29 november 2014 om 00:07
iBOOD

Ham Flash

Ham Flash

iBOODers zijn Bourgondiers. Dat is een feit. We zijn daarom, niet verassend, ook types die van tijd tot tijd hun neus in een vreemde keuken durven te steken. En dat is precies wat we met deze Flash Sale vol Spaanse delicatessen hebben gedaan. Alle artikelen in deze sale zijn afkomstig van het merk el Porquero wat een en al vakmanschap, kwaliteit en goede smaak ademt. Die authentieke tapas die je van je reis naar Spanje kent zijn nog nooit zo dicht bij geweest als met deze Flash Sale.

17 december 2014 om 21:51
w1lc0 Gebruiker

Ik vind de gang van zake ook wel teleurstellend, als ondernemer met een eigen bedrijf kan ik me best voorstellen dat leveringen vertragingen oplopen, dat komt helaas voor. Wat ik kwalijker vind is dat klanten dan niet geïnformeerd worden. Een simpele mail met een verklaring, excuus en verwachte levertijd geeft dan in iedergeval duidelijkheid. Zeker in de periode met kerst waarbij veel klanten vakantieplannen hebben en misschien deze aanbieding als presentje wil meenemen is het storend indien de levering (vele) dagen later als weer gegeven wordt geleverd.

Ik betrapte mezelf er vandaag ook al op dat ik mijn vrouw vroeg of dit pakket reeds geleverd danwel of zij misschien bij de post een briefje had zien liggen omdat ik ook in de veronderstelling was dat dit omstreeks de 13e zou worden geleverd. Ik heb zelf geen vakantieplannen en neem aan dat dit alsnog voor kerst wordt geleverd maar netjes is het niet.

De aantrekkelijke prijs vind ik een slecht excuus, de prijs of aanbieding doet namelijk ook veel mensen tot koop overgaan voor een artikel die ze normaliter aan zich laten voorbijgaan (impulsaankoop). Dat is mede de kracht van ibood en daar is niets op tegen maar dat ontslaat je niet van de verplichting om je klanten goed te informeren.

Afijn, dat is mijn mening..zal ik hierdoor ibood verlaten? Nee, maar leuk is het niet..

 

 

 

17 december 2014 om 22:08
Ramonmydog Gebruiker

@ moderatoren:

Ook al zijn jullie vrijwilligers, ik hoop dat jullie weten dat jullie mee verantwoordelijk kunnen worden gesteld als blijkt dat ibood zijn (financiële) verplichtingen niet langer kan nakomen en toch verder geld blijft incasseren van nieuwe bestellingen.

gezien de klachten op alle fora is er voor mij meer aan de hand dan een simpel distributieprobleem.

is er iemand die de laatste week al iets heeft ontvangen van ibood?

Als ik zie dat bestellingen van 8 november nog niet zijn afgeleverd begin ik mij echt wel zorgen te maken.

alvast bedankt voor een (voor)spoedig antwoord.

17 december 2014 om 22:25
Moderator Dees Moderator

Hallo Ramonmydog,

Het is een combinatie van verschillende factoren;

Bij lancering van de nieuwe site, ging er iets helemaal fout in de systemen die verantwoordelijk zijn voor de informatievoorziening en het versturen van de mailtjes naar de klanten.
Dit werkt nog steeds niet naar behoren, maar het gaat stukje bij beetje beter.

Niet veel later blijkt dat het systeem in het distributiecentrum met de koppeling naar het systeem van ibood ook plat ligt. 
Dit begint nu ook mondjesmaat weer te lopen 
Tel daarbij op de drukte voor Sinterklaas en Kerst, en de achterstand werd groter.
Ze zijn het aan het inlopen, en werken ook keihard.

Ik maak me geen zorgen over de verplichtingen van iBood, want ik weet dat ze deze zeker zullen nakomen.
Vandaag heb ik aangegeven bij de betreffende afdeling dat ik graag wil weten of de hammen voor kerst geleverd worden.
Ik snap namelijk heel erg goed dat men dit graag voor de feestdagen in huis wil hebben.

