24 december 2014 om 00:04
iBOOD

Opruimuitverkoop

Opruimuitverkoop

Inkoper Tim daalde met zijn minion af in de donkere onherbergzame krochten van ons magazijn om daar eens flink schoon te maken. Met een roestig, gammel en piepend liftje stuurden zij een pallet vol met deze superdeals omhoog en lieten via een blikjes telefoon weten dat er nog veel meer aankomt. Dus. Mensen. Help Tim en zijn minion opruimen, en check regelmatig of er nieuwe ladingen bij zijn gekomen!

24 december 2014 om 09:15
evenpakken Gebruiker

Aaah, Tim heeft hier stiekum ook wat omhoog gestuurd!

24 december 2014 om 09:37
Boerenburg Gebruiker

Beetje ’scavenger hunt’ idee zo, met die sales verspreid over de site

24 december 2014 om 10:18
_Prometheus_ Gebruiker

Ik vraag mij ook af wat de bedoeling is van het feit dat deze niet samen worden weergegeven :-)

24 december 2014 om 10:29
Boerenburg Gebruiker

Ik moet zeggen, ik vind het wel wat :D

24 december 2014 om 10:54
Palmo Gebruiker

hahaha, die tekstjes.. meer van dit ibood!

24 december 2014 om 12:27
does Gebruiker

Twijfel: iphone 64 gb of 32gb? Bij de specificatie van beide iphones staat dat er 64 gb in zit. Foutje of krijg je voor de kerst wat extra gb’s? :-)

24 december 2014 om 16:45
yourconcept Gebruiker

Misschien handig om eerst de klacht reeks van de vorige iphone aanbieding goed door te lezen (17 pagina’s) zie http://nl-nl.forum.ibood.com/products/165-141104/iphone-5c-16gb-rfb/ Bezint eer gij begint!

25 december 2014 om 00:11
does Gebruiker

Dank voor de tip.Deze laat ik voorbij gaan…..

25 december 2014 om 02:44
bartswaans Gebruiker

De grohe red duo van 509 euro, ontvangen op 4-12 maar retour gestuurd en opnieuw gekocht…

25 december 2014 om 13:38
bartswaans Gebruiker

ik bedoel natuurlijk besteld op 4-12 en ontvangen op 22-12.

25 december 2014 om 11:33
stefhf Gebruiker

Bij dealdonkey vandaag ook de iPhone 5 refurbished maar dan 20 euro goedkoper voor de 64 GB versie.

25 december 2014 om 20:45
pjerry Gebruiker

sorry mensen wat zitten we allemaal te klagen over vertraagde leveringen, wacht gewoon af of koop het niet. denken jullie nou echt dat ibood het niet verzend, dan nog krijg je gewoon je geld terug en wat refurbished betreft heb ik kort geleden een ipad gekocht en de spullen zijn gewoon prima en als nieuw. ik heb gewoon zo lang mijn oude computer gebruikt of gebruik je smartphone of desnoods een ipad van kruitvat die zijn nu 39 euro in de opruiming en de mensen die hellemaal niets meer hebben ja dan zou je naar familie of de bibliotheek moeten gaan. is dat ongeduldig zijn iets van de nieuwe snelle tijd dan zou ik een andere keus maken dan ibood het is toch simpel, wil je iets binnen een dag geleverd hebben dan kun je de volle prijs betalen wil je iets goedkoper dan moet je snel zijn in de winkel is het vaak uitverkocht wegens te weinig voorraad, vaak meegemaakt. bij internet winkels moet je vaak wat langer wachten. het moet uit de lengte of de breedte komen maar door te klagen gaat het niet sneller en als je steeds belt krijgen ze het ook drukker, probeer gewoon te snappen dat ibood heus wel zijn best doet anders kost het klanten, ze zijn echt niet gek en doen het ook niet om jullie te pesten of zo. pieter gewoon een klant.

25 december 2014 om 23:52
krall Gebruiker

@pjerry waar heb jij het over? Ik kan op deze forum helemaal geen klacht terugvinden.

Vergeet niet: klant is koning.

En nog iets. Gelukkig leven we in een beschaafd land en hebben we zoiets als “verkoop op afstand”. Als ibood zich hieraan houd dan is er niks aan de hand.

Even voor de duidelijkheid, ik vind ibood een goed webshop.

27 december 2014 om 01:20
supermarktpc Gebruiker

Pas op: die Philips Bluetooth speakers hebben een gekend probleem, nl dat ze een hoorbare ruis produceren wanneer je ze uit zet. https://www.youtube.com/watch?v=uYE6zSPUXA8

21 januari 2015 om 20:02
Deantjah Gebruiker

Inderdaad, dat is zo. Jammer.

