11 april 2019 om 00:01
iBOOD

OP = OP Audio

OP = OP Audio
Wat Lou Rawls zegt...

"Muziek is de beste vorm van communicatie in de wereld. Zelfs als mensen niet snappen in welke taal je zingt, herkennen ze nog steeds goede muziek als ze het horen."

Maar dan moet die goede muziek wél goed te horen zijn. En dat moet zeker lukken, met de producten in deze Flash Sale! Maar wees snel, want de voorraad is beperkt en op = op!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

11 april 2019 om 00:08
seminex Gebruiker

Hey hey welke kleur is de kef bt speaker set?

Alvast bedankt

Beantwoorden

11 april 2019 om 00:49
Moderator Niek Moderator

Goedenavond seminex,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

11 april 2019 om 01:16
seminex Gebruiker
11 april 2019 om 08:30
seminex Gebruiker

Hey Niek, En al nieuws?

Beantwoorden

11 april 2019 om 09:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen seminex,

Het gaat om de witte speakers, de andere afbeeldingen hebben we inmiddels weggehaald.

Beantwoorden

11 april 2019 om 00:22
alexanderpas Gebruiker

Ik heb op de slaapkamer en een 32″ tv met prachtig beeld, maar afschuwelijk geluid. Natuurlijk geen hoofdtelefoonaansluiting. Wel bluetooth. Iemand ervaring met de MR300? Zou dit optie zijn om mijn tv beter geluid te geven? Het staat nooit hard, maar ik wil wel graag een redelijk volledig klankbeeld. De tv klinkt nu als dertig jaar oude inbouwspeakers, waar alleen hoog uitkomt in een winkelcentrum. In mijn ogen is dit iig stereo, hoewel het wel heel dicht op elkaar zit natuurlijk  Kan automatisch via USB van TV opgeladen worden als de tv aanstaat, dan alleen is die ook nodig. En lekker compact. Ik zit ook niet te wachten op compleet soundbarsysteem en/of hoge bedragen. Mij lijkt het interessant, maar heb er zelf geen ervaring mee.

Beantwoorden

11 april 2019 om 10:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Alexander,

Ik betwijfel of deze speaker de juiste oplossing is voor jouw situatie. Op een oud forum over deze deal lees ik dat de speaker een klein plofje laat horen als er even geen geluid is (energy save mode). Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is als je geconcentreerd een filmpje ligt te kijken, waar er natuurlijk geregeld scenes zijn zonder geluid.

Beantwoorden

11 april 2019 om 01:10
Nixter79 Gebruiker

Niet toevallig toch nog zo’n mooie bose qc35 ii liggen? ????????

Beantwoorden

11 april 2019 om 01:34
Moderator Paul Moderator

Helaas is op ook echt helemaal opperdepopniksmeerineenverlorenhoekjevanhetmagazijn.

Beantwoorden

11 april 2019 om 08:40
ManuBlue80 Gebruiker

KEF EGG, staat er in wit en zwart en krijg ze ook niet in me winkelmandje met de app.

Beantwoorden

11 april 2019 om 09:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ManuBlue80,

Het gaat deze keer om de witte variant. Welke melding krijg je als je ze in je winkelmandje wilt doen? Zou je het anders eens via de site kunnen proberen?

Beantwoorden

11 april 2019 om 09:53
Gerben85 Gebruiker

Foto 8 bij de Sennheiser Momentum is van de wireless/Bluetooth versie met Active Noise Cancelling. Dit is niet het artikel wat hier wordt aangeboden.
Toevallig heb ik die variant en hij is echt geweldig. Voor mij nooit meer een koptelefoon zonder noise cancelling.

Beantwoorden

11 april 2019 om 11:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gerben85,

Ik ga dit even doorgeven zodat dit nagekeken kan worden.

Beantwoorden

11 april 2019 om 11:36
zwikkie Gebruiker

Hallo,

Kan iemand vertellen welk model de Polk home cinema is?
Alvastbedankt

Beantwoorden

11 april 2019 om 11:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen zwikkie,

Hij wordt omschreven als de Polk Audio MagniFi Max en wordt ook wel MAGMAX genoemd.

