28 juni 2018 om 00:00
iBOOD

LG 28" HD Ready Monitor & TV | 28MT49S-PZ

LG 28" HD Ready Monitor & TV

Met deze LG 28MT49S-PZ haal je een multifunctioneel apparaat in huis: je kunt de tv namelijk gebruiken als monitor voor je pc en om tv te kijken.

Specificaties

Merk: LG
Type: 28MT49S-PZ Monitor
Garantie: 2 jaar

• TV en monitor in één
  • Smart TV-functionaliteit
  • Diverse aansluitingen

Technische eigenschappen:

• Beeldschermdiagonaal (cm): 70 cm
  • Beeldschermdiagonaal (inch): 28 inch
  • Schermdesign: Flat
  • Beeldresolutie: HD ready
  • 3D: nee

Uitvoering beeld:

• Resolutie: 1366 x 768
  • Beeldfrequentie: 50 Hz
  • Beeldoptimalisatie: Triple XD Engine
  • Kijkhoek horizontaal: 178 °
  • Kijkhoek verticaal: 178 °
  • Led-backlight: ja
  • High Dynamic Range (HDR): nee
  • Helderheid: 250 cd/m²
  • Reactietijd: 8 ms
  • USB-opname: ja

Uitvoering:

• Ambilight: nee
  • Elektronische programmagids (EPG): ja
  • Beeld-in-beeld (PiP): ja
  • Automatische zenderprogrammering: ja
  • Menu talen:  34 talen
  • Smart remote: ja

Geluid:

• Muziekvermogen: 10 W

Aansluitingen & verbindingen:

• Aansluitingen: HDMI, USB, optische audio-uitgang, netwerkaansluiting, RCA, composietingang, componentingang, CI
  • Aantal HDMI-aansluitingen: 1
  • Aantal USB-poorten: 1
  • Geschikt voor internet: ja
  • Internetfuncties: Apps, games, webbrowser, Screen Share
  • Wifi: ja

Algemene eigenschappen:

• Afmetingen zonder voet (B/H/D): 64.2 cm / 39.6 cm / 5.8 cm
  • Kleur: Zwart
  • VESA-standaard: 100 x 100 mm
  • Afmetingen met voet (B/H/D): 64.2 cm / 44.4 cm / 17.9 cm
  • Gewicht zonder voet: 4.5 kg
  • Gewicht met voet: 5 kg
  • Verpakkingsinhoud: 28MT49S-PZ, afstandsbediening (incl. batterijen), voedingskabel

Energieverbruikdata:

• Energie-efficiëntieklasse: A+
  • Zichtb. beeldschermdiagonaal: 70 cm (28 inch)
  • Energieverbruik ingeschakeld: 25 W 
  • Jaarlijks energieverbruik: 36 kWh
28 juni 2018 om 00:09
blackfin Gebruiker

HD ready op 28″ lijkt mij persoonlijk een no-go. Voor TV kijken is het prima te doen, lijkt mij dus eerder een TV met als backup functie ‘monitor’ dan andersom.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 02:40
olivergame Gebruiker

wow je heb gelijk niet eens 1080 HD best raar

ik zag de LG 29UM59-P Zwart

die is bijna net zo duur en das wel een monitor die 1080 hd aan kan (29 inch)

ik zou de titel veranderen in tv & monitor

prijs lijkt me veder redelijk

Beantwoorden

28 juni 2018 om 02:41
olivergame Gebruiker

sorry voor de link dat was niet me bedoeling

Beantwoorden

28 juni 2018 om 06:59
wbree Gebruiker

Volgens mij is de monitor waar jij naar verwijst überhaupt niet geschikt als TV. Zit geen tuner in.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 08:11
crazy_r Gebruiker

Deze TV/Monitor vs HD Ready, dan kan je echt niet meer verkopen tegenwoordig. het is zelf eigenlijk triest dat deze gemaakt wordt.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 14:56
RoelRoel Gebruiker

Voor TV is het prima vanwege de afstand, maar idd niet erg geschikt als monitor.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 08:31
burger.re Gebruiker

Goeie aanbieding, net besteld. Er zit een tuner in die ook satellietsignalen kan verwerken, net wat ik zocht. Volgens mij ga je met dit formaat echt niet merken dat het geen full-HD is, 720P is ruim voldoende lijkt me. Voor de overige dingen gewoon een Chromecast erin doen…

Jammer dat mijn vouchercodes voor gratis verzending niet werken, 2 keer een ongeldige code gekregen en op mijn e-mail wordt niet gereageerd, alleen een melding dat het iets langer kan duren ( 1 week geleden gemeld ).

