16 december 2014 om 00:03
iBOOD

Dicota tassen

Dicota tassen
Jouw laptopmaatje voor onderweg!

Laptop mee naar je nieuwe baan, stage, opleiding of school? Dan is los meeslepen geen aanrader. Voor innovatieve trendy tassen voor op je rug of over je schouder, waar niet alleen je laptop maar ook andere spulletjes in mee kunnen, moet je al sinds 20 jaar bij Dicota zijn. Kijk, vergelijk en kies jouw favoriet!

16 december 2014 om 01:21
djbosanac Gebruiker

Iemand ervaring met deze tassen?

Wil namelijk misschien de BaseXX aanschaffen prima tas voor een 16” laptop…

16 december 2014 om 09:56
DanyV Gebruiker

Jammer dat de kleuren vastliggen per model, de Messenger en CasualSmart 16″ zijn interessant, maar die bruingroene kleur ziet er afschuwelijk uit op de foto’s!

18 december 2014 om 11:42
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, de orderbevestigingen werken weer naar behoren. Voor nieuwe orders worden weer e-mails verstuurd en de orders verschijnen in mijn iBOOD.

We zijn aan de slag met de orders waarvoor dit niet goed is gegaan. Je krijgt in de loop van vandaag een bevestiging, en de orders verschijnen dan weer in Mijn iBOOD. Excuses voor het ongemak!

Dag allemaal, sinds gisteren half elf zijn er geen orderbevestigingen verstuurd, en verschijnen deze ook niet in Mijn iBOOD. De bestellingen zijn wel goed gegaan. We zijn bezig met het oplossen hiervan, excuses voor het ongemak. Weet ik meer, dan laat ik het weten.

12:16 uur: Edited by: Arthur iBOOD
Info geupdate.

13:41 uur: Edited by: Arthur iBOOD
Info wederom geupdate.

3 januari 2015 om 09:51
Tek2reality Gebruiker

Liegen liegen liegen en nog eens liegen!!!!

De tas had gisteren binnen moeten komen of op z’n minst verstuurd moeten worden. Echt jullie zijn te triest voor woorden en om van te huilen!

Liegen liegen liegen en nog eens liegen!!!!

12 januari 2015 om 13:10
SidneyK Gebruiker

Hee Tek,

Heb je hem wel besteld?

7 januari 2015 om 07:42
lverstoep Gebruiker

Ik heb de tas nog niet ontvangen. Als verzenddatum wordt 1 januari vermeld. Ik begrijp dat 1 januari zelf niet realistisch is, maar ik had in de tussentijd al wel wat verwacht te horen. Hoe zit het?

7 januari 2015 om 09:52
Kevka Gebruiker

Mail gestuurd, automatische reply, ook nog niks ontvangen, ik wilde meer bestellen, maar door de vele negatieve reakties, helaas.

7 januari 2015 om 11:18
lverstoep Gebruiker

Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice…

7 januari 2015 om 13:01
reijners Gebruiker

Ik heb ook nog steeds niets ontvangen, ga ook maar een mail sturen.

7 januari 2015 om 16:55
messcherp Gebruiker

Mag ik mijn tas alstublieft

7 januari 2015 om 19:45
gysels.yannick Gebruiker

gewoon nog maar laten weten waar mijn tas blijft zou al geapprecieerd worden.

7 januari 2015 om 22:00
zhoek Gebruiker

Enig idee of deze tas nog bezorgd wordt binnenkort???

8 januari 2015 om 15:51
reingraat Gebruiker

Wanneer worden de tassen verzonden?

8 januari 2015 om 23:32
trishanb Gebruiker

Beste iBOOD,

Wanneer ontvang ik mijn bestelling???

9 januari 2015 om 12:24
Candy1985 Gebruiker

Ik heb zojuist bericht ontvangen dat mijn bestelling is verstuurd met een PostNL Track&Trace

9 januari 2015 om 12:50
trishanb Gebruiker

Ik ook!

Als het goed is wordt morgen (eindelijk) bezorgd.

9 januari 2015 om 21:09
GeertVDB Gebruiker

Tja,

2 van de 3 toch.

Zucht …

9 januari 2015 om 23:39
lverstoep Gebruiker

Ik heb nog niets ontvangen helaas…

12 januari 2015 om 13:03
SidneyK Gebruiker

Ik heb hem net binnen, een prima tas voor het geld.

10 januari 2015 om 13:42
trishanb Gebruiker

Rugtassen zijn net bezorgd, maar de sleeves nog niet.

Waar blijven de sleeves, iBOOD?

12 januari 2015 om 15:29
trishanb Gebruiker

Net een e-mail ontvangen dat de SlimCases verstuurd zijn!

13 januari 2015 om 07:42
lverstoep Gebruiker

Ik heb nog geen email met verzendbevestiging of een tas ontvangen. Ook mijn bericht naar de klantenservice (bijna een week geleden) is niet beantwoord. Op dit forum blijft het van Ibood’s kant ook aardig stil. Jammer dat dit zo moet!

14 januari 2015 om 13:08
lverstoep Gebruiker

“Beste iBOOD’er,

Op dit moment wacht u op aflevering van uw bestelling met bestelnummer X . Tot onze spijt hebben wij de verwachte gecommuniceerde verzenddatum helaas niet gehaald. In de e-mail hebben wij aangegeven dat uw product in de tweede week van januari verzonden zou worden.

Het grootste gedeelte van de openstaande bestellingen is verwerkt, helaas is er een klein gedeelte wat wij nog niet hebben kunnen verwerken. Uw bestelling zal naar verwachting uiterlijk einde volgende week verzonden zijn.”

Prettig. Ik heb ook al geen e-mail gehad dat het product in de tweede week van januari verzonden zou worden :S.

15 januari 2015 om 13:45
trishanb Gebruiker

Ik heb ook geen e-mail gehad over een verzending in de tweede week van januari.

De communicatie van iBOOD is niet erg sterk…

23 januari 2015 om 14:08
lverstoep Gebruiker

Het is nu toch echt ‘eind volgende week’ en ik heb nog steeds geen bericht gehad.

30 januari 2015 om 10:45
lverstoep Gebruiker

En we zijn weer een week verder zonder reactie.

11 februari 2015 om 13:31
lverstoep Gebruiker

Na een klacht ingediend te hebben op een externe website had ik binnen twee dagen een verzendbevestiging. Opmerkelijk: ik heb de Bounce besteld, op de pakbon stond Base XX en in de doos zat een Broker. Een totaal andere tas maar omdat mijn laptop erin past (en voor dit bedrag) wil ik daar geen verdere ophef over maken. Dit heb ik ook aangegeven op de externe klachtenwebsite en naar aanleiding daarvan nog een persoonlijke reactie van Ibood gehad met daarin een waardebon voor korting op een volgende bestelling. Dat is dan wel weer netjes.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.