24 juli 2018 om 00:01
iBOOD

Breil Horloge Endorse Collectie | Dames

Breil Horloge |Dames

Schitterende klokken voor om je pols! Vandaag hebben we zowel een damesmodel in de aanbieding van het Italiaanse Breil! 

Specificaties

Merk: Breil
Type: Endorse collectie TW1555 ladies
Garantie: 2 jaar

• Stoere design
  • Chique details
  • 10 ATM

Collectie: Endorse
Materiaal kast: Roestvast staal
Kast grootte: 38 cm
Kast vorm: Rond
Kleur kast: Silver Sunray
kleur band: Roestvast staal
Waterdichtheid: 10 ATM

24 juli 2018 om 06:42
josdavids Gebruiker

Het is wel weer een “enorme” klok, wel mooi????

Beantwoorden

24 juli 2018 om 08:23
Globetrotter1 Gebruiker

Dat vind ik dus ook, en met zijn 38cm zou hij ook niet misstaan in een kerktoren.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 10:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden! Ik ga het even doorgeven , want 38 cm vraagt wel om een hele grote pols inderdaad :-)

Beantwoorden

24 juli 2018 om 08:58
smitmichel Gebruiker

Kan aan mij liggen maar waarom is dit een damesmodel? Vanwege de grootte van 3,8 cm of zo (38 cm lijkt me niet correct)? Zie dames niet snel met dit type klokje rondlopen. Heren met een smalle pols lijkt me beter passen.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 10:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Breil schrijft er zelf het volgende over op hun website:

Women’s chronograph watch with a strongly sporty character, softened by the mirror dial and crystals on the indexes. For tough women who don’t want to give up chic details.

Maar als je dit horloge als man mooi vindt, dan kun je hem uiteraard gewoon scoren. Dames- of herenmodel is natuurlijk slechts een labeltje.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 12:11
smitmichel Gebruiker

Aaaah die kristallen dus maakt hem vrouwelijk. Had ik niet gezien. Dan maak ik mijn zoon er maar niet blij mee. Bedankt voor de reactie. Hopelijk binnenkort iets voor heren van Breil. Mooie klokjes.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:25
dirkv2 Gebruiker

Zoals 1 keer op 2 met de horloges, ontbreekt het gebruikte mechanisme: : automaat of quartz?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 11:05

Dit horloge heeft een Quartz uurwerk.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 15:39
ijmuidense Gebruiker

Zowel een damesmodel..als?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 16:16

Deze deal is ooit aangeboden met een heren- én damesmodel. Ik zie dat de tekst van destijds niet goed aangepast is voor deze deal. Excuus voor de verwarring!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.