Tot dusver nog geen reactie, maar weet ik meer, hoor je dit meteen.

Groetjes,
Dees

 

18 december 2014 om 09:41
Nalu Gebruiker

@Dees moderator

Beste Dees, voor kerst betekent voor mij VOOR ZONDAG, aangezien wij dan met de familie onze kerst vieren. En als ik het forum hier zo lees, ben ik zeker niet de enige. Gelieve dat dan ook zo door te geven aan de betreffende afdeling. Hopelijk lukt het jullie alsnog!

Mvg

18 december 2014 om 08:16
Jappie_78 Gebruiker

@niels86….

Zoals ik al aangaf heb ik in een opwelling,zonder ff goed te kijken ,  hier een ham besteld.

Kheb er denk ik in de afgelopen 2 jaar een stuk of 10 verorbert …..elke x ergens anders….behalve bij ladespensashop…..daar al 3 x besteld!

So u know…

Hopelijk krijgen we snel meer informatie……maar ik vrees met grote vreze dat we de kerstdagen hamloos zitten ….(van ibood dan he!?  ;-) )

18 december 2014 om 08:35
niels86 Gebruiker

@Jappie_78

Dus we hebben hier met een Ham-Expert te maken ;)
Het zijn er behoorlijk wat 10 in 2 jaar tijd….Hoe bewaar jij de aangesneden ham? 
Ik neem aan op de houder?

Het is voor mij de 1e keer dat ik zo’n ham heb besteld. 
Ik vrees voor mezelf dat ik inderdaad Hamloos zal zijn tijdens de kerstdagen,
Want tot nu toe geen nieuwe informatie van Ibood (Hopelijk weet Dees snel meer).
Ik heb nog geen nieuwe bestelling geplaatst op ladespensashop,
omdat het voor mij de 1e keer is dat ik zo’n ham heb besteld en ik 
niet weet hoe het gaat bevallen (straks zit ik er met 2 en vind ik het niks ;) )
Daarnaast is het nu minder dan 4 werkdagen  naar Kerst en denk ik dat 
de ham van ladespensashop het ook niet zal halen, helaas

Al hoewel ik het betwijfel dat ik het niet zal lussen =)

Misschien kun je me toch alvast wat Ham-tips geven over hoe het aan te snijden, bewaren, gebruik etc

 

18 december 2014 om 09:37
Jappie_78 Gebruiker

@niels…..

Hou rekening mee dat bij een palleta 60/30 verhouding is …..dus 60% vet….bij jamon is dat ongeveer 50/50

Ik verwijder meestal eerst 1 helft met vet over de gehele lengte….ik snij m vanaf de hoef naar het schouderblad zo’n twee centimeter in….daarna schil ik 1 kant volledig al het vet weg…..dus zoals je een advocado in tweeën snijd…..zo kun je de bovenste kant oppeuzelen en de onderkant nog wat langer bewaren……als je het snijvlak met een katoenen doek afdekt kun je m zeker een maand of langer laten staan. Voor het snijden van de plakken gebruik ik twee messen….korte voor het vlees langs de botten het vlees weg te steken…..de lange (die er meestal bijzit) voor de plakken……op youtube staan zeer handige tips…..”cutting pata negra” invullen…….

De eerste ham is meestal beetje klungelen……als je eenmaal de smaak te pakken hebt blijf je ze kopen….

Ik heb een paar x zo’n dure …pata negra bellota gehaald….maar vond het het geld niet waard…..vandaar nu gewoon serranoham besteld …..iets zouter…..maar net zo lekker…..

Lekker over je spiegelei of over de salade…..bij gebakken aardappelen of door de spruiten….en uiteraard…met een potje bier uit het vuistje….

Meestal overleeft de poot nog geen week hier!!  ;-)

18 december 2014 om 09:41
Jappie_78 Gebruiker

Oja….