Beantwoorden

11 april 2019 om 12:03
zwikkie Gebruiker

Bedankt voor je reactie

Beantwoorden

11 april 2019 om 17:19
seppevanbuggenhout Gebruiker

Als ik het goed heb werd de Boston Acoustic vorige keer aangeboden aan 129. Vanwaar het prijsverschil tegenover nu?

Beantwoorden

11 april 2019 om 17:21
seppevanbuggenhout Gebruiker

Even verduidelijken, het gaat hier over de A-25

Beantwoorden

11 april 2019 om 20:09
Moderator Niek Moderator

Goedenavond,

iBOOD probeert iedere keer weer scherpere deals neer te zetten en hierdoor kunnen prijzen veranderen. Meestal lukt het om deals nog scherper aan te bieden, maar soms ook wel eens juist wat duurder.

Beantwoorden

12 april 2019 om 16:22
djeedjee Gebruiker

Graag een beetje extra info over de Quadral IPSO 4 speakers. 

1. Zitten er  muurbeugels en een tafelvoetje bij, zoals aangeven op hun site?
2. Het betreft toch 1 set van twee speakers?

Merci.

Beantwoorden

12 april 2019 om 17:08
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag djeedjee,

Je krijgt inderdaad twee speakers bij deze deal. Je andere vraag ga ik proberen te achterhalen.

Beantwoorden

12 april 2019 om 22:14
lucky697 Gebruiker

beste

kan dit als wekkerradio gebruikt worden , zit er een klok in

grt

Beantwoorden

12 april 2019 om 22:20
Moderator Kian Moderator

Goedenavond Lucky,

Welke deal is deze vraag voor bestemd?

Dan kijk ik even met u mee.

Beantwoorden

12 april 2019 om 22:38
lucky697 Gebruiker

sorry , de roberts radio

Beantwoorden

12 april 2019 om 23:34
Moderator Kian Moderator

De alarmfunctie laat volgende functies toe : DAB / FM / iPod / Buzzer

Beantwoorden

13 april 2019 om 02:42
Hexin Gebruiker

Hallo,

Zonet heb ik via mijn Bancontact/Payconiq-app een betaling uitgevoerd van €125,90 voor het bestellen van een Sennheiser Momentum 2.0. Betaling is goedgekeurd en staat in mijn transactiehistoriek, maar op iBood zelf blijft het artikel in mijn winkelmand, alsof ik de bestelling nog moet voltooien. Enig idee of er iets is misgelopen? Alvast bedankt voor de hulp.

Beantwoorden

13 april 2019 om 08:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hexin,

Staat de bestelling wel in je account en/of heb je wel een bevestigingsmail ontvangen van je bestelling?

Beantwoorden

13 april 2019 om 10:13
Hexin Gebruiker

Dag Niek,

Neen, geen van beide. Het bedrag is inmiddels van mijn bankrekening verdwenen. Indien nodig kan ik een betalingsbewijs voorleggen.

Beantwoorden

14 april 2019 om 00:15
Moderator Paul Moderator

Op dit moment kan het niet nagekeken worden, maar ik zal het aan de klantenservice doorgeven zodat het meteen na het weekend uitgezocht kan worden.

Beantwoorden

13 april 2019 om 06:42
B-MAN Gebruiker

Zijn de Pro-Jeci draaitafel alleen in Rood verkrijgbaar?

Beantwoorden

13 april 2019 om 08:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen B-MAN,

Die hebben we deze keer inderdaad alleen in het rood.

Beantwoorden

14 april 2019 om 00:16
B-MAN Gebruiker

Jammer, ik zoek een witte draaitafel.

Beantwoorden

14 april 2019 om 10:17
Murfblurp Gebruiker

Hi,

I’m interested into the Kef Egg (https://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/48255/193394/kef-egg-bt-stereo-speakerset.html) which are not flagged as sold out but I can’t add them to the basket, can you confirm if they are still available?

Regards.

Beantwoorden

14 april 2019 om 11:34
Moderator Niek Moderator

Goodmorning Murfblurp,

I also get the message that they are sold out when I add them to the basket, so they are most likely sold out.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.