30 november 2018 om 00:00
iBOOD

Dyson V7 Fluffy Snoerloze Steelstofzuiger

Ook verkrijgbaar in V7 Fluffy + Toolkit

Dyson V7 Fluffy Snoerloze Steelstofzuiger Dyson V7 Fluffy Snoerloze Steelstofzuiger + Toolkit

Geen gedoe maar direct en gemakkelijk aan de slag. Van het zuigen van het parket en andere vloerbedekking tot de trap en je boekenkast.

30 november 2018 om 04:45
bstijn Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product, ook als ze in ons voordeel zijn.

Beantwoorden

30 november 2018 om 08:21
enirac Gebruiker

waar koop je dan de V7 in Belgie aan die prijs ? Ik kan enkel de V6 vinden

Beantwoorden

30 november 2018 om 06:25
Lou57 Gebruiker

Is de accu eventueel makkelijk te vervangen?

Beantwoorden

30 november 2018 om 08:08
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lou57,

In de handleiding wordt aangegeven: Is de accu toe aan vervanging? Neem dan contact op met Dyson.

Beantwoorden

30 november 2018 om 07:12
jocstone Gebruiker

Gekocht! Heel erg leuk dat ik blijkbaar gratis verzending krijg, heb alleen geen idee waarom? ????

Beantwoorden

30 november 2018 om 08:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jocstone,

Heb je toevallig met paypal je bestelling betaald?

Beantwoorden

30 november 2018 om 08:34
jocstone Gebruiker

he ja, dat heb ik! Actie van PayPal?

Beantwoorden

30 november 2018 om 08:42
Moderator Niek Moderator

Er loopt inderdaad een iBOOD actie bij Paypal. Bij bestellingen vanaf 20,- euro krijg je gratis verzending wanneer je met Paypal betaald. Deze actie is beperkt beschikbaar en op=op. Daarom hoefde je dus geen verzendkosten te betalen :-)

Beantwoorden

30 november 2018 om 07:16
Medino Gebruiker

Als ik m wil bestellen moet ik wel verzendkosten betalen…waarom is dat?

Beantwoorden

30 november 2018 om 10:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Graag verwijs ik je voor onze actie die wij samen met Paypal hebben naar de volgende pagina: http://www.ibood.com/nl/nl/pages/paypal/

Beantwoorden

30 november 2018 om 07:57
marcodeheer Gebruiker

Ik weet dat Pay-Pal een aktie heeft met gratis verzenden boven de 20 euro bij ibood. Misschien daarom ?

Beantwoorden

30 november 2018 om 09:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marcodeheer,

Dat klopt inderdaad!

Beantwoorden

30 november 2018 om 07:57
Ben1971 Gebruiker

Een tip voor als hij niet goed werkt…

Bij ons liep hij binnen paar seconde al vast, dat hij aan gaf dat de bak vol was, maar dat was niet zo. Wel zag ik vuil in cycloon zitten, die ik alleen met een kleine schroevendraaier weg kon krijgen…

Contact gehad met dyson en een nieuwe cycloon ontvangen. Nu kan het vuil niet meer de cycloon in en werkt hij zoals ik van een dyson verwacht ????

Geen seconde spijt van deze aanschaf!

Beantwoorden

30 november 2018 om 08:32
bastian433 Gebruiker

Een 5.9 van de consumentenbond waar de hoogste een 6.9 scoort en de beste koop een 6.8 en deze kost met de cashback maar 10 euro meer dan deze.

Beantwoorden

30 november 2018 om 08:56
Bruno 500 Gebruiker

Ik wacht nog steeds dat een aanbiedingssite de V10 van Dyson verkoopt, want ik heb echt wel een gebruik van 1u nodig als ik hem wil gebruiken. En liefst onder de 350€, want anders koop ik de equivalente Philips waarbij je er een hebt die 65min mee kan gaan maar wel 200€ goedkoper is dan de Dyson. En voor de rest geen verschil. Ik heb hem ook liefst nodig voor Kerstmis, dus de klok tikt :-).

Beantwoorden

30 november 2018 om 09:06
vaatwastabletje Gebruiker

of je besteld een extra accu =)

Beantwoorden

30 november 2018 om 09:07
Schredder Gebruiker

85 DB? Heb je gehoorbescherming nodig.

Beantwoorden

30 november 2018 om 09:16
casgryglicki Gebruiker

Ik heb iets te fanatiek besteld.

Kan ik de toolkit er nu nog bij bestellen ?

Mvg

Beantwoorden

30 november 2018 om 09:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen casgryglicki,

Je kunt opnieuw een bestelling plaatsen inclusief de toolkit en daarna je eerdere bestelling kosteloos annuleren.

Beantwoorden

30 november 2018 om 11:28
Ruimtepiraat Gebruiker

De gebruikstijd en het volume schrikken mij helaas af. Ik heb toch ook minsten een uur nodig. En 85db is luid. Ik raad toch aan om oordoppen in te steken tijdens het gebruik van dr stofzuiger! Het laatste wat je wilt is een tuut in de oren voor de rest van je leven.

Beantwoorden

30 november 2018 om 18:03
flokebroke Gebruiker

Aangename verrassing: bij mijn bestelling zijn blijkbaar ook verzendkosten weggevallen. Da’s dan weer een extra pakske friet met tartaar;-)

Beantwoorden

30 november 2018 om 18:31
FHmax Gebruiker

Mag ik eens vragen wat de Tolkien juist inhoudt ?

Beantwoorden

30 november 2018 om 19:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond FHmax,

Bij deze iBOOD-deal ontvang je nog een extra toolkit betaande uit:

Borstel met stugge borstelharen voor hardnekkig vuil zoals modder en ingetrapt vuil.
Zuigmond met brede opening voor het verwijderen van stof en vuil van bekleding, tapijt en vloerbedekking.
Verlengslang met een lengte tot 1,20 meter voor de moeilijk bereikbare plaatsen.

Beantwoorden

30 november 2018 om 18:32
FHmax Gebruiker

Ik bedoel wel de toolkit…

Beantwoorden

30 november 2018 om 19:45
Greet0502 Gebruiker

Kan ik de toolkit nog bijbestellen?

Inheb wel al de stofzuiger besteld en betaald zonder toolkit…een halfuur geleden eigenlijk

Beantwoorden

30 november 2018 om 19:47
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Greet0502,

De enige mogelijkheid om de toolkit er ook bij te krijgen is een nieuwe bestelling plaatsen met de toolkit en daarna je eerdere bestelling annuleren. Je krijgt het aankoopbedrag dan teruggestort.

Beantwoorden

30 november 2018 om 22:22
Greet0502 Gebruiker

Bij de stofzuiger zonder toolkit zit er toch ook een borstel voor dekruimeldief…hoop ik?

Beantwoorden

2 december 2018 om 01:15
Autumnkid Gebruiker

Is er een link voor versie met toolkit? Ik vind die niet meteen.

Beantwoorden

2 december 2018 om 01:22
Moderator Jim Moderator

Hi Autumnkid!

Dit is de dagdeal van 30 november, helaas is dit model op dit moment niet meer verkrijgbaar!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.