Het vet aan de buitenkant,geel, moet je volledig weg snijden…..is niet te eten….

En…met het snijden grote halen maken en geen druk uitoefenen op je mes…..het mes het werk laten doen……succes alvast!!!

18 december 2014 om 10:56
niels86 Gebruiker

Beste Jappie_78,

Helemaal super deze tips and trics.
Een echte Ham-Leraar =)

Deze leerling gaat de tekst goed bestuderen en hopen dat Dees eens met n reactie komt
wanneer de bestelling geleverd gaat worden ;)

Ik heb zelf ook een Serranoham besteld. Leek me een goede keuze om het uit te proberen.

Hopelijk kan ik nu snel alles uitproberen en er lekker mee bakken enzo

Dat is niet erg lang n week…maar als het echt zo lekker si dan snap ik dat wel!! =))
*mes het werk laten doen en geel vet niet eten*

18 december 2014 om 10:25
Ramonmydog Gebruiker

Beste Dees,

hóe lang duurt het om een voucher per mail op te sturen?

op 1 november besteld en nog niet toegekomen?

en dan durven zeggen: oeps kijk eens in je spam, en anders sturen we die opnieuw.

cut the crap, dat begint hier meer en meer op een piramidespel te lijken.

iemand onlangs terugbetaald na annulering?

18 december 2014 om 10:57
niels86 Gebruiker

@Dees

Is er ondertussen al iets bekend?

We tasten nog steeds in het duister.

Het zou erg fijn als er nu eindelijk eens een update komt!

 

@Ramanmydog

Ik heb mijn bestelling nog niet geannuleerd,
omdat ik nog hoop dat het voor de kerst binnen is.
Wel kan ik je melden dat de informatie en updates uiterest minimaal zijn.
Tot nu toe weet ik niets over mijn bestelling.

18 december 2014 om 11:13
SuperSofie Gebruiker

Gisteren circa 20min aan de klantendienst gehangen met iBood (10 min alvorens er werd opgenomen), kostelijke grap vanuit Belgie, waar ze uiteindelijk geen enkele duiding en/of antwoord gaven. Maar ik ging diezelfde dag nog een mail krijgen met de informatie. Niks gekregen. Als de moderator dan ook al geen antwoord krijgt… Ja, ze weten gewoon zelf niet hoe het zit.

 

Dan denk je twee mooie kerstcadeautjes te hebben – zoals vele anderen gedacht hadden – mooi op tijd, en nu weten we niet alleen of ze nog zullen geleverd worden, maar kunnen we op het laatste nippertje nog iets anders moeten zoeken… Spijtige zaak.

18 december 2014 om 11:19
niels86 Gebruiker

Dat is inderdaad een dure grap vanuit Belgie.
Het is gewoon schandalig dat er geen duidelijkheid wordt geschept over onze bestelling.

Dees zou gisteren al meer laten weten over de status,
maar zegt niks van de desbetreffende afdeling te horen te hebben gekregen.

Ik wacht zelf nog steeds op een antwoord op mijn mail naar de customer service.

Erg teleurstellend deze manier van communiceren door Ibood

18 december 2014 om 12:32
gocpau Gebruiker

Ik heb net contact gehad met de klantenservice.
De boodschap is nu dat iBood, als gevolg van een storing in het leveringsyteem, géén garantie kan geven dat de ham voor de Kerst geleverd wordt…

Dit is voor mij de ederste keer dat ik dit zo bij iBood meemaak en ik heb toch ruim een tiental keren bij iBood besteld.

Jammer, maar ik vrees dit ik de bestelling toch maar ga annuleren.

 

18 december 2014 om 13:43
niels86 Gebruiker

ik had gehoopt ondertussen meer te horen van een van de moderators…Dees?

18 december 2014 om 14:21
Moderator Dees Moderator

Hallo Niels, 
Ze zijn het aan het uitzoeken waar het precies fout gaat.
Tot dusver is er nog geen duidelijkheid.

