20 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Allibert Lago Douchewand

Product expert aanwezig

Allibert Lago Douchewand

Op zoek naar klasse in de badkamer? Kies voor een stijlvolle douchewand van Allibert. 

Specificaties

Merk: Allibert
Type: Douchewand Lago
Garantie: 2 jaar

• Verchroomd aluminiumprofiel
  • Met antikalk behandeling
  • Voorzien van reliëf vierkantjes

• Stabilisatiestang: verstelbaar van 75 tot 100cm
  • Afmeting glaswand: 120x195cm
  • Voorzien van reliëf: vierkantjes
  • Is omkeerbaar
  • Transparant veiligheidsglas 8mm
  • Verchroomd aluminiumprofiel
  • Binnenzijde van glas is behandeld met antikalk behandeling
  • Muur- en bodembevestiging
Let op: omdat de inloopdouche ook op een douchebak te plaatsen is zijn de afmetingen 2 á 3 cm kleiner dan aangegeven maat.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Allibert Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

20 juni 2018 om 00:44
Frunz Gebruiker

*knip*
Edited by: Paul
jij doelt op de variant met 90cm breedte, terwijl iBOOD de variant van 120×195cm aanbiedt.

Beantwoorden

20 juni 2018 om 00:44
Moderator Niek Moderator

Hallo Frunz,

Kun je dit ook onderbouwen met een link?

Beantwoorden

20 juni 2018 om 09:05
Official Product Expert Allibert Expert Official Product Expert

Ibood biedt de maat 120×195cm aan.

Beantwoorden

20 juni 2018 om 01:05
artnaz Gebruiker

Het is mij niet helemaal duidelijk wat er in het product inbegrepen is. Volgens mij in ieder geval het glas (één kant) + stabilisatiestang die je loodrecht tegen het glas monteert + ophangmateriaal voor glas. Maar de bodem/bak zit er niet bij? Die moet als ik het goed begrijp 120cm (breedte glas) bij 75-100cm (lengte stang) zijn?

Beantwoorden

20 juni 2018 om 09:03

De douchewand is te plaatsen op een douchebak als wel direct op de tegels. De douchebak is niet inbegrepen en zou inderdaad voor deze douchewand 120cm dienen te zijn.

De muurstang is verstelbaar van 75 tot 100cm. Je kunt dus zelf bepalen hoe breed je inloopdouche zal worden.

Beantwoorden

20 juni 2018 om 08:03
Fluit_is Gebruiker

Kleiner dan* hihi

Let op: omdat de inloopdouche ook op een douchebak te plaatsen is zijn de afmetingen 2 á 3 cm kleiner als aangegeven maat.

Beantwoorden

20 juni 2018 om 09:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Au, heel scherp! We hebben dit vanochtend direct aangepast :-)

Beantwoorden

20 juni 2018 om 08:47
Yves77 Gebruiker

Is deze ook in andere maten te bestellen?

Ik zoek een transparante (zonder motief) van 90 of 100 cm met 8 mm glasdikte.

Beantwoorden

20 juni 2018 om 09:00

Andere maten en transparant glas zijn leverbaar maar vallen niet onder deze actie bij Ibood.

Beantwoorden

20 juni 2018 om 21:08
Yves77 Gebruiker

Heb vandaag een alternatief gevonden dat voldeed aan mijn wensen. Bedankt voor de reactie

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.