19 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Differnz Spiegelkast met LED-verlichting en Bluetooth Speakers

Product expert aanwezig

Differnz Spiegelkast | LED + BT-speakers

Geef je badkamer een moderne uitstraling met deze multifunctionele spiegelkast van Differnz.

Specificaties

Merk: Differnz
Type: Maja spiegelkast
Garantie: 2 jaar

• Met ledverlichting
  • 2 Bluetooth-speakers
  • Extra opbergruimte

Algemene eigenschappen:
Ledverlichting met schakelaar
Ingebouwde ledlampen (niet vervangbaar)
Aantal planken: 1
Materiaal: MDF
Kleur: Wit

Technische eigenschappen:
Afmetingen: 46 x 50 x 15 cm
Gewicht: +/- 3,5 kg
Energie: 230 V AC / 12 V DC / 12 W

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Differnz Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

19 juni 2018 om 06:36
killroy83 Gebruiker

Waar staan de scharnieren? En kunnen deze verplaatst worden voor Als ik er 2 zou kopen?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 09:00
Official Product Expert Differnz Expert Official Product Expert

Beste killroy83,

De scharnieren zitten aan de rechterkant wanneer je voor de spiegel staat.
Een hele handige klusser zou het voor elkaar kunnen krijgen om de scharnieren te wisselen.
Maar dan zou je wel met de gaten aan de binnenkant van de deur zitten waar de scharnier zich nu bevindt.
Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Team Differnz

Beantwoorden

19 juni 2018 om 12:45
MMTS Gebruiker

Is er een snoertje achter het kastje met stekker ?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 15:38

Beste MMTS,

De kast komt inderdaad met een aansluitsnoer, alleen is er geen stekker aan gemonteerd zodat hij nog op alle mogelijke situaties te installeren is.
Het snoer heeft dus 2 uiteinden: een fasedraad en nuldraad

Team Differnz

Beantwoorden

19 juni 2018 om 16:24
jeriod Gebruiker

Wat is de lichtsterkte van de led’s, is dit voldoende om een kleine badkamer mee te verlichten?

Of is dit enkel sfeerverlichting en heb ik nog een andere lichtbron nodig.

Beantwoorden

19 juni 2018 om 16:50

Beste Jeriod,

De geïntegreerde led lamp dient er vooral voor om uw spiegelbeeld (nog) beter tot zijn/haar recht te laten komen.
De lamp heeft voldoende kracht, maar de vraag is of je er een complete badkamer mee kunt verlichten. 
Ook hier zouden we meer inzicht in uw badkamersituatie moeten hebben. (ramen/lichtinval etc.)

Team Differnz

Beantwoorden

19 juni 2018 om 17:39
basgsi Gebruiker

Destijds gekocht voor 149,95 op ibood. Bevalt goed led is fel genoeg alleen heb ik deze niet op een schakelaar  zitten maar continu aan de stroom . Hierdoor werkt de bluetooth niet en als ik er gebruik van wil maken moet ik de 0 draad in de kroonsteen eerst loshalen en weer monteren. Dan werkt het weer., dat is vervelend en moet ik er binnenkort een schakelaar nog tussen zetten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.