Als ik meer weet, hoor je dit meteen.
Groetjes,
Dees

18 december 2014 om 16:33
niels86 Gebruiker

Hallo Dees,

Hopelijk kunnen ze nu dan toch snel achterhalen hoe het zit.

En kun je ons meer duidelijkheid geven.

Het zou wel erg fijn zijn!

18 december 2014 om 17:04
svenvantieghem Gebruiker

Hallo Dees,

Ik heb als verzendadres, het adres van mijn werk opgegeven. Maar tussen kerst en nieuwjaar is het bedrijf gesloten. Hoe kan ik het verzendadres van mijn bestelling wijzigen of zal mijn bestelling geleverd worden voor aanstaande dinsdag?

Alvast bedankt!

 

18 december 2014 om 17:16
GENUINE Gebruiker

Ibood tot op heden nog steeds geen mails ontvangen ik wacht nog steeds op antwoord.

ik was altijd een tevreden klant tot nu

Ik verwacht wel de ze de bestellingen voor de feestdagen ontvangen ik maak me nl Zorgen

graag feedback AUB we zitten hier niet in de stenen tijdperk dat kan toch niet door de beugel

Op andere site’s kan je zelf de datum meegeven wanneer de bestelling zal toekomen en dit word netjes gevolgd.

Ik zie ibood de laatste tijd dat ze niet meer op tijd zijn zoals vroeger.

Excuses helpen de klanten niet verder ik vraag me af wat ibood gaat doen voor al die klanten die met onrust zitten te wachten op hun cadeau voor de feesten.

Mvg,

18 december 2014 om 22:35
wtriksen Gebruiker

Om ook een duit in het zakje te doen,

Ik had deze ham ook besteld om te kunnen veroberen met kerst. Ik hoop dat dit nog gehaald kan worden.

@Dees: Al mijn hoop is op jou gevestigd. Dank voor je updates tot zoverre in ieder geval.

 

Groet,

19 december 2014 om 08:08
kostunix Gebruiker

Ik heb die ham besteld voor iemand anders, die persoon stelt mij vragen over levering, annuleren en nog snel in een gewone winkel gaan kopen,

wat moet ik antwoorden, waar zijn die, anders zo mondige moderatoren, mond dood gemaakt ?

Het lijkt wel totale organisatorische chaos bij iBOOD, maar toch iedere dag opnieuw, net of er niets aan de hand is, vrolijk nieuwe aanbiedingen !

Neen iBOOD, een product als dit, in deze periode van t jaar, beloven en niet kunnen waarmaken…

Ik wacht trouwens nog op usb sticks, in november verzonden, en ja, ik weet dat dit niet aan de orde is op dit forum, maar er is gewoon geen topic forum voor deze aankoop,

e-mails naar klantendienst worden keihard niet beantwoord, het voelt aan als, “het is maar een domme Belg, laat hem maar wachten.”

Met vriendelijke groet,

Kostunix.

19 december 2014 om 10:20
inprogress Gebruiker

Een paar dagen terug een email verstuurd naar Ibood waarin ik mij afvroeg wanneer de bestelling geleverd gaat worden. Gezien ik deze ham voor de feestdagen wilde gebruiken als een deel van een tapas feestmaal. Maar enkele dagen later nog steeds geen email terug met een excuus of een email in de eerste plaats dat de levering vertraagd is. Persoonlijk vind ik een vertraging van een bestelling geen probleem. Maar als de klant hierover niet wordt ingelicht begin ik mij toch te ergeren. Ook vraag ik mij af waarom er geen melding op de website word geplaatst met een uitleg en een heads-up van vertraging bij gekochte producten. Dit is eigenlijk het voorliegen en het lekker maken van de klant, terwijl achter de schermen naast ongetwijfeld hard werken ook onwijs veel mis gaat.

Jammer dit.

