24 december 2014 om 00:04
iBOOD

Opruimuitverkoop

Opruimuitverkoop

Inkoper Tim daalde met zijn minion af in de donkere onherbergzame krochten van ons magazijn om daar eens flink schoon te maken. Met een roestig, gammel en piepend liftje stuurden zij een pallet vol met deze superdeals omhoog en lieten via een blikjes telefoon weten dat er nog veel meer aankomt. Dus. Mensen. Help Tim en zijn minion opruimen, en check regelmatig of er nieuwe ladingen bij zijn gekomen!

28 januari 2015 om 09:24
Baggio666 Gebruiker

Als je aangeeft bij het bestellen dat het binnen een week wordt verzonden, en dat wordt dan meer dan een maand… dan ben je wel héél slecht bezig. Het is niet alsof eind december niet duidelijk was dat er grote problemen waren. Neem dan op z’n minst wat extra marge voor jezelf als iBood zijnde! Voor mij is dit weer typisch een product dat je niet persé binnen een week in huis wilt hebben, doe daar je voordeel dan mee.

Ook erg jammer is dat er 2x gecommuniceerd is dat het product later komt (niet onverwacht, en natuurlijk goed), maar dat de gestelde deadline in de laatste mail gewoon stilletjes verloopt. En waarschijnlijk ook niet een beetje, maar wéér met minimaal een week!

Anyways: SO87800. Hopelijk kan iemand er iets mee.

28 januari 2015 om 09:36
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Ik heb het voor je nagekeken, maar helaas kan ik over dit product nog geen informatie vinden over de leverdatum. Inderdaad erg vervelend. Excuus hiervoor. Mocht je het te lang vinden duren, dan kun je de bestelling annuleren en krijg je je geld terug.

28 januari 2015 om 14:26
lenaersben Gebruiker

Beste

Mijn bestelnummer is SO88723

Gisteren hetzelfde aan de hand gehad bij Mediamarkt waar de bestelde droogkast (van 500 EUR) ongeveer een maand langer op zich zal laten wachten.

Daar ook de mogelijkheid gekregen om bestelling te annuleren ofwel waardebon van 40 EUR krijgen.

Neem hier eens een voorbeeld aan! Geen teleurgestelde (of zelfs kwade) klanten meer… Geef desnoods een aantal gratis verzendingen, maar laat ons niet gewoonweg in de koude staan!

Groeten

5 februari 2015 om 10:06
JHWijker Gebruiker

Ja ja praatjes voor de vaak. Ik heb geannuleerd maar kreeg een bericht dat dat voor mijn mijn bestelling (SO87877) niet meer kan terwijl er nog niets verzonden is.

3 februari 2015 om 18:30
kurtdd Gebruiker

Wij bestelden de crosstrainer in december en hebben hem nog altijd niet ontvangen.  Reeds 3 e-mails verstuurd maar nooit antwoord ontvangen, vandaag nogmaals een berichtje gestuurd, hopelijk krijgen we eens nieuws.  Ik ben iemand die niet snel ‘reclameer’, maar dit kan ik echt niet meer begrijpen… Ben echt ontgoocheld…

4 februari 2015 om 07:30
bartswaans Gebruiker

Ja ik wacht ook nogsteeds op de grohe red.. echt belachelijk gewoon..

Onbegrijpelijk dat ze zo vaak website van het jaar zijn geweest..

4 februari 2015 om 13:08
yomark Gebruiker

Heb net even gebeld:

De verwachte verzenddatum van uw bestelling is 06-02-2015.

4 februari 2015 om 13:09
yomark Gebruiker

Moest wel een kwartier in de wacht staan, maar wel vriendelijk geholpen.

Laten we hopen dat het ook enigszins op waarheid berust.

4 februari 2015 om 16:15
bartswaans Gebruiker

Aah dat is goed om te horen!

Bedankt voor de informatie!

En nu inderdaad maar hopen..

5 februari 2015 om 10:02
JHWijker Gebruiker

Annuleren lukt niet meer dus hopelijk klopt nu eindelijk de verzenddatum. Dank voor de info.

5 februari 2015 om 10:07
JHWijker Gebruiker

Dat was dus de laatste keer…. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard

5 februari 2015 om 17:13
bartswaans Gebruiker

Vandaag mail gekregen dat de grohe onderweg is!

Zou morgen geleverd moet worden

5 februari 2015 om 09:34
jturkstr@xs4all.nl Gebruiker

HALLO IS DAAR IEMAND. WEL INCASSEREN MAAR NIET LEVEREN. EN OP DE VELE MAILS REAGEREN IS ER OOK AL NIET BIJ.

WAT EEN WAARDELOZE SERVICE, DIT WAS DE EERSTE EN ZEKER DE LAATSTE KEER DAT IK WAT BIJ JULLIE HEB BESTELD!!!!!!!!!!!!

5 februari 2015 om 10:01
JHWijker Gebruiker

Ik krijg net een bericht dat ik niet meer kan annuleren omdat de Grohe al heel ver in het leveringsproces zit maar ik heb nog geen verzendgegevens ontvangen. Ik ben al 5 jaar klant en het wordt er niet beter op…. Voorlopig maar even niets meer bestellen totdat er beter geleverd wordt.

5 februari 2015 om 10:41

net gebeld, ze geven aan dat hij morgen wordt verzonden. 100% zeker zeggen ze en uiterlijk maandag zal deze dan binnen moeten zijn.

8 februari 2015 om 11:57

Heb hem ook net gekregen, blij dat hij er is. Is toch vervelend als er niet op mails gereageerd wordt en je al wel hebt betaald.

5 februari 2015 om 13:42
Baggio666 Gebruiker

Heb net een verzendbevestiging gekregen, jeej!

Slechts een maand te laat…

6 februari 2015 om 15:38
bartswaans Gebruiker

Wow net de grohe duo red mogen ontvangen!

#halleluja

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.