalt. De lichtstroom (lumen) hangt af van het vermogen van de bron en de kleur van het licht. Een gloeilamp geeft een lichtstroom van ongeveer 12 lm/W.

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:35
leenvr Gebruiker

Eh ?     Product Expert Van 08:30 tot 13:30op het forum om je vragen te beantwoorden

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Expert is zojuist gearriveerd :-)

Beantwoorden

21 september 2018 om 11:20
leenvr Gebruiker

@DreamLED Expert

Vroeger kon ik een boek bij een kaars lezen

en tegenwoordig heb ik een halogeenlamp van 50 watt en een leesbril nodig. dus die lumen en afstand vraag was serieus.

Beantwoorden

21 september 2018 om 11:27

400 lumen is vergelijkbaar met een 40 watt gloeilamp. Lumen wordt niet gemeten in afstand.

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:10
leenvr Gebruiker

Als ik goed heb word lumen op 1 meter afstand gemeten en ik een gloeilamp van 40 watt en een app gevonden heb (Light Meter) heb ik een test gedaan en ga nu mijn 50 watt halogeen vervangen :-)

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:20

Beste leenvr, Lux is wat op 1 meter afstand gemeten wordt, lumen niet. Met een smartphone is het niet mogelijk om lumen te meten, wel lux.

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:51
leenvr Gebruiker

OK Voutje :-) . Ik heb met een 40 watt Gloeilamp op 1 meter hoogte  een leestest gedaan met mijn normale leesbril en kleinere lettertjes en ik heb er 2 besteld. En ik heb met 2 smartphones de test gedaan (naast elkaar) en ene geeft 318 lx aan en de ander 186 lx aan dus je kan alleen maar vergelijkingen maken tussen verschillende lampen (https://lumeco.nl/lux-en-lumen/)

Dank voor je info !

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:26
gebruiker102 Gebruiker

Beste,

Kan je de lamp ook naar het plafond richten? Of naar opzij?

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:32

Ja hoor! De lamp heeft een flexibele arm dus kan gericht worden naar waar u wenst.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.