19 december 2014 om 11:33
niels86 Gebruiker

Ik ben erg benieuwd wanneer er nu eindelijk eens een duidelijke reactie komt.

Ondertussen maar op een ander forum mijn klacht kenbaar gemaakt.

Ik vind de afhandeling nu al zeer Waardeloos!

Wat een slechte service, geef gewoon duidelijke informatie!

@DEES waar ben je?

19 december 2014 om 12:09
Moderator Dees Moderator

Hallo Niels,

Ik doe mijn best en wacht op de updates vanuit Logistiek.
Die krijg ik hopelijk snel.

Groetjes,
Dees

19 december 2014 om 12:58
niels86 Gebruiker

Hallo Dees,

Kun je vandaag een update geven?
Ofwel zorgen dat logistiek eindelijk eens met wat informatie komt,

zodat we weten of de bestelling voor kerst binnen is.

Alvast bedankt!

19 december 2014 om 13:09
BertDG Gebruiker

Dees,

Kan je aan logistiek vragen:

1) zijn de bestellingen geplaatst bij de leverancier ?
2) Wat heeft de leverancier als bevestigde leveringsdatum doorgegeven ?

Van een ongeduldig wordende ham (loze) ibood klant (ex-klant ?)

19 december 2014 om 13:13
Blackjack_222 Gebruiker

Net de mail gehad dat de bestelling direct vanuit de leverancier zal worden verstuurd en voor de kerst geleverd zal worden. Normaliter gaat dit altijd via Ibood zelf, dus volgens mij is er, ondanks wat probleempjes, toch extra moeite gedaan om de ham voor de kerst bij de klanten te krijgen.

@Dees, bedankt voor je inzet hierin, ondanks alle negativiteit op dit forum.

Heb trek in mijn stukje ham :)

19 december 2014 om 14:09
Ramonmydog Gebruiker

Goede middag,

ik wacht ook nog altijd op die ham.

Mag ik vragen van wie u die mail heeft gekregen?

De leverancier, is dat dan El Porquero zelf in Spanje, of wie treedt er op als distributeur?

@ Dees,

kan jij dit bevestigen, en kan jij er voor zorgen dat wij allemaal deze mail ontvangen?

Ik zal er wel voor zorgen dat deze niet bij mijn Spam terecht komt.

want ik blijf met het gevoel zitten dat dit de zoveelste wortel is die ons wordt voorgehouden.

19 december 2014 om 14:36
niels86 Gebruiker

Ik heb ook nog niets ontvangen.

Wacht nog steeds op een antwoord van CustomerService.

Het zou inderdaad erg fijn zijn als Dees meer duidelijkheid kan geven.

 

19 december 2014 om 14:47
Blackjack_222 Gebruiker

mail ontvangen van customerservice@ibood.nl

“Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen en verwerkt.

Wij willen u hierbij mededelen dat de hammen vandaag vanuit de leverancier zal worden verstuurd.

Omdat de ham(men) rechtstreeks vanuit de leverancier worden verstuurd, is er geen actieve track en tracecode bekend, maar de levering zal binnen enkele werkdagen geschieden, en zal nog vóór de kerst bij u worden afgeleverd.

Namens het hele team van iBOOD wensen wij u een fijn weekend en alvast feestdagen.
 
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Jade
iBOOD Customer Service”

19 december 2014 om 14:39
niels86 Gebruiker

@Dees
Kun je iets meer laten weten?

blijkbaar weten n aantal mensen iets meer
maar zou je dit kunnen bevestigen

of zorgen dat we ook een mail krijgen

 

 

19 december 2014 om 16:17
Jappie_78 Gebruiker

Ook ik heb een verzend bevestiging gehad!!

Dus dat wordt toch nog smullen met de kerst!!   Verwachte bezorgdatum 22 december lees ik….

