24 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

Fitterclub Persoonlijk Fitness-Programma | 1 Maand

Persoonlijk Fitness-Programma

Een beetje te veel ervan genomen tijdens de vakantie? Tijd om weer fit te worden! Zomaar diëten en wat sporten werkt niet. Wat wel werkt: een professioneel, persoonlijk sport- en voedingsprogramma.

Specificaties

Merk: Fitterclub
Type: Persoonlijk Fitness-Programma | 1 Maand
Geldig t/m 1 maart 2019

• Optimale resultaten
  • Exact afgestemd op jou
  • Door hooggekwalificeerde deskundigen

1) Maak een online account.
2) Voer jouw unieke vouchercode in. Voer betalingsgegevens in voor toekomstige betalingen (er worden geen kosten in rekening gebracht voor de eerste maand).
3) Voltooi de online fitnessvragenlijst om jouw programma te individualiseren.
4) Geniet van je op maat gemaakte workout- en maaltijdplanprogramma dat voortdurend met je mee evolueert!

SIZE
  • Fitterclub is een abonnementsservice; aan het einde van je lidmaatschap van 1 maand wordt je abonnement automatisch verlengd voor extra maanden tegen de iBOOD-exclusiefprijs van €19,- per maand, tenzij geannuleerd wordt voorafgaand aan de verlenging (je moet dus je maandelijkse abonnement annuleren voordat het wordt vernieuwd, om te voorkomen dat de kosten voor de volgende abonnementsperiode worden gefactureerd).
  • Link om Fitterclub-abonnement te annuleren: https://app.fitterclub.com/#/account of klik eenvoudig op het tabblad accountinstellingen.

VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

24 augustus 2018 om 00:19
Timm015 Gebruiker

Is dit ook voor wanneer je aan wilt komen in spiermassa? Niet voor afvallen dus

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 01:57
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Timm015,

Volgens de informatie op hun website kun je zelf trainingsdoelen opgeven, dus ook spiermassa.

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 00:27
elianmars Gebruiker

Als de fraaie dame van de foto’s me komt helpen, doe ik het!

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 11:01
Moderator Jim Moderator

Hi Elianmars,

We hebben even gebeld, maar ze is helaas niet beschikbaar!

Groet,

Jim

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 01:46
Ron72 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Je mag gerust kritiek hebben op deals, maar dan graag wel onderbouwd

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 08:59
Bonzaikris Gebruiker

Fitterclub is een abonnementsservice; aan het einde van je lidmaatschap van 1 maand wordt je abonnement automatisch verlengd voor extra maanden tegen de iBOOD-exclusiefprijs van €19,- per maand, tenzij geannuleerd wordt voorafgaand aan de verlenging (je moet dus je maandelijkse abonnement annuleren voordat het wordt vernieuwd, om te voorkomen dat de kosten voor de volgende abonnementsperiode worden gefactureerd).
Link om Fitterclub-abonnement te annuleren: https://app.fitterclub.com/#/account of klik eenvoudig op het tabblad accountinstellingen.”

Dus maw heb je een credit card nodig om dit te kunnen nemen?

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 10:11
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Bonzaikris,

Ik zie op de website van Fitterclub dat je ook met Paypal kunt betalen.

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 10:57
meesvincent Gebruiker

Als je meerdere vouchers neemt, heb je dan ook voor meerdere maanden dit abonnement aan de Ibood-prijs?

Ik zou dit evt voor m’n partner en mezelf nemen.

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 11:17
Moderator Jim Moderator

Hi MeesVincent,

Voor zover ik kan zien is dat niet mogelijk, aangezien je de voucher alleen kan invoeren bij het aanmaken van een account!

Groet,

Jim

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 18:55
letstalkmarcel Gebruiker

Na twee minuten googlen vond ik elders een aanbieding voor 19 dollar voor een volledig jaar. dat scheelt dus honderden euro’s. Google dus gewoon even op fitterclub discount en je zult vele interessantere (en ook minder interessantere) deals vinden.

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 18:58
elpaazj Gebruiker

Maar dan zit je niet aan het dure abonnement vast, en dat is nou net het leuke aan deze deal.

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 19:03
blckor Gebruiker

Check nog even de tekst op dt-fouten, want dit leest vervelend zo  (meerdere dt-fouten, iig in kopje ‘ training & voeding …’   en ‘ Jouw lichaam…’

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 19:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond blckor,

Goed opgemerkt, bedankt voor het melden! Ik geef het even door zodat het voor een eventuele volgende keer aangepast kan worden. Doordat het weekend is en iBOOD gesloten is, zal het niet meteen meer aangepast worden.

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 23:34
blckor Gebruiker

@Niek @Moderator

Oke! Ik heb ‘m zojuist besteld, ervan uitgaande dat een voucher instant gemaild wordt.. Nu zie ik dat de voucher pas over 4 dagen verzonden wordt. Hoe komt dat?

Beantwoorden

25 augustus 2018 om 23:50
Moderator Paul Moderator

Na afloop van de deal worden de verkochte aantallen doorgegeven aan Fitterclub en moeten zij de vouchers nog aanmaken en aan iBOOD doorgeven. Vervolgens gaat iBOOD de vouchers versturen.

Daardoor duurt het 2 werkdagen. Helaas zit er ook nog een weekend tussen.

Beantwoorden

26 augustus 2018 om 21:13
blckor Gebruiker

Dag Paul,

Dankjewel voor je reactie. Duidelijk :)

Groeten,

Thijs

Beantwoorden

10 september 2018 om 21:46
Borej Gebruiker

Hey Paul

ik heb tot op heden nog geen Voucher ontvangen?

Grts

Marnic

Beantwoorden

10 september 2018 om 22:13
Moderator Paul Moderator

Hallo Marnic, als het goed is heb je op 28 augustus een email ontvangen die er uit ziet als een verzendbevestiging. In dat bericht staat de vouchercode vermeld.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.