11 april 2019 om 00:01
iBOOD

Rapoo Elektronica

Rapoo Elektronica
Wireless all the way!

Een enkel bedraad product wist nog tussen de mazen van het net te glippen, maar voor de rest is alles in deze Flash Sale draadloos. Dat is gemakkelijk en helemaal niet duur. Kijk zelf maar!

En als je nou bijvoorbeeld een koptelefoon en toetsenbord combineert, druk je ook nog eens de verzendkosten. Da's pas handig!

11 april 2019 om 08:21
mr_rhinox Gebruiker

Bij slecht 1 van deze toetsenborden staat vermeld of ze AZERTY of QWERTY zijn…

Beantwoorden

11 april 2019 om 09:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Alle toetsenborden zijn QWERTY.

Beantwoorden

12 april 2019 om 06:20
mariannevanieperen Gebruiker

Vorige week was deze nog 4,95, blij dat ik het voor die prijs heb gekocht. Scheelt toch de helft!

Beantwoorden

12 april 2019 om 14:55
WardL Gebruiker

Is toetsenbord layout echt zoals op de afbeelding (US International – Qwerty)?

Want daar ben ik naar op zoek, niet naar de Nederlandse Qwerty variant

Beantwoorden

12 april 2019 om 15:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is de uitvoering met de Nederlandse QWERTY variant.

Beantwoorden

14 april 2019 om 13:04
moteurke Gebruiker

Nederlandse Qwerty toetsenborden aanbieden op de Belgische Ibood-site ? Wat kunnen we daar nou mee aanvangen?

Beantwoorden

14 april 2019 om 23:27
Moderator Paul Moderator

Ook in België wordt steeds vaker gebruik gemaakt van QWERTY, alhoewel dat wel vaak op professioneel gebied is. Als iemand op het werk gewend is geraakt aan QWERTY is het wel zo handig om dan ook thuis met QWERTY te werken.

Voor elk wat wils. Deze keer voor de QWERTY liefhebbers in NL en BE.

Beantwoorden

13 april 2019 om 09:00
Tante_Catootje Gebruiker

Ik zal van dit merk nooit meer wat kopen.  Een tijdje terug de  H8020WH gekocht.  Er komt geen geluid uit. Wel als ie gekoppeld is aan het draad.  Maar daar heb ik niks aan;  ik had het speciaal gekocht vanwege de draadloze mogelijkheid via usb. Aan de volumeregelaar kun je zien dat alles gewoon werkt,  maar toch geen geluid,  niks,  noppes,  nada. Ook niet op andere apparaten van andere mensen.  Weggegooid geld dus.

Beantwoorden

13 april 2019 om 09:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Tante_Catootje,

Wat vervelend dat hij het niet goed deed. Heb je hierover ook contact opgenomen met iBOOD?

Beantwoorden

13 april 2019 om 11:46
Tante_Catootje Gebruiker

Nee, ik heb er toen geen contact over opgenomen; de hele rompslomp van retourneren was me op dat moment even teveel (vanwege andere niet-iBOOD gerelateerde zaken)

Indien ik er alsnog contact over kan opnemen verneem ik dat graag van je.

Beantwoorden

14 april 2019 om 00:10
Moderator Paul Moderator

Waarschijnlijk een overbodige vraag, maar is de interne accu wel opgeladen? Anders zal de bluetooth functie niet kunnen werken. Ik zal de klantenservice vragen om te kijken of ze nog iets voor je kunnen doen.

Beantwoorden

14 april 2019 om 21:49
Jochenbl Gebruiker

kan bij de rapoo 8020 waar er 2 inzitten, kan je de 2 transmitters op de laptop steken en op beide koptelefoons hetzelfde audio hebben of kan je maar 1 deftig aansluiten per laptop/pc?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.