16 september 2018 om 00:00
iBOOD

Anker Soundcore Space NC Bluetooth Koptelefoon

Anker Soundcore Space NC Koptelefoon

De Space NC beschikt over de nieuwste Active Noise Cancelling-technologie (ANC) die zowel lage (tot 93%) als hoge frequenties (tot 96%) weet te herkennen en onderdrukken.

Specificaties

Merk: Anker Soundcore
Type: Space NC Bluetooth Koptelefoon
Garantie: 2 jaar

• Hybrid active noise cancelling
  • Draadloos gebruik tot 20 uur
  • Intuïtieve touchpad-bediening

Audio    

• Drivers: 2x 40 mm
  • Frequentiebereik: 16 Hz - 20 kHz
  • Impedantie: 32 Ohm

Verbinding

• Bluetooth v4.1
  • Ondersteunde profielen: AVRCP, A2DP, HFP, HSP, CVC
  • Ondersteunde codecs: SBC, AAC

Accu

• Capaciteit: 720 mAh
  • Oplaadtijd: < 3 uur
  • Draadloos met ANC: 25 uur
  • Bedraad met ANC: 50 uur

Overig

• Touchpad-bediening
  • Microfoon met ruisonderdrukking

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 19.5 x 18 x 7.6 cm
  • Gewicht: 263 gr

Inbegrepen

• 1x Aux-kabel met afstandsbediening
  • 1x USB-laadkabel (2.0)
  • 1x Reistasje
16 september 2018 om 00:11
Jan_Steen Gebruiker

Vorige keer besteld en eigenlijk best tevreden. Lekkere koptelefoon en volgens review en.mijn ervaring een prima prijs kwaliteit verhouding

Beantwoorden

16 september 2018 om 00:13
nikonman Gebruiker

Inderdaad, prijs/kwaliteit is zeer goed.

Beantwoorden

16 september 2018 om 01:31
peetpp Gebruiker

kan ik mij bij aansluiten, werkt prima en kwaliteit geluid en NC is ook prima voor deze prijs, bovendien zit deze erg goed rond mijn vrij groot hoofd met bril.

Beantwoorden

16 september 2018 om 00:11
nikonman Gebruiker

Heb deze onlangs aangekocht. Voir de prijs moet je echt niet twijfelen.  De NC werkt top, ik gebruik het vooral in het vliegtuig. Daarvoor moet je wel een adaptertje kopen,.. is maar 5 euro online. Heb misschien grote oren, want de overear mag iets groter, maar voor de redt zijn ze super. Ook meegeleverde case is prima. Batterij gaat ook lekker lang mee ! Ik gebruik hem z3lfs zonder muziek op de vlieger om engine noise te onderdrukkend,  heerlijk stil.

Beantwoorden

16 september 2018 om 13:16
hgoor Gebruiker

Wat voor adaptor?

Beantwoorden

16 september 2018 om 13:52
nikonman Gebruiker

Van gewone plug naar een 2 of 3 plug om in (sommige) vliegtuigen te kunnen gebruiken in stereo.

Beantwoorden

16 september 2018 om 00:15
Ma023 Gebruiker

Aanrader voor dit geld (krijgt er geen spijt van).

Beantwoorden

16 september 2018 om 00:18
rallahi Gebruiker

Hoi iedereen.

Ik heb niet zo lang geleden deze koptelefoon hier bestelt en zou graag mijn ervaringen willen delen. De NC werkt enigzins goed. Raar genoeg raakt de bass beter te klinken als deze opstaat, maar de omgevingsgeluiden worden deels gecanceled dus verwacht niet mega veel op dat gebied. Een hele grote pluspunt was de accuduur. Eenmaal volgeladen kon het wel 2 dagen mee met volop gebruik. Het is een over-ear koptelefoon, maar bij mensen met grote oren voelt dit gauw aan als on-ear. In het begin is het connecteren via bluetooth beetje tricky maar na een paar keer gedaan te hebben is dit goed te doen. De touch bediening is ok, maar niet denderend. Ten slotte de grootste minpunt: Het is best kwetsbaar bij het opzetten. Bij mij was de koptelefoon gebroken door de lichte oprekking die er voorkomt als je het opzet. Hierdoor werkte de schuifregelaar niet meer. Dit was ook de reden dat ik het terugstuurde. Voor zijn prijsklasse is dit een goeie koptelefoon. Zeker als je eentje wilt die bluetooth en noice-canceling heeft. Je moet alleen wel de gok wagen of die heel gaat blijven bij de schuifregelaar. Ik hoop dat jullie wat aan mijn ervaringen hebben gehad.