27 december 2014 om 15:50
maupie74 Gebruiker

OK Ibood. Na het debacle na jullie upgrade van de website en ik +/- 3 weken moest wachten op mijn robotstofzuiger heb ik nu de gok genomen om een nog duurder product bij jullie te kopen.

Verwachtte verzenddatum staat op 2/1… Ik ben ECHT benieuwd..

2 januari 2015 om 11:44
maupie74 Gebruiker

Oh 2/1… Spannend.. Zal mijn LG nu echt worden verstuurd?

2 januari 2015 om 22:04
joris.nysthoven Gebruiker

Ik zit ook te wachten op een verzendings- bevestiging voor mijn Phillips Bleutooth speakers.

2 januari 2015 om 23:49
flatron4 Gebruiker

Same here….. een update zou al leuk zijn.

7 januari 2015 om 10:59
Deantjah Gebruiker

Exact. Mailtje gestuurd, wachtend op een antwoord. Wanneer ze komen maakt me niet veel uit, ik zou gewoon graag willen weten wanneer (ongeveer).

3 januari 2015 om 01:19
Zr40 Gebruiker

Hier ook nog geen verzendbevestiging voor de crosstrainer.

5 januari 2015 om 10:11
kimdelbeke Gebruiker

Hier ook nog geen verzendbevestiging voor de crosstrainer

8 januari 2015 om 00:31
Zr40 Gebruiker

Ik kreeg zojuist bericht dat de crosstrainer verzonden is. Ik ben benieuwd :)

3 januari 2015 om 17:44
maupie74 Gebruiker

3/1 geen bevestiging geen status update op de de LG…..
Ibood lijkt nog niks van hun problemen, die ze de de afgelopen weken hebben gehad,  te hebben geleerd..

5 januari 2015 om 14:06

5/01 Eindelijk antwoord van ibood.be

“Beste iBOODer,

Naar aanleiding van uw openstaande bestelling bij iBOOD nemen wij contact met u op. Allereerst willen wij u hartelijk danken voor de bestelling die u heeft geplaatst bij iBOOD en uw geduld omtrent deze levering.

Zoals u waarschijnlijk weet zijn wij sinds 27 oktober overgegaan op een geheel nieuwe website. Om het gebruikersgemak verder te verbeteren hebben wij onze gehele procesvoering aangepast. Helaas zijn er na de livegang enkele fouten opgetreden die een grote invloed hebben gehad in het op tijd uitleveren van het door u bestelde product. Tot onze spijt is hierdoor een achterstand ontstaan in zowel onze communicatie naar u toe als in het leveren van uw bestelling. Hiervoor willen wij onze welgemeende excuses aanbieden.

Op dit moment wacht u op aflevering van het door u bestelde product. Tot onze spijt hebben wij de verwachte gecommuniceerde verzenddatum niet gehaald. Naar verwachting wordt uw product verzonden over ongeveer 10 werkdagen. Zodra uw product verzonden is ontvangt u hiervan een e-mail met daarin de track en trace van uw pakket.

Mocht het zo zijn dat u uw bestelling inmiddels heeft ontvangen, dan kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Mocht u niet willen wachten op de nieuwe leverdatum, dan heeft u de mogelijkheid om uw bestelling kosteloos te annuleren. U kunt deze annuleren door in te loggen op onze website en vervolgens via Mijn iBOOD, Mijn bestellingen een serviceverzoek in te dienen.

Alle vertraagde leveringen hebben onze aandacht en er wordt gewerkt in dubbele diensten om de achterstand in te lopen. Tevens zijn we bezig om verbeteringen door te voeren zodat wij u weer de service kunnen bieden die u van ons gewend bent.

Nogmaals willen wij u bedanken voor het vertrouwen en vooral uw geduld.

Namens het hele team van iBOOD wensen wij u mooie feestdagen toe en een prachtig nieuwjaar!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service”

6 januari 2015 om 19:30
maupie74 Gebruiker

Let op he… “Zoals u waarschijnlijk weet zijn wij sinds 27 oktober overgegaan op een geheel nieuwe website. “.
27/10 ZEVENENTWINTIG TIEN.

We zijn nu ruim 2 maanden verder en NOG NIET de problemen de baas.
Is Ibood dan een eeuwige startup??

6 januari 2015 om 19:31
maupie74 Gebruiker

Ik heb overigens EXACT dezelfde mail gekregen betreffende de LG TV..

9 januari 2015 om 12:24
Deantjah Gebruiker

Worden de Philips bluetooth studio speakers nog verstuurd? Kan het nergens controleren.

Gewoon een schatting zou alvast genoeg zijn voor mij.

Alvast bedankt.

Mvg,

Dean

9 januari 2015 om 16:52
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hi Dedantjah,

Ze worden verstuurd, maar helaas kan ik je nog niet zeggen wanneer. Excuus hiervoor.

