7 april 2018 om 00:00
iBOOD

Braun CoolTec CT2CC Scheerapparaat

Braun Wet and Dry Scheerapparaat

Verstelbaar drievoudig scheersysteem met actieve koelingstechnologie wat het branderige gevoel na het scheren aanzienlijk vermindert.

Specificaties

Merk: Braun
Type: Series 3 CoolTec CT2s Wet&Dry
Kleur: Zwart/blauw
Garantie: 2 jaar

• Clean&Charge-station
  • Huidvriendelijke precisietrimmer
  • Perfect voor onder de douche

• Drievoudig scheersysteem
  • Actieve koelingstechnologie
  • Twee sensoblades
  • Handige precisietrimmer
  • Eenvoudig gebruik onder de douche
  • Gemakkelijk schoon te maken onder de kraan
7 april 2018 om 08:03
gerdavanhees Gebruiker

Moet de vloeistof regelmatig bijgevuld worden en is die dan in elk warenhuis verkrijgbaar?

Beantwoorden

7 april 2018 om 08:46
Dark-Revolution Gebruiker

Mijn grootste miskoop ooit.. scheert slecht ook door het koel element wat niet mee beweegt. Je heb dus niks aan een beweegbaren scheerkop.

Beantwoorden

7 april 2018 om 12:28
Catdogsf Gebruiker

Misschien voor jou wel, maar ik ben er super tevreden over, scheert bij mij perfect, mits je gewoon elke dag scheert en het verschil merk je echt goed qua warmte van je huid als je de koelfunctie gebruikt.

Beantwoorden

7 april 2018 om 10:34
Guido_ Gebruiker

Koel element werkt, en daar is alles mee gezegd… Tenzij je dit ’scheerapparaat’ wil gebruiken als een tondeuse zonder opzetstuk????

Voor een gladde scheerbeurt kies je best een braun uit de ‘9 series’????????

Beantwoorden

7 april 2018 om 10:37
Guido_ Gebruiker

Blijkbaar worden emoticons niet ondersteund op dit forum, vandaar de vraagtekens in bovenstaande tekst…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.