 

19 december 2014 om 16:32
niels86 Gebruiker

Kijk dan is er al goed nieuws voor je Jappie_78 =D
Heb je in ieder geval een extra ham voor met de kerst… 

Ik heb tot op heden nog niks mogen ontvangen *bibber*

19 december 2014 om 16:50
Jappie_78 Gebruiker

@niels……er is in ieder geval voortgang in de zaak……zal kwestie van “lijst afwerken” zijn….

Mja Januari koop ik er elk jaar 1 voor mn broer…..en eentje voor mezelf uiteraard…

Hopen dat je m op tijd hebt…..groet

19 december 2014 om 17:46
Moderator Dees Moderator

Hallo Niels, 
Voor het geval je geen mail hebt gehad, mag je er toch vanuit gaan dat de Ham ook aan jou verzonden is!
Helaas is het niet meer mogelijk voor mij er nog voor te zorgen dat je de mail krijgt.

Groetjes,
Dees

19 december 2014 om 21:02
niels86 Gebruiker

Beste Dees,

Ik heb inderdaad GEEN mail gehad.

Ook heb ik geen status-update bij mijn bestellingen.

Mag ik nog ergens een bevestiging verwachten bijv in mijn bestellingen?

Als ik het van anderen goed begrijp zou het voor de 22e bezorgt worden, klopt dat?

Edited by: Dees
Hallo Niels,
Als het goed is krijg je je ham op/rond 22 december.

Groetjes,
Dees

20 december 2014 om 08:48
SuperSofie Gebruiker

Hey! Ik heb ook geen mail gekregen van iBood, tevens is er niks veranderd op mijn iBood.be. MAAR ik kreeg wel plots een mail van ene Dimas met een track and trace code dus vermoed/hoop ik dat die mail van de leverancier is en de hammetjes betreft (er stond geen info bij over wat het was, maar kan bijna niet anders). Misschien heb jij ook die mail gehad?

20 december 2014 om 12:43
Jappie_78 Gebruiker

@sofie…..die heb ik ook gehad…..staat helaas geen ibood wat het wat makkelijker zou maken.

 

20 december 2014 om 18:39
niels86 Gebruiker

ik kan helemaal geen mail vinden met track&trace informatie.

zou je het e-mailadres kunnen doorgeven van wie je deze mail hebt ontvangen,

zodat ik naar nog op kan zoeken voor de zekerheid.

 

22 december 2014 om 09:45
Ramonmydog Gebruiker

@ Moderator,

 

Ik heb enkele dagen geleden mijn bezorgdheid geuit, nadien heb ik afgewacht omdat u ons gerustgesteld heeft dat de ham rechtstreeks door de leverancier geleverd zou worden.

Ik ga er dus nog altijd van uit dat ik deze voor kerstavond geleverd krijg.

Graag had ik hier nog eens bevestiging van.

en niet dat die enkel in Nederland geleverd worden, maar ook in België.

Het zou jammer zijn mocht ons vertrouwen in Ibood niet gerechtvaardigd blijken.

20 december 2014 om 10:43
Pimmer12 Gebruiker

/dus, 3 weken geleden deze ham besteld, verwchtte verzenddatum 13 december, nu een week later en er is niks opgestuurd en zelfs geen e-mail met bericht dat de verzenddatum verlaat is. WAAR IS M’N HAM?!

Tevens heb ik dagen geleden een e-mail naar jullie gestuurd over de gang van zaken en ook daar geen antwoord op. Dit zal de laatste keer zijn dat ik bij ibood nog iets bestel.

Edited by: Dees
Hallo Pimmer,
Zoals je in het topic hebt kunnen lezen worden de hammen verzonden vanaf de leverancier en zou je deze rond 22 december moeten ontvangen.
Op tijd voor Kerst dus.

Groetjes,
Dees

20 december 2014 om 17:40
woonwagenwillem Gebruiker

Goed bericht hier. Track en trace ontvangen dat bestelling as maandag eraan komt. Update track en trace. Twijfelachtig bericht hier. Lees in track en trace dat het gewicht van het paket 1.85 kg is ofwel slechts 1 deel van de bestelling van 3 onderdelen. Naar het laat aanzien slechts het vleeswarenpaket van 1,5 kg en niet de ham en de houder. Ben benieuwd en wacht met spanning af.

