29 november 2014 om 00:07
iBOOD

Ham Flash

Ham Flash

iBOODers zijn Bourgondiers. Dat is een feit. We zijn daarom, niet verassend, ook types die van tijd tot tijd hun neus in een vreemde keuken durven te steken. En dat is precies wat we met deze Flash Sale vol Spaanse delicatessen hebben gedaan. Alle artikelen in deze sale zijn afkomstig van het merk el Porquero wat een en al vakmanschap, kwaliteit en goede smaak ademt. Die authentieke tapas die je van je reis naar Spanje kent zijn nog nooit zo dicht bij geweest als met deze Flash Sale.

24 december 2014 om 10:32
Ramonmydog Gebruiker

GLS heeft mij net gebeld, blijkbaar is het pakje niet ingescand maar toch vertrokken met de chauffeur, die vanaf 15 uur eventueel kan leveren op het afleveradres…

waar niemand meer aanwezig zal zijn.

dus ik kan het zelfs niet meer gaan halen, noch afleveradres veranderen. kan het nog absurder?

24 december 2014 om 10:36
Nalu Gebruiker

Om 15h naar je kantoor rijden en op de parking zitten wachten ;)

De chauffeur heeft toch een gsm bij zich, kan hij niet gecontacteerd worden?

24 december 2014 om 10:59
Ramonmydog Gebruiker

die hebben ze mij gegeven, maar neemt niet op…

24 december 2014 om 11:10
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal,

Sorry voor mijn late reactie (we hebben veel achterstanden zoals jullie merken).

De problemen met de hammen zijn bekend. Als het goed is, is de leverancier bezig met de nalevering van de rest van jullie bestellingen. Excuses voor hoe dit gelopen is.

24 december 2014 om 11:15
Ramonmydog Gebruiker

Dag Arthur,

En hoe lost dit mijn probleem op?

24 december 2014 om 13:52
arwenlanakyra Gebruiker

hoe annuleer ik  ? en deel retourneer? heb niet alles samen ?

24 december 2014 om 16:48

Sorry Ramon, maar dat ligt bij de vervoerder, wij hebben hier geen invloed meer op. :-S

24 december 2014 om 16:51

Dag Arwen, annuleren kan je doen door te weigeren aan de deur. Retourneren kan door een melding te maken via Mijn iBOOD. Je krijgt dan instructies hoe te retourneren. Excuses dat het zo loopt.

24 december 2014 om 11:30
Zoeloe Gebruiker

Dag Arthur,

Bedankt om toch nog eens te reageren op dit forum.

Mijn pakketje is 10 minuten geleden gearriveerd. Jullie kunnen nu reclame maken met Just-In-Time leveringen of zo, maar mijn stress-niveau was hier toch wel tamelijk hoog moet ik zeggen.
Ik hoop dat de andere mensen hier ook nog op tijd zullen beleverd worden.

Ramonmydog, succes ginder alleszins!

iBood, bedankt voor het leveren van mijn laatste bestelling bij jullie.

24 december 2014 om 13:36
arwenlanakyra Gebruiker

dan krijg ik de ham maar de houders niet ?  vanavond  cadeautjes avond? hoe lost u dat  op?

24 december 2014 om 16:56

Dag Arwen, heel vervelend. Het hangt nu volledig af van de vervoerder helaas. :-S

24 december 2014 om 14:32
GENUINE Gebruiker

ham komt vandaag niet dus geen cadeau ik sta hier mooi.

Gls opgebeld pas voor volgende week maandag.

Dus voor mij is de rekening gemaakt, dit is het laatste keer dat ik nog post op deze forum en de laatste keer dat ik nog iets bestel bij ibood bedankt!!!!

Ik zou zeggen doe zo verder……………………………………………………………………………………

24 december 2014 om 16:57

Excuus dat het zo loopt Genuine. :-S

Je kunt je bestelling ook nog annuleren nadat hij afgeleverd is, dan heb je in ieder geval je geld terug.