Beantwoorden

28 juni 2018 om 10:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen burger.re,

Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Ik ga het voor je doorgeven aan de klantenservice.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 13:56
burger.re Gebruiker

Bedankt..het gratis verzenden was m’n verjaardagscadeau van jullie :)

Beantwoorden

29 juni 2018 om 06:46
pcraenme Gebruiker

Ik had 2 weken terug exact hetzelfde. iBood kon helaas niet meer de verzendkosten terugbetalen van m’n bestelling zeiden ze en ik kreeg alleen een nieuwe coupon code voor gratis verzending bin een volgende bestelling. Maar die code is maar beperkt geldig (bij mij nu tot 30 juni) en dan moet er in die korte periode wel opnieuw iets interessants voorbij komen, dus… ik was niet blij… want ik bestel niet elke week iets op iBood. Dus nu heb ik uiteindelijk nog niets aan dat verjaardagscadeautje. :-(

Beantwoorden

29 juni 2018 om 07:30
burger.re Gebruiker

Goedemorgen, gevalletje van iemand blij maken met een dooie mus :) Ik had een week geleden al gebeld en via de telefoon een andere code gekregen omdat ik toen een WC-bril wou kopen, maar die werkte ook niet. Toch is deze TV zelfs met verzendkosten nog zo’n €40,- goedkoper dan elders en ik had geen zin om weer aan de telefoon te gaan schooieren voor gratis verzending. Volgend jaar beter hoop ik!!

Beantwoorden

29 juni 2018 om 12:52
neg0rz Gebruiker

Hier bijna twee weken terug ook hetzelfde, gratis verzendcode gekregen, maar deze werkte niet. Uiteindelijk toch maar besteld, om de deal niet te hoeven missen en naderhand gemailed of ze de verzendkosten konden retourneren. Krijg ik (na twee dagen wachten) een mailtje terug dat ze een nieuwe code hebben aangemaakt die een paar dagen geldig is en dat ik die kan gebruiken. Het is beter dan niets uiteraard, maar dat dwingt mij wel weer om (binnen korte periode) nogmaals een bestelling te doen bij iBOOD, terwijl er misschien wel helemaal niets voorbij komt wat ik echt wil hebben. Ik bestel wel regelmatig op iBOOD, maar net zoals pcraenme niet wekelijks. Daarnaast had ik op de eerdere bestelling ook nog eens 8,95 euro verzendkosten, en kans is groot dat bij een vervolgbestelling dit maar 5,95 of 2,95 zou zijn. Dus ik gemailed dat ik niet akkoord ben en graag alsnog mijn geld retour krijg. Gezien deze berichten duidelijk de juiste keuze, gezien de nieuwe gratis verzendcode waarschijnlijk wederom niet gewerkt had.

Heb nu net (na ruim acht dagen) wachten een mailtje gekregen dat ze de verzendkosten niet gaan vergoeden en ik het maar moet doen met de eerder aangemaakte nieuwe gratis verzendcode, die inmiddels nog maar een dag geldig is. Dit kan ik niet bepaald goede klantenservice noemen. Ik begrijp dat jullie gratis verzendcodes niet zomaar voor geld gaan inwisselen, maar in mijn geval gaat het om een onterecht niet toegepaste korting, waardoor ik te veel heb betaald, oftewel is het dus een terugbetaling van mijn eigen geld dat ik onterecht te veel heb betaald. Als ik naar de Albert Heijn terug ga met een product waarop de bonus onterecht niet is toegepast, dan krijg ik dat verschil ook netjes terug.

De bestelling voor verzending annuleren gaat inmiddels ook niet meer, daar heeft de extreem lange reactietijd wel voor gezorgd. Het lijkt er bijna op alsof ze het er om doen. Mensen met niet werkende kortingscodes naar de website lokken en hopen dat ze een bestelling doen, en dan als ze klagen een nieuwe code aanbieden zodat het proces zich herhaalt (even in het midden gelaten of de nieuwe code dan wel werkt). Natuurlijk wel wachten met reageren tot het product verzonden is, dan kunnen ze iig niet meer kosteloos voor verzending annuleren.

Hoe dan ook, niet dat ik nu wakker lig van die 8,95 euro, maar het gaat om het principe. Van mij hoeven jullie in ieder geval voorlopig geen bestellingen meer te verwachten. Tip voor de rest: laat je niet tot bestellingen verleiden door beloofde gratis verzendcodes, want dikke kans dat ie toch niet werkt, en je hoeft niet te verwachten dat je naderhand je geld terugkrijgt.

Hoop dat ze bij jou wat klantvriendelijker zijn Burger.Re, maar heb er een hard hoofd in.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 12:58
KeesT2018 Gebruiker

Kan me wel iets bij voorstellen. Zie mijn bericht hieronder. Voeld niet echt lekker. Idd uit principe ga je dan de bestelling. Maar is niet plaatsen .

Beantwoorden

29 juni 2018 om 15:26
burger.re Gebruiker

Zojuist kreeg ik een werkende code en heb de TV opnieuw besteld met gratis verzending. De eerdere bestelling heb ik geannuleerd, dus zal wel goed komen.

Bedankt iBood!!