20 december 2014 om 18:40
niels86 Gebruiker

@Dees

Zou je kunnen bevestigen dat je een track&trace krijgt van de leverancier
en welk emailadres dit is, zodat ik hier naar op zoek kan.

Tot op heden heb ik nog niets ontvangen van een track&trace.

Waar moet ik nu vanuit gaan?

Is het nu wel of niet verstuurd? *confused*

20 december 2014 om 18:41
Muser Gebruiker

Hier ook geen mail noch track and trace van leverancier zelf ontvangen.
Ik gaf mijn werkadres op uit gemak omdat daar tijdens de werkuren altijd iemand aanwezig is.
Woensdag om 15u vertrek ik in verlof. Begin nu toch ook wel zwaar te vrezen dat ik deze Ham nooit op tijd zal ontvangen.
:-(

20 december 2014 om 18:47
niels86 Gebruiker

@Muser

Ik heb dezelfde stress,  dus snap erg goed dat je ook denkt dat het niet op tijd zal komen.

Het is wel vreemd dat sommige mensen al wel een track&trace of mail hebben, terwijl wij nog helemaal niks

Edited by: Dees
Hallo Muser en Niels,
Ik weet niet hoe het in zijn werk gaat.
DIt omdat het direct vanaf de leverancier verzonden wordt.
Ik kan het pas navragen op maandag.

Sorry dat ik geen geruststellender bericht heb.
Groetjes,
Dees

22 december 2014 om 09:10
zapty Gebruiker

Vanmorgen om 09:00 uur mijn pakket met voorgesneden ham ontvangen, bedankt. Ik had alleen ook nog een pakket met een bundel Iberico ham, chorizo en salchicon besteld en dit zat er dus niet bij. De helft is dus geleverd en dat is al een hoop meer dan niets.

Prettige feestdagen voor iedereen en veel sukses met de hopelijk tijdige levering voor allen die nog aan het wachten zijn.

Groetjes,

Patrick

22 december 2014 om 09:20
niels86 Gebruiker

@Dees
Tot op heden nog geen bericht of iets dergelijks ontvangen.
Hoop dat je ons vandaag meer duidelijkheid kunt geven.
In ieder geval bedankt voor je moeite :)

@Zapty
Dat is een geluk voor je dat je al een deel  van je bestelling hebt mogen ontvangen.
Hopelijk ontvang je de andere helft ook nog snel.
Had je alles in 1x besteld? of waren het 2 losse bestellingen van elkaar? 
Weet niet of het daar iets mee te maken zou kunnen hebben

 

22 december 2014 om 09:27
zapty Gebruiker

Hoi Niels86,

ik had beide in 1 keer besteld dus zou eigenlijk ook samen geleverd moeten worden. Heb in ieder geval dus de ham al.

Hoop echt dat iedereen de bestelling of deels daar van, nog voor de feestdagen ontvangt.

22 december 2014 om 10:06
niels86 Gebruiker

@Zapty

Je zou inderdaad verwachten dat dan alles in 1 keer zou komen.

Ik laat het hier weten als ik het heb ontvangen ;)

22 december 2014 om 09:20
kpoels Gebruiker

Hier ook nog steeds geen bericht ontvangen.  22 december, en daarna Kerst, komt nu wel erg dichtbij …

Ik veronderstel niet dat de pakketten enkel verstuurd werden naar de mensen die op dit forum hun bezorgdheid lieten blijken??

@Dees: mss kan je bij de leverancier ff nagaan of mijn lekkernij-pakket ook (tijdig) geleverd zal worden?

22 december 2014 om 09:31
zapty Gebruiker

Hallo kpoels,

Ik heb niet eerder op dit forum mijn bezorgdheid laten blijken, wel alles gelezen om op de hoogte te blijven, dus ik denk dat in ieder geval wat de leverancier tot nu toe in huis heeft van bestelde producten al laat bezorgen.

