11 april 2019 om 00:01
iBOOD

Electronics Grabbelton

Electronics Grabbelton
Surprise, surprise!

Jahaa, er zit een heleboel moois in deze Grabbelton! Maar je moet wel op tijd graaien, want voor je het weet is het voor je neus weggekaapt. Welk pareltje weet jij er op tijd uit te vissen? 

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

11 april 2019 om 00:12
mhdewinter Gebruiker

Uitverkocht pffff Ibood word echt steeds slechter

Beantwoorden

11 april 2019 om 01:27
Moderator Paul Moderator

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

Beantwoorden

11 april 2019 om 00:14
mhdewinter Gebruiker

En als er iets uitverkocht is na 10 min haal het dan weg in plaats dat je er op drukt en denkt ik ga het kopen en dan kat in de zak

Beantwoorden

11 april 2019 om 01:27
Moderator Paul Moderator

Het verwijderen van deals kan alleen handmatig gedaan worden door een iBOOD medewerker. Op dit moment is dat niet mogelijk. Na de nacht zal de flashsale opgeschoond worden.

Beantwoorden

11 april 2019 om 20:36
Lemondial Gebruiker

Waarom is de Qardio bloeddrukmeter 10,- duurder dan vorige week?
Je zou denken dat het bij de opruiming eerder goedkoper wordt.

Beantwoorden

11 april 2019 om 21:41
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Lemondial,

De inkopers proberen iedere keer weer scherpere deals neer te zetten en hierdoor kunnen prijzen veranderen. Meestal lukt het om deals nog scherper aan te bieden, maar soms ook wel eens juist wat duurder.

Beantwoorden

12 april 2019 om 00:42
SpaceJimbo Gebruiker

Hallo ,

iemand ervaring met de Babyliss E831PE Multi-Trimmer

Of de Philips BT7501/85

Zit namelijk te twijfelen tussen die 2

Beantwoorden

13 april 2019 om 11:08
wjb Gebruiker

Voor baard of haar? Ik heb Philips baard trimmer en babyliss tondeuse, beiden prima. Let op dat het ding ook werkt terwijl hij laadt, dat is niet bij alleahet geval. Extra tip als het over je hoofdhaar is – ik heb nu ook de Remington die nu te koop is hier, soort ‘muis’, makkelijk jezelf je kop scheren ????

Beantwoorden

13 april 2019 om 12:34
SpaceJimbo Gebruiker

Het is voor me baard

Beantwoorden

14 april 2019 om 16:16
KnackyBall Gebruiker

Ik heb net de Phillips BT7501, ook van ibood en deze bevalt me prima!

Mijn vorig apparaat was Braun 5090, maar ik kan zeggen dat de Phillips mijn voorkeur krijgt

Beantwoorden

14 april 2019 om 16:52
Moderator Niek Moderator

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen! :-)

Beantwoorden

14 juni 2019 om 22:19
Arnoud_D Gebruiker

Tefal Maxi Blender gekocht en deze was na enkele weken al kapot. iBood gecontacteerd ivm garantie maar ze weigeren (nu al 7 dagen) te antwoorden op de aanvraag tot reparatie!

Beantwoorden

14 juni 2019 om 22:25
Moderator Mark Moderator

Hoi Arnoud_D,

Wat vervelend dat je al zo lang wacht op een reactie. Ik ga het doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

15 juni 2019 om 00:10
Moderator Paul Moderator

Hallo Arnoud,

In aanvulling op het antwoord van collega Mark: 
Naar aanleiding van het ingediende serviceverzoek heb je een email met RMA-nummer ontvangen. Deze mail bevat bijlagen waarin de vervolgstappen worden uitgelegd. Heb je die bijlagen ook gezien? 
Als je een mail naar de klantenservice hebt gestuurd, behoor je daar natuurlijk wel een reactie op te krijgen. In dat geval wil ik je vragen om het ticket nummer door te geven, dan voeg ik dat toe aan de melding van Mark.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.