Beantwoorden

16 september 2018 om 00:24
rallahi Gebruiker

Wat toevoeginen: De meegeleverde microfoon werkt uitstekend. ALs ik me niet vergis beschikt die over ruisonderdrukking. Voor de brildragers kan ik meedelen dat ik best wel veels ongemak heb meegemaakt tijdens het dragen van de kooptelefoon met bril. Zonder bril zit het goed. Mooie meegeleverde case

Beantwoorden

16 september 2018 om 01:28
peetpp Gebruiker

Heb deze gekocht bij de aanbieding begin augustus, trouwens voor dezelfde prijs, vermoed dat de flash sale over een erg beperkt aantal ging van gecancelde of teruggestuurde aankopen van toen.

Beantwoorden

16 september 2018 om 01:30
peetpp Gebruiker

Heb geen last en ben brildrager en bovendien een vrij groot hoofd en geen enkel probleem. NC werkt prima voor deze prijs.

Beantwoorden

16 september 2018 om 01:16
nadroJ Gebruiker

Jammer dat de prijs van de flash sale niet wordt aangehouden (69,99) van 28 aug jl. Ik twijfel nog steeds. Heb het niet nodig, maar desondanks is dit wel een goede koop.

Beantwoorden

16 september 2018 om 01:29
peetpp Gebruiker

Heb deze gekocht bij de aanbieding begin augustus, trouwens voor dezelfde prijs, vermoed dat de flash sale over een erg beperkt aantal ging van gecancelde of teruggestuurde aankopen van toen. Prima aanbieding voor deze prijs, ben er dik tevreden over, prijs/kwaliteit is dik o.k.

Beantwoorden

16 september 2018 om 01:30
Moderator Paul Moderator

Dat was tijdens de Hunt met speciale Hunt flashsales. Dan zijn de prijzen vaak nog iets scherper dan anders.

Beantwoorden

16 september 2018 om 03:02
freakin77 Gebruiker

2 vragen:

- heeft deze headset nu wel of geen microfoon?

- hoe werkt deze headset op Bluetooth met je pc? Heb je nog een aparte ontvanger op je pc nodig?

Beantwoorden

16 september 2018 om 04:19
kvdvelde1 Gebruiker

Ja, staat gewoon bij de specificaties vermeld. En je hebt een Bluetooth ontvanger nodig als je pc dat niet standaard ondersteund. Maar dat lijkt mij logisch.

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:28
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor het antwoord kvdvelde1,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 september 2018 om 07:59
Marcelsius Gebruiker

Is deze headset als gamersheadset (dus met gebruik van de microfoon) te gebruiken) op een PC? Er zit wel een aux kabel bij, maar kan hij daarmee eventueel verbonden worden met een PC?

Beantwoorden

16 september 2018 om 10:30
gerhardknol Gebruiker

Ja mijn zoon heeft hem een weekje hiervoor gebruikt. Maar zit toch nu weer gewoon met een niet bluetooth gamer koptelefoon met draad van zichzelf, heeft een microfoon die voor zijn mond komt. Als PC niet tever weg staat kun je kabel prima inpluggen, en goed voor af en toe gamen op pc.

Ik bel er ook regelmatig mee, werkt goed, ik ben goed en helder te verstaan.

Voor mij zijn kappen net wat aan de kleine kant op mijn oren, maar merk ik pas als ik deze 3 uur gebruik (namelijk ook handig op kantoor als je jezelf goed moet concentreren).

Noice cancellation met name goed voor laag en hoog geluid (dus haalt praten niet echt weg) . Irritante geluiden van koelingen/vliegtuigmoteren/hoge tonen onderdrukt ie prima.

Beantwoorden

16 september 2018 om 12:54
Marcelsius Gebruiker

Dank voor het antwoord. Hij kan dus concurreren met een gaming headset

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:12
Moderator Jelle Moderator

Beste gerhardknol,

bedankt voor het antwoord.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 september 2018 om 10:06
njv1963 Gebruiker

Ik heb deze paar weken geleden tijdens de hunt gekocht. Bevalt prima. NC is goed en inderdaad lijkt muziek beter als deze aan staat. Perfect voor in de trein.

Toch paar nadelen.

1. Wel een ruis van het systeem zelf hoorbaar als de NC aan staat.

2. Laatste dagen pauzeerde de muziek steeds. Nog niet achter wat daarvan de reden is.

3. Erg gevoelig voor wind (buiten dus) als je aan het telefoneren bent.

Beantwoorden

16 september 2018 om 14:18
rallahi Gebruiker

Inderdaad, ruis van het systeem. Ik heb dat ook gehad bij die van mij. Kan best vervelend zijn

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.