17 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Insta360 Air 360º Camera voor Android

Insta360 Air 360º Camera

In 360 graden filmen en fotograferen met je smartphone, wat is daar nou niet vet aan?!

Specificaties

Merk: Insta360 
Type: Air 360º Camera
Garantie: 2 jaar

Deze 360º smartphone camera werkt enkel met smartphones met een microUSB-aansluiting.

• 360º video en foto
  • Bewerk je foto's via app
  • Met microUSB-aansluiting

Systeemvereisten

• Android 5.1 of hoger
  • RAM: 2 GB of meer
  • System on Chip (SOC): Qualcomm: 600 Series or 800 Series
  • MTK: Helio X10, X20, X25, X30 Series
  • Exynos: 7410, 8890
  • Huawei Kirin: Kirin9xx Series
  • Geschikt voor Android smartphones
  • Apps: Insta360 Air, Insta360 Player

Technisch

• Minimaal diafragma: F2.4
  • Foto-opname resolutie: 3008 x 1504 (3K)
  • Resolutie van video-opname: 2560 x 1280
  • Video: 30 frames per seconde (FPS)
  • OTG ondersteuning
  • Diameter: 37,6 mm
  • Gewicht: 26,5 gram
17 mei 2018 om 00:40
_Tranquilo_ Gebruiker

Ik heb een samsung s8 met een usb-c aansluiting. En heb ook zo een micro naar usb-c connector. Werkt het daar ook mee?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 01:15
mrdummy Gebruiker

Het kan werken, maar de adapter moet wel geschikt zijn (juiste / volledig bedrading en OTG functie). Niet elke adapter werkt.
Iemand heeft dat zelfs getest op Youtube.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 03:26
peetpp Gebruiker

heb geen zin om mijn usb C aansluiten te verklooien met zo’n extra connector, een USB C aansluiting mag dan wel minder fragiel zijn dan een micro aansluiting maar toch, mooier zou zijn dat hier het USB C model zou passeren maar dat is wishfull thinking vrees ik

Beantwoorden

17 mei 2018 om 01:31
crazymister Gebruiker

In het vorige forum heb ik daar al meer over verteld. Doe er je voordeel mee.

http://electronics-nl-nl.forum.ibood.com/products/110425-180414/insta360-air-360-camera/

Beantwoorden

17 mei 2018 om 03:26
tonneke87 Gebruiker

Ja ja hier is ie weer de Insta360. Ik heb de vorige keer de insta360 aangeschaft. Ik heb er een paar 360 graden foto’s mee gemaakt. Na deze foto’s als een soort test te hebben gemaakt, heb ik de camera  weer ingepakt er terug gestuurd.

De beeld kwaliteit van de foto’s was echt zo slecht. Gewoon bij het bekijken en rond draaien was het beeld al niet zo scherp. Toen ik daarna nog inzoomde was het een en al grote pixels die je te zien kreeg. Ik had deze forofo buiten in een redelijk open plaats gemaakt.

Later heb ik ook nog een foto binnen gemaakt in mijn huiskamer. Daarbij was de beeldkwaliteit al wel beter dan de foto’s die ik buiten had gemaakt. Maar nog hield het niet veel over.

De 360 graden foto’s die hier als voorbeeld worden getoond, komen niet overeen met de werkelijke beeld kwaliteit.

Persoonlijk vond ik de camera de 50 euro niet waard.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 08:36
Thierry76be Gebruiker

Ik heb hem vorige ker aangeschaft maar ben er wel tevreden mee. In vergelijking met andere 360° camera’s is de kwaliteit misschien wat achterhaald, maar ik had op voorhand al wat reviews en voorbeelden bekeken en wist dus wat in aanschafte. De foto’s vind ik zelf nog vrij goed, het is zeker geen vervanging voor de camrea in mijn gsm maar een leuke extra toevoeging.

De kinderen vinden het leuk tijdens een bezoek aan een pretpark of de zoo bvb en tijdens vakanties, het live streamen gaat ook heel eenvouding. Voor 50€ zeker een leuk hebbeding, maar de volle prijs is het zeker niet waard. zolang je daar rekening mee houdt… :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.