27 juli 2018 om 00:00
iBOOD

LED's Light Lichtkabel | 5 meter | IP67

Product expert aanwezig

LED's Light Lichtkabel

Op het balkon, achter een rijtje planten, langs de zwembadrand, langs het tuinpad of op de boot. Op welke plek ga jij de LED's Light ledstrip inzetten? Laat het ons weten in het forum. 

Specificaties

Merk: LED's Light  
Type: Ledstrip (5 meter)
Garantie: 2 jaar 

• Geschikt voor buiten (IP67)
  • Zoveel mogelijkheden, eindeloos
  • Kleur en lichtsterkte instelbaar 

Lichte functies
Kleuren: RGB
Stralingshoek: 120 graden
Lichtsterkte: 320 lumen

Kenmerken
LED-type: SMD 5050
Met beschermhoes: Ja
Met afstandsbediening: Ja
Lampen niet vervangbaar
Beschermingsgraad (IP): IP67
Aantal lampen per meter: 30
Hoeveelheid stripverbindingspennen: 4

Kabel
Kabellengte: 5 meter

Prestatie
Werktemperatuur: -10 | 40 ° C
Systeemvermogen: 24 Watt
Opwarmingstijd: 0,30 seconden
Frequentie: 50 hertz
Lampwerkzaamheid: 13 lumen / Watt
Lumen per meter: 30 lumen
Schakelkring: 15000
Levensduur: 30000 uur

Aandrijving
Ingangsstroomdriver: 2 ampère
Ingangsspanning driver: 230 Volt
Ingangsfrequentiestuurprogramma: 50 Hz
Ingangsstroom: 1000 milliampère
Uitgangsstroom: 2000 milliampère

Energieverbruik
Energie-efficiëntieklasse: A

Afmetingen en gewicht
Gewicht: 0,70 kilogram
Lengte: 5000 millimeter
Breedte: 10 millimeter
Hoogte: 3 millimeter
Lengte: 5 meter

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @LED Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

27 juli 2018 om 01:56
janpiet25 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 07:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen janpiet25,

We zien graag een link ter onderbouwing waar je dertig meter kunt krijgen van deze lichtkabel voor deze prijs.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 09:16
Official Product Expert LED Expert Official Product Expert

als u IP67 gegoten kabel vindt waarbij de voeding en toebehoren ook IP44 is, deze set kan in zijn geheel in de tuin worden gebruikt.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 12:58
janpiet25 Gebruiker

*snap*

Prijsvergelijkingen mogen nog steeds enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 07:25
Fotoderoodt Gebruiker

@LED Expert

Is dit ook zo 1 die na een half jaar nog maar voor de helft werkt>?

Beantwoorden

27 juli 2018 om 07:26
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Fotoderoodt!

Just to make sure! Als iets niet meer naar behoren werkt, heb je natuurlijk altijd nog recht op garantie binnen de gegeven termijn!

Groet!

Jim

Beantwoorden

27 juli 2018 om 09:18

de strip is verwerkt in een sleeve welke gegoten is, de strip is hierdoor niet alleen meer bestendig tegen water.. maar ook veel robuuster.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 13:02
janpiet25 Gebruiker

Deze is al +- 2,5 jaar in gebruik (buiten) , en er is tot op heden niets mis mee , buiten de prijs .

Beantwoorden

27 juli 2018 om 10:23
fgeer Gebruiker

*snap*
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 11:13
dvrmahabier Gebruiker

Vraagjes : Voor alle zekerheid, deze lichtkabel werkt gewoon op stroom (dus geen batterijen) toch, aangezien ik op het plaatje er een stroomadapter bij zie. deze is inclusief toch? Is de kabel verder flexibel (met plakstrips) want het is de bedoeling dat ik deze voor de trap(treden) naar boven wil gaan gebruiken. Het mooiste zou zijn als het licht automatisch aan zou gaan als je in de buurt van de strip komt. Is dit mogelijk?

Beantwoorden

27 juli 2018 om 13:11

de set is inclusief voeding. De kabel is verder flexibel maar er zit geen plakstrip op. Dit komt omdat deze set ook voor buitengebruik bedoeld is. (in de regen bij natte omgevingen zou een standaard 3m tape loslaten). Er zitten wel montageclips bij om de strip te bevestigen. Montagekit zou ook een oplossing kunnen zijn. Ik wil heel graag ledstrips verkopen maar ik zou deze niet adviseren om als traptrede strip te gebruiken, daarvoor zijn te veel aanpassingen nodig aan het product.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 11:39
Dirk03 Gebruiker

@LED expert: kan ik deze lichtkabel dus ook verwerken in een borrelbol in de tuin. Het is een soort UFO-vormige bol waarbij ik de lichtstrip rondom wil aanbrengen, en waarbij er dus permanent water overheen valt.

Edited by: Paul

Beantwoorden

27 juli 2018 om 12:13

ja, dit is mogelijk, zolang je de voeding en de aansluitingskabel daar buiten laat (die zijn nml ip44)

Beantwoorden

27 juli 2018 om 12:04
Zplus Gebruiker

Wat is de lengte tussen de adapter en eerste led? Ziet er op de foto beetje kort uit en wil niet dat hij al begint in mijn garage ipv erbuiten.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 13:07

deze kabellengte is 1.5 meter

Beantwoorden

27 juli 2018 om 16:24
Ceest225 Gebruiker

Zijn deze strips ook koppelbaar.? Mijn terras is namelijk 10 meter breed en ik zou 2 strips op 1 voeding onder het overstek kunnen hangen….

Beantwoorden

27 juli 2018 om 21:32
Moderator Jim Moderator

Hi Ceest,

Even er van uitgaande dat het om hetzelfde type gaat, kan je ze juist tot 10 meter koppelen:
http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/02343-170808/leds-light-led-strips/#comment-63566

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 juli 2018 om 19:12
Dincher Gebruiker

Hello,

Can LEDs individually addressable and cut individually?

Beantwoorden

27 juli 2018 om 21:31
Moderator Jim Moderator

Hi Dincher,

From an older sale, I found that they’re not individually controllable. Source: 
http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/02343-170808/leds-light-led-strips/#comment-63570

Kind regards,

Jim

Beantwoorden

27 juli 2018 om 21:33
srdevil Gebruiker

Jim is right, also you cannot cut them individually, this is shown on the picture, there is a scissor symbol after 3 leds every time

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.