8 december 2014 om 00:04
iBOOD

Speelgoed & spelletjes

Product Expert aanwezig

Speelgoed & spelletjes
Maak het gezellig !

Als het buiten koud en nat is, dan maak je het binnen toch gewoon gezellig? Open haard aan, spelletje op tafel en je bent de hele middag zoet. Toe aan iets nieuws? Dat komt goed uit, want tot 10 december kun je bij ons kiezen uit de allerleukste spelletjes en het mooiste speelgoed voor de hele familie.

8 december 2014 om 10:01
exGL Gebruiker

Jammer dat Winx alleen in BE geleverd kan worden.

8 december 2014 om 10:03
Moderator Dees Moderator

Hallo exGL,

Weet je zeker dat je op de Nederlandse site zit? Er staat dan 2 keer nl.nl in de link.
Of je klikt even op de Nederlandse vlag onderaan de pagina.

Dan zou het gewoon moeten lukken.

Groetjes.
Dees

8 december 2014 om 15:12
exGL Gebruiker

Ik kan nu wel bestellen.

het is gelukt.

Bedankt!

9 december 2014 om 22:28
geerteno Gebruiker

Dus als ik het goed begrijp krijg je zowel de mammoet als de triceratops als je 1 x bestelt? En betreft het dan de D400 + D430 of de D400S en D430S?

10 december 2014 om 10:25
Official Product Expert Spellen-Expert Official Product Expert

Beste Geerteno,Als je 1 stuk besteld, maak je daarna de keuze of je de mammoet of de triceratop wil ontvangen.Mammoet is de 400 en de Triceratops is de 430.Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.

10 december 2014 om 10:41
bakkertjeB Gebruiker

Dag Spellen-Expert, leuke spellen! Vraag: zijn alle spellen voor alle leeftijden geschikt? Ik heb neefjes en nichtjes varierend in de leeftijden twee tot zeven jaar. Zijn er bepaalde spellen die u aanraadt voor hen?

10 december 2014 om 20:29
Official Product Expert Spellen-Expert Official Product Expert

Beste BakkertjeB,

De Monopoly Teenage Muntant Ninja Turtles is ideaal om met je ouders te spelen. Onze adviesleeftijd is 7/8 +. Oink, Stop, Frank’s Zoo en De Grote Dalmutti zijn snelle kaartspelletjes. Onze adviesleeftijd is tevens rond de 7 à 8 jaar. De Winx Club en de Wild Story is leuker voor de wat jongere leeftijd, rond de 5 jaar. De Dino’s zijn wat moeilijker om in elkaar te zetten, dus hierin zou ik een leeftijd schatten van rond de 6 jaar. Zodra deze in elkaar is gezet, kan het ook leuk zijn voor kleine kinderen. Zij kunnen dan met de Dino’s spelen. De Sequence en Wordious is voor kinderen rond de 10 jaar. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

24 december 2014 om 13:48
luukbartelet Gebruiker

Leverdatum is verstreken, wanneer gaat er geleverd worden?

28 december 2014 om 10:53
luukbartelet Gebruiker

U vraagt dat gebruikers berichten plaatsen in het desbetreffende topic. Mag ik u vragen hier dan ook te antwoorden op mijn vraag? Anders moet ik ook het forum van de dagaanbieding gaan gebruiken om te vragen wanneer geleverd gaat worden…

28 december 2014 om 19:00
Moderator Dees Moderator

Hallo LuukBartelet,

De verzenddatum is helaas uitgesteld naar de 2e week van januari.
Excuses voor de lange wachttijd.

Groetjes,
Dees

29 december 2014 om 11:27
luukbartelet Gebruiker

OK Dees, bedankt voor het antwoord!

Ik zal nog wat geduld uitoefenen, hopelijk krijgen jullie snel alles terug op de rails!

11 januari 2015 om 10:28
kermit1234 Gebruiker

Hey ibood. Enige update over verzendingsdatum ?

15 januari 2015 om 23:16
luukbartelet Gebruiker

Gisteren mail gekregen van ibood dat het waarschijnlijk volgende week verstuurd gaat worden…wordt zo wel een laat kerstkadootje….

16 januari 2015 om 15:20
Thundernimf Gebruiker

Fijn dat jij er eentje kreeg, jammer dat ik nog niets heb ontvangen… Erg fijn zo’n bestelling met weinig tot geen communicatie en zeer uitgelopen verzenddatums…

21 januari 2015 om 19:31
Thundernimf Gebruiker

Dit wordt toch echt een beetje te gek voor woorden. Geen communicatie, bijna een maand verder… Service I-bood?

25 januari 2015 om 08:41
kermit1234 Gebruiker

Eindelijk deze week gekregen …

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.