12 januari 2015 om 16:57

Het is the hopen dat ze worden verstuurd!

Maar de vraag is wanneer. Het kan toch niet zijn dat jullie (en ik bedoel dan iBood.be) er helemaal geen antwoord op heeft.

13 januari 2015 om 08:50
niels1987 Gebruiker

Ik wacht ook nog op de Philips Bluetooth speakers, verzenddatum 2 januari is allang verstreken. Je zou denken dat artikelen uit de magazijn opruiming klaar staan om verzonden te worden. Maar nee dus……..

13 januari 2015 om 20:41

Ha! Het begint wel een beetje beschamend te worden.

Ook hoe iBood.be de zaken regelt… allez jah “regelt”, ze laten gewoon niks weten.

Dat vind ik dus echt degoutant. We zullen wel zien hoe het verder evolueert.

9 januari 2015 om 16:51
bartswaans Gebruiker

Ik wacht nog steeds op de grohe duo red..

9 januari 2015 om 20:54
helonaut4 Gebruiker

Weet niet waar je woont en wanneer je besteld hebt, maar ik heb hem vandaag aangekregen. Besteld op 26 december en woon in provincie Antwerpen.
Waarschijnlijk nog even geduld oefenen?

Heb alleen al meteen twijfels bij de installatie… Er staat op de standaard tekening een overdrukventiel getekend, terwijl dit enkel voor leidingen >5 bar is (apart papier waarschuwt hiervoor). Maar op de installatievideo (http://www.grohe.com/nl/22264/installatie-advies/installatievideos/grohe-red-installation/) sluit die man de afvoerleiding gewoon rechtstreeks aan op de afvoer.

23 januari 2015 om 13:11
dizavo Gebruiker

Hier het zelfde…..

Inmiddels twee keer gebeld, aan de telefoon kunnen ze niets zeggen maar ze komen er op terug…

Twee mails zonder informatie gekregen en vervolgens weer communicatie stilte…..

Bij de aanbieding stond een verzenddatum  2 januari, deze had ik niet verwacht, maar een maand later……

Erg jammer… komt het betrouwbaarheid gevoel niet echt ten goede..

9 januari 2015 om 20:58
yomark Gebruiker

Bart: ik ook.

Helaas is goedkoop vaak duurkoop, en bij ibood niet anders. Vind het wel treurig dat NOG STEEDS onrealistische verzend data worden opgegeven. Dat heeft niets met een nieuw systeem of wat dan ook te maken, maar is puur misleiding.

12 januari 2015 om 10:47
bartswaans Gebruiker

Tjaa, beetje jammer.. :(

12 januari 2015 om 17:05
maupie74 Gebruiker

Ibood…… Al een verzend datum bekend betreffende de LG TV??

12 januari 2015 om 21:11
zundert Gebruiker

Is al een verzenddatum voor de grohe red bekend?

13 januari 2015 om 10:13
phwiggers Gebruiker

Afgelopen zaterdag 9 januari de Surface Pro 2 binnengekregen, ondanks de aangegeven verwachtte verzenddatum van 1 februari. Blij verrast het apparaat uitgepakt en aangezet. De Spaanse installatie doorlopen en (met behulp van een korte maar zeer duidelijk opgezochte) in Windows8.1 de Spaanse taal veranderd in Nederlands. Nadat het apparaat perfect in Nederlands op mijn bureau stond, gezocht naar “Spaanse resten”. Het enige tot nu toe gevonden is een service telefoonnummer van Microsoft in de Spaanse categorie, dus het vanuit de Spaanse taal overzetten in Nederlands werkt in Windows 8.1 perfect. Met een opstarttijd van onder de 10 seconden een zeer tevreden Surface gebruiker geworden.

13 januari 2015 om 11:19
bartswaans Gebruiker

Wanneer wordt de grohe red verzonden..?

14 januari 2015 om 09:50
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, over de Philips BT speakers hebben jullie als het goed is gisteren een mail gehad dat we verwachten hem over 10 werkdagen te verzenden.

14 januari 2015 om 12:45
brammeke555 Gebruiker

10 dagen geleden heb ik een algemene mail gekregen ivm de vertragingen van zendingen naar aanleiding van een verandering van ‘procesvoering’ binnen iBood.  Stellende dat verzendingen in ongeveer 10 werkdagen zouden hervatten/plaatsvinden. Sindsdien niets meer. Geen mail met concrete verzendingsgegevens van de bestelde Philips BT speakers. Ook geen mail ivm met ‘nog eens 10 dagen te verwachten ? ‘In tegenstelling tot wat hierboven beweerd wordt.

Zijn de leveringen weer uitgesteld?? Wat met mijn bestelling??