24 december 2014 om 16:13
Jerommeke001 Gebruiker

Nog steeds niets…

24 december 2014 om 16:22
niels86 Gebruiker

Echrt uitert schandalig wat jerommeke001 GENUINE Ramonmydog en voor de anderen die nog niets hebben ontvangen.

Ik realiseer me erg goed dat ik heel veel geluk heb dat het nog voor mij net op tijd is binnengekomen.

Hopelijk kan er toch nog iets geregeld worden metname voor hun ter compensatie.

Het is zeker geen motivatie om hier nog ooit te bestellen!

Trouwens de moderators genieten van hun schitteringen in afwezigheid…
1 reactie in 2 dagen tijd =S

24 december 2014 om 16:58

Sorry Niels, we kunnen helaas niet in alle topics actief zijn, daarvoor zijn we met te weinig.

24 december 2014 om 16:45
GerardJanssen Gebruiker

Ham eindelijk ontvangen…. Bedànkt iBOOD……!

24 december 2014 om 16:49
Jerommeke001 Gebruiker

Nu net ontvangen? Dan is er mss nog hoop voor mij… Woon je ver van Mol af? Misschien is de vrachtwagen op weg naar hier… (hoop ik)

24 december 2014 om 17:20
Jerommeke001 Gebruiker

Waar kan ik godverdomme contact opnemen met het bedrijf dat levert? Was van vanmorgen onderweg naar hier, en nu staat het van 16:50 terug in het magazijn!!! Fijne kerst KUT-IBOOD!!!!!

29 december 2014 om 10:00
tomdesloover Gebruiker

Ondertussen zijn we al 29 december, graag eens reactie als mijn hesp alsnog zal geleverd worden ?

Indien niet kan ik misschien een terugbetaling krijgen ?

Met ondertussen al niet meer zo vriendelijke groeten vanwege de toch wel ondermaatse communicatie met I-bood.

29 december 2014 om 16:24
cococineleke Gebruiker

Ik heb reeds een deel van  mijn pakket ontvangen. Enkel de hamstandaarden ontbreken. Binnenkort sta ik hier met twee hammen en geen volk om hem op te eten want ik ging het gebruiken met de feestdagen

Dit ben ik eigenlijk niet gewend van ibood. Ik heb altijd alles op tijd gehad dat ik besteld had.

30 december 2014 om 10:56
Nalu Gebruiker

Heb net een excuus toegestuurd gekregen van de Ibood Service waarin ze zich verontschuldigen voor de opgelopen vertraging in hun leveringen. Ik heb onderstaand antwoord teruggestuurd. Jullie zijn vrij om het over te nemen mochten jullie willen.

30 december 2014 om 10:56
Nalu Gebruiker

Beste Iboodservice,

Hartelijk dank voor de opvolging van mijn klacht, uiteindelijk dan toch!

Ik heb alle begrip voor jullie problemen; een nieuwe website en systeem vereist aanpassingen en laten zaken soms in het honderd draaien.

Waar ik echter geen begrip voor heb zijn volgende feiten:

- Geen opvolging van mijn rechtstreekse klacht via jullie webapplicatie: in jullie automatisch antwoord staat een opvolging binnen de 2 dagen, door achterstand is dit uitzonderlijk tot ongeveer 5 dagen uitgelopen. Mijn klacht werd bij jullie gedeponeerd op 16 december, we zijn vandaag 30 december voor ik iets van jullie hoor!!

- Totaal, maar dan ook TOTAAL!, geen opvolging van alle vragen en onzekerheden die op het forum werden geuit. Pas na uitdrukkelijke eis van verschillende kwade klanten kwam moderator Arthur even melden dat hij het ging uitzoeken, waarna weer niets weer werd gehoord! Zelfs nu nog worden vragen gesteld waar geen reactie op volgt. Dit kan niet! Bovendien vind ik als betalende klant het totaal ongepast om vrijwilligers als moderator op het forum te laten fungeren, vrijwilligers die van thuis uit werken en totaal niet weten wat er gaande is bij jullie. Ik betaal voor mijn bestellingen en vind het dan ook niet meer dan normaal dat er mensen actief zijn op het forum die mijn vragen op een normale en serieuze manier kunnen opvolgen.

