21 juli 2018 om 17:00
iBOOD

Oral-B Pro 750 Pink + 3D White Tandpasta

Oral-B Pro 750 Pink + Tandpasta

Heb jij in 2018 nog steeds een handtandenborstel? Dan is het tijd om een elektrische tandenborstel aan te schaffen. Doe het voor je tanden, je hebt er immers maar een paar van.

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Pro 750 Pink + 3D White Tandpasta
Aantal: 2 sets
Garantie: 2 jaar

• Polijst voor wittere tanden
  • Trillen, roteren en pulseren
  • Ronde opzetborstel omsluit elke tand

Kenmerken

• Polijst je tanden voor wittere tanden vanaf de eerste dag.
  • De speciale cup bleekt de tanden door oppervlakkige verkleuringen te verwijderen.
  • Verwijdert tot 100% meer tandplak dan een gewone manuele tandenborstel dankzij de trillende, roterende en pulserende technologie.
  • De op het advies van tandartsen geïnspireerde ronde opzetborstel omsluit elke tand.
  • Oplaadbare tandenborstel met een poetsstand: dagelijkse reiniging.

Inhoud per set (je krijgt dit dus totaal 2 keer)

• 1x Handvat
  • 1x Opzetborstel
  • 1x Oplader
  • 1x 3D White Luxe Glans en Glamour tandpasta (75 ml)
21 juli 2018 om 17:47
AfroBob Gebruiker

Deze staat er voor de zoveelste keer op, maar is altijd elders goedkoper:

€35.95: https://www.bol.com/nl/p/oral-b-pro-750-3dwhite-elektrische-tandenborstel-3dwhite-tandpasta-75-ml/9200000063518220/

€29.95 (was eerder €34.90): https://www.tandenborstel.com/elektrische-tandenborstels/oral-b-tandenborstels/oral-b-pro-750-pink-3d-white-met-tandpasta/
^Maar hier komt onder €35 euro verzendkosten bij.

Beantwoorden

21 juli 2018 om 19:19
oinkoink12 Gebruiker

Ja dat is maar 1 , hier krijg je er 2

Beantwoorden

21 juli 2018 om 19:33
Antwerpenaar Gebruiker

2?…

Beantwoorden

21 juli 2018 om 22:19
Hannesz Gebruiker

Waar zie jij  2 staan?

Inhoud

1x Handvat
1x Opzetborstel
1x Oplader
1x 3D White Luxe Glans en Glamour tandpasta (75 ml)

Beantwoorden

22 juli 2018 om 11:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Excuus voor de verwarring. De tekst hierboven, op het forum, was (nog) niet correct. Dit hebben we zojuist aangepast.

Beantwoorden

21 juli 2018 om 22:29
PSpillekom Gebruiker

Dat is de inhoud van 1 verpakking. Je krijgt 2 sets. Dat staat onderaan de omschrijving.

Beantwoorden

21 juli 2018 om 22:53
eva864 Gebruiker

Ik zie toch staan: “Aantal: 1 set”

Edited by: Paul
dat betreft een foutje in de tekst boven het forum,
bij de deal zelf wordt duidelijk aangegeven dat het om 2 sets gaat

Beantwoorden

21 juli 2018 om 22:55
eva864 Gebruiker

Hm, ok… Bij de omschrijving en de specificaties blijkt idd 2 sets te staan, hierboven staat echter “1 set”. ‘t Zal dus een verrassing zijn.

Beantwoorden

21 juli 2018 om 23:30
Moderator Paul Moderator

Deze deal betreft een duopack: je krijgt 2 sets voor dit bedrag.

Inhoud per set (je krijgt dit dus totaal 2 keer)
1x Handvat
1x Opzetborstel
1x Oplader
1x 3D White Luxe Glans en Glamour tandpasta (75 ml)

Beantwoorden

22 juli 2018 om 00:41
Tembelis Gebruiker

Jij bevestigd dit nu ter plekke of je legt het verschil bij zeker? :)

Beantwoorden

22 juli 2018 om 00:57
Moderator Paul Moderator

Op meerdere plekken bij de deal wordt aangegeven dat het om 2 sets gaat, zowel in de titel (duopack) als bij Omschrijving en Specificaties.

N.B.: ik zie dat in de omschrijving bovenaan dit forum een foutje is geslopen, daar zou ook 2 sets moeten staan.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 01:14
Tembelis Gebruiker

Ja ik bedoel maar….. :) :P

Beantwoorden

22 juli 2018 om 09:23
Rob49 Gebruiker

Wanneer je meerdere composietvullingen en of met composiet gerestaureerde tanden en kiezen hebt en je merkt dat je wel erg vaak naar de tandarts moet omdat die vullingen los gaan zitten, schilfers verliezen of er uit vallen, dan kan de oorzaak wel eens die krachtige elektrische poetsers zijn. Ik heb al een aantal jaren veel last gehad van afbrekende of loslatende vullingen. Ik was het zo zat dat ik om de paar weken of maanden weer naar de tandarts moest, weer gewoon aan de tandenborstel ben gegaan: resultaat van een half jaar handmatig poetsen: geen enkele loslatende of spoorloos verdwenen vullingen meer.

De 2 Oral B’s gebruik ik nu voor het schoonmaken van diverse apparatuur en richels. Ideaal!

Beantwoorden

22 juli 2018 om 09:27
Koidream Gebruiker

Misschien is het dan hoog tijd om van tandarts te veranderen. Ik poets al bijna 30 jaar elektrisch en ervaar geen enkel van uw aangehaalde problemen.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 15:35
rhh Gebruiker

Werkt de Hauppauge game recorder ook met Mac Os?

Iemand ervaring met deze recorder op Mac?

Beantwoorden

22 juli 2018 om 20:47
jbiggie Gebruiker

Waarom is het getoonde borsteltje anders als op andere sites, ik kan dit model ook niet bij Braun zelf vinden in hun assortiment.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.