Waar kan ik een concreet gegeven krijgen over mijn gevraagde bestelling en levering??

14 januari 2015 om 21:29

Hoe zit het dan met garantie iBood.be?

Gaat de garantie in vanaf we besteld hebben, of vanaf deze aankomt bij mij thuis?

Het zijn maar enkele dagen (lees weken) maar het kan wel op deze dagen aankomen of het toestel nog in garantie is of niet.

Graag had ik hier een eerlijk antwoord op!

14 januari 2015 om 16:31
bartswaans Gebruiker

Mail gehad over de grohe red duo..

Eind volgende week is de volgende datum dat hij verzonden zou moeten worden..

14 januari 2015 om 16:58
zundert Gebruiker

Ik heb die mail vandaag ook gehad, volgende week zal er weer wel een mail komen dat het nog een week later wordt….

15 januari 2015 om 11:55
Baggio666 Gebruiker

Helaas heb ik die mail ook gehad. Van 1 week levertijd naar 4 weken levertijd is wel errug slecht. Maar ik ga er vanuit dat het uiteindelijk komt.

21 januari 2015 om 23:17
jeaphard Gebruiker

Bij mij hetzelfde, nog aangegeven dat we per 1 januari in een nieuwbouwhuis zijn gaan wonen… echter geen reactie behalve de standaard uitstelmailtjes. Intussen maar tijdelijk een andere kraan gekocht en de waterkoker voorlopig nog maar gebruiken, erg jammer. Vorige week nog wel een mailtje gehad dat de speedbike verzonden is, sjonge, die heb ik vorig jaar al ontvangen..

23 januari 2015 om 16:02
yomark Gebruiker

Jullie al de grohe red ontvangen? Het is inmiddels eind volgende week…. Waardeloos

31 januari 2015 om 09:25
jeaphard Gebruiker

Nog steeds niet ontvangen..

15 januari 2015 om 19:12
maupie74 Gebruiker

Hahaha… Is blijkbaar standaard.. Eerst 10 dagen en daarna eind volgende week…. ….

Ik wil mijn LG… Jammer dat ie 300 euro duurder was elders, anders wist ik het wel.

21 januari 2015 om 14:27
Deantjah Gebruiker

Ik heb mijn Philips Bluetooth Studiospeakers vandaag aangekregen.

Bedankt Ibood! Graag volgende keer een iets nauwkeurigere verzendingsdatum opgeven. Voor de rest: top!

Groetjes,

21 januari 2015 om 20:01
Deantjah Gebruiker

Update: Slechte speakers.
Met Bluetooth zijn ze nog wel goed, maar mijn Logitech PC Speakers zijn veel beter. Wat overigens zeer vreemd is, via bluetooth is de kwaliteit beter dan via Optical met mijn computer.

Alsook, ik heb ook het probleem ivm het gesuis. Dit stoort enorm! 
Je kan wel een USB Fan of iets dat Power gebruikt via USB aansluiten op de speakers, dan is dit van de baan. 

Ben dus niet echt tevreden. Wel goed voor in de living room, niet om dicht bij je te zetten.

22 januari 2015 om 14:45
brammeke555 Gebruiker

Ik de speakers gisteren ook gekregen. 

Ik heb ook het probleem met deze sissende toon als mijn speakers aanstaan… Deze toon is vrij luid en dus enorm irritant. Zelfs als je muziek aanzet, komt deze toon er constant door.
Ik weet niet goed wat ik nu met deze speakers moet aanvangen?!

IBOOD? Kan ik ze best terugsturen of?

Edited by: Dees
Hallo brammeke555,
Vervelend dat je boxen niet zijn zoals verwacht en ze een raar geluid produceren.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Neem contact op met de Klantenservice en dan wordt alles geregeld.

Groetjes,
Dees

24 januari 2015 om 15:39
bartswaans Gebruiker

14 jan: Uw bestelling zal naar verwachting uiterlijk einde volgende week verzonden zijn.

Nou niet dus..

Waar blijft de grohe red duo?

Edited by: Dees
Hallo bart,
Heb je een bestelnummer voor me?

Groetjes,
Dees

25 januari 2015 om 23:50
bartswaans Gebruiker

SO84903

Bedankt Dees!

26 januari 2015 om 21:45
yomark Gebruiker

Dees, als je toch bezig bent, mijn bestelnummer:

SO83895

27 januari 2015 om 15:25
jelmersmid Gebruiker

Hier nog steeds niets ontvangen (grohe red duo die uiterlijk 2 januari verstuurd zou worden.)

Waardeloze situatie ibood! Wat een smoesjes en loze beloftes allemaal!

Al meer dan een maand geleden besteld. De helpdesk reageert ook gewoon helemaal niet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.