De reden dat er zo massaal en kwaad werd en wordt gereageerd op het forum heeft maar in beperkte mate te maken met het ongemak dat de bestelling nog niet geleverd is of was, maar met het totale gebrek aan reactie en informatie, waardoor velen het gevoel hebben dat hun klachten niet serieus werden genomen.

Jullie begrijpen wel dat ik meer verwacht dan een zacht ei excuus.

Ik heb bovendien nog een andere bestelling waar ik ook niets van hoor, terwijl de verwachte verzenddatum ondertussen ook al weer een week verstreken is…

met vriendelijke groeten,

6 januari 2015 om 08:27
Baggio666 Gebruiker

Ik had deze bestelling geannuleerd omdat ik op vakantie ging. Echter kreeg ik de 29e een mail dat mijn ticket domweg is aangepast naar: zelf retour moeten sturen. Wat blijkt: ibood heeft een week na mijn annulering gewoon alsnog de bestelling verstuurd. Vervolgens heeft dit een week bij de buren gelegen, zie aansluitend op vakantie waren. Fijn dat ik nog steeds de mogelijkheid heb om de bestelling de annuleren door retour te sturen (buiten het feit dat dit natuurlijk nóóit verzonden had mogen worden!). Maar ik heb geen zin om voor de verzendkosten op te draaien door een fout van ibood! De verzending was ook niet aangekondigd, dus het was niet alsnog ik actie kon ondernemen!

Ik heb hier ook een ticket voor gemaakt, maar hier (nog) geen reactie op. Graag zie ik een passende oplossing.

7 januari 2015 om 08:32
Baggio666 Gebruiker

Helaas nog geen reactie gekregen. Hoewel ik de aangegeven “binnen een dag reactie” al wat snel vond, hoop ik toch snel iets te horen.

8 januari 2015 om 09:56
Baggio666 Gebruiker

Hierbij ook maar de ticketnummers:

Ticket#2014122910006016
Ticket#2014122910006141

Ticket#2015010510001478

9 januari 2015 om 07:38
Baggio666 Gebruiker

Zucht, nog geen reactie. Eventueel zou het mogelijk zijn deze bestelling mee te geven als een andere bezorgd wordt (Ik heb de Grohe DUO Red besteld), maar dan moet ik toch eerst een keer iets horen van ibood.

10 januari 2015 om 08:46
Baggio666 Gebruiker

Het is dan wel weekend, maar je kan natuurlijk altijd hopen dat je reactie krijgt…

23 januari 2015 om 08:47
Zoeloe Gebruiker

Onvoorstelbaar dat deze topic nog steeds aansleept.

Hebben de heren en dames bij iBood al nagedacht hoe ze iedereen vergoeden?
Al die fouten die gebeuren bij dit bedrijf en niemand die hem even komt excuseren?

Waarom blijft iedereen hier toch kopen?

26 januari 2015 om 09:41
Nalu Gebruiker

Inderdaad onvoorstelbaar.

Er werd ook nooit gereageerd op eender welk bericht dat ik verstuurde, ondanks hun “wij beantwoorden altijd uw klachten binnen de x dagen”.

Tja, ik heb in elk geval mijn conclusie genomen: behalve als het écht een scherpe actie is en ik niet maal om de levertijd/service, zal ik hier niets meer bestellen…

30 januari 2015 om 19:37
aegerards Gebruiker

Ik begrijp dat een deel van de bestellingen wel geleverd zijn. Bij is nog steeds niets bezorgd en ook geen reactie op mijn klachten. Het is echt hopeloos

5 februari 2015 om 09:11
Master-D Gebruiker

Is er niet een manier om dit topic bij een of andere klachtencommissie of ombudsman aan te kaarten?

Ibood bewijst al weken totaal geen gehoor aan al deze reacties te willen geven, misschien dat een externe instantie meer druk kan leggen?

Ik vind dit bijvoorbeeld echt een geval voor Kassa!

Weet iemand hoe we dit kunnen aanpakken?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.