22 december 2014 om 09:47
Wunsch Gebruiker

Ik heb identiek dezelfde vraag/bezorgdheid.

Ik begrijp het wel niet goed. Bij alle andere bestellingen die niet tijdig worden geleverd,  bijvoorbeeld de wijnglazenset van vorige week, communiceert Ibood dit steeds duidelijk aan de klant. In dit geval, terwijl het duidelijk moet zijn dat iedereen deze besteld heeft voor Kerst, horen we niets.

Alvast bedankt om me terugkoppeling te geven over de status van mijn bestelling.

22 december 2014 om 09:47
Wunsch Gebruiker

Ik heb identiek dezelfde vraag/bezorgdheid.

Ik begrijp het wel niet goed. Bij alle andere bestellingen die niet tijdig worden geleverd,  bijvoorbeeld de wijnglazenset van vorige week, communiceert Ibood dit steeds duidelijk aan de klant. In dit geval, terwijl het duidelijk moet zijn dat iedereen deze besteld heeft voor Kerst, horen we niets.

Alvast bedankt om me terugkoppeling te geven over de status van mijn bestelling.

22 december 2014 om 09:57
Ramonmydog Gebruiker

@ Moderator:

Goedemorgen,

Ik ga er van uit dat de hammen vandaag ook in België geleverd worden, en niet enkel in nederland?

Ik wacht nog steeds op een schriftelijke bevestiging in welke vorm ook.

Alvast bedankt voor een duidelijk antwoord.

22 december 2014 om 10:07
niels86 Gebruiker

Het zoyu inderdaad erg fijn als we vandaag duidelijkheid krijgen of het vandaag geleverd gaat worden.

Dus hoop dat er deze ochtend contact gezocht wordt met de leverancier,

zodat we snel meer weten!

 

@kpoels
ik heb nog niks gehoord en wil hier aangegeven dat ik meer wil weten.

Echter, nog niks vernomen. Hopelijk kan Dees ons snel meer vertellen…..

22 december 2014 om 10:50
Jappie_78 Gebruiker

0930hr…..ham is bezorgd!!!

Verpakking stond wat open…,er zot een rode katoenen zak omheen die je mooi om het boefje kan wikkelen om de poot beet te houden tijdens het snijden.

Net in de Gondola gezet en bovenkant is al van het vet ontdaan.

Smaak is prima…..binnen zijde van mijn jamon is wat droog …..dus scherp mes vereist!!

 

22 december 2014 om 10:53
niels86 Gebruiker

@Jappie_78

Dat is super om te horen…
Heb je snel gedaan! (voor mijn gevoel dan)
Gelukkig is jouw bestelling nog op tijd binnengekomen.

Hopelijk is het mes wat er bij zit scherp genoeg.

Ik hoop toch snel iets te horen over me verzending of deze is verstuurd of niet….*bibber*spannning*bibber*

22 december 2014 om 10:52
Willie6407 Gebruiker

Tien minuten geleden mijn achterham ontvangen. Hiervan vrijdag een verzendbevestiging gekregen van Dimass, zonder enige vermelding wat het was of dat het een iBood-bestelling betrof overigens, dat moest ik maar raden. Bedrijf is blijkbaar ingehuurd door iBood om de chaos bij iBood zelf op te lossen en te helpen met verzenden.

Nog geen spoor van de schouderham of de hamstandaard die ik ook besteld had (verzendbevestiging was voor een pakket van 5,5 kg, dus zag het al aankomen). Dat de geleverde achterham de beloofde Cebo de Campo is, moet ik trouwens maar geloven, want er staat gewoon Cebo (laagste kwaliteit Iberische ham) op. Na heel veel goede ervaringen met iBood (ook dat mag gezegd worden), dit keer een nogal teleurstellende gang van zaken…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.