Beantwoorden

29 juni 2018 om 15:42
burger.re Gebruiker

Goedemiddag. Ze hebben woord gehouden en een werkende code gemaild. Jammer dat het bij jou anders is gelopen. Ben het met je eens dat het beantwoorden te lang kan duren… Hopen dat het volgende keer ook bij jou goed komt. Cadeaus zijn leuk als het echt een cadeautje is! Ook al hebben we er geen recht op…

Beantwoorden

28 juni 2018 om 09:35
Bussloo Gebruiker

Ik zie wel CI staan, geen CI+. Heeft deze ook DVB-C?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 10:07
fallen2109 Gebruiker

HD Ready – echt iBood. Whats next – CRT TVs en monitoren :)? wat een belachelijke deal.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 05:08
Baghera Gebruiker

Kom je hier echt alleen om commentaar te geven?

Beantwoorden

30 juni 2018 om 08:26
wlacrimosa Gebruiker

Nogal een belangrijk onderdeel binnen dit stukkie iBOOD… “commentaar” geven.

Of kom jij hier alleen om commentaar op commentaar te geven, lijkt me nog minder relevant dan dat iemand zn onvrede uit over het wel en wee van iBOOD’s productaanbod.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 10:10
fallen2109 Gebruiker

Nee ik kom hier om te zien wat een belachelijke service iBood biedt in de laatste tijd. En kom jij hier om iBood te verdedigen ?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 12:25
KeesT2018 Gebruiker

Wil hem best wel hebben op zich. Maar zoals hier boven aangegeven hoe er met verzendkosten omgegaan wordt is niet helemaal fair. Sorry iBOOD maar heb van de week de iRobot roomba besteld en 2 x de Ezviz camera en de vraag gesteld kan het niet bij elkaar word gelijktijdig verzonden . Antwoord was, nee niet mogelijk. Wat schetst mijn verbazing … meneer van de bezorgdienst DHL komt aan de deur met de bestelling en jawel beide bestellingen in 1 keer! Sorry maar voor het bestelde bedrag , en het feit dat het gewoon bij elkaar als 1 bezorging is had ik toch wel verwacht dat iBOOD de bezorgkosten van 1 van de bestellingen had laten vervallen. Uit principe denk ik nu dna mara elders shoppen voor desnoods hoger bedrag. Uit principe vind ik dit niet heel erg, hoe hou je klanten tevreden , en zorg je dat ze bij je blijven. Benieuwd hoe andere er over denken. Ben dus niet de enige die wat verzendkosten aangaat niet zo netjes mee omgegaan wordt. Mensen die een nieuwe coupon krijgen met hele korte geldigheidsduur , of mensen die niets horen, en zoals in mijn eigen geval . Reactie van iBOOD zou ik zeer op prijs stellen!

Beantwoorden

29 juni 2018 om 12:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Kees,

Zaten beide bestellingen in dezelfde doos? Of werden zij in aparte dozen bezorgd?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 juni 2018 om 12:52
KeesT2018 Gebruiker

Dag Bas

Nee , maar beetje vreemd is het wel. Dit had moeten kunnen mijn inziens! Tenslotte heb ik het in 1 keer aangeboden gekregen en de vraag ook per email nog gesteld. Antwoord daarop  was , nee niet mogelijk in 1 x . Oké dacht ik . Zal wel door aparte vervoerders worden aangeboden dat het niet bij elkaar kan. Maar nee 2 pakketjes gelijktijdig aangeboden. Beetje vreemd is dat op z’n minst! Sorry .

Beantwoorden

29 juni 2018 om 13:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Kees,

We kunnen twee losse bestellingen niet samenvoegen. We zijn de mogelijkheden hiertoe wel aan het onderzoeken, maar dit proces is nog niet afgerond.

Voor nu moeten beide bestellingen dus beide los het gehele proces van ontvangen in het distributiecentrum, opbergen, bewaren, uit de schappen halen, inpakken, versturen, vervoeren en bezorgen door. Hier maken wij dubbele kosten voor, welke wij (transparant) doorberekenen tijdens het bestellen.

Ik snap dat dit het gevoel niet minder zuur maakt, maar ik hoop je wel enige uitleg te hebben kunnen geven. En nogmaals: de mogelijkheid tot samenvoegen onderzoeken we momenteel wel, zodat we de functionaliteit hopelijk in de toekomst kunnen aanbieden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 juli 2018 om 01:09
mrdummy Gebruiker

Ik weet niet of ik bril moet kopen, maar 3 dagen achter elkaar toon je de TV/monitor van LG en boven staat een tekst ‘Alleen vandaag!’

Maar als je al drie dagen aanbiedt met dezelfde monitor is de tekst eigenlijk misleidend en lokt mensen zelfs uit om nu te kopen want anders is het straks weer weg.
En dat is niet echt de bedoeling met zulke teksten, niet waar? Want dat is niet correct…

Beantwoorden

1 juli 2018 om 01:38
raoul4one Gebruiker

Misschien is er maar 1 verkocht. Of wie is de tweede…?

Beantwoorden

1 juli 2018 om 19:53
stinoo Gebruiker

HD Ready op 28″, daar word niemand vrolijk van.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.