13 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Sport & Fashion Outlet

Sport & Fashion Outlet
ALLES MOET WEG!

Volgens de moeder van een bekende Volendamse zanger was ‘alles weg’. Volgens een cabaretier uit Eindhoven konden ‘er ook heel veel dingen weg.’ En ook hier en nu bij iBOOD moet alles wat je in deze Flash Sale ziet weeeeeeEEEeg! We ruimen op en dat zul je weten ook. Kom snel kijken en sla je slag, maar…

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

13 maart 2019 om 12:04
curlykaatje Gebruiker

Wat voor kleur is de panty? Staat niet in de specs.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 13:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Scala Shaper / Anti-Cellulite Panty | 140 Denier is bruin van kleur.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 10:41
hkbood Gebruiker

verzending €2.95 en bij afrekenen € 5.95 ????????????

Beantwoorden

14 maart 2019 om 10:47

Bij welk product heb je dit?

Hoeveel stuks heb je in je winkelwagen? Bij meerdere stuks kan het zijn dat het pakketje te groot wordt voor een brievenbuszending, in dat geval verhogen de verzendkosten naar € 5,95. We zullen je pakket dan namelijk met de pakketpost versturen.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:28
hkbood Gebruiker

In je winkelwagentje

Lacoste Polo

Lacoste Polo

Aantal:1234
€ 39,95

Type: l1212 Kleur: 240 Red Maat: 5

Verwachte verzenddatum 19 maart 2019

Beantwoorden

14 maart 2019 om 23:38
Moderator Paul Moderator

Het is inderdaad onduidelijk hkbood.

Voor type I1264 zijn de verzendkosten voor 1 polo €2,95. 
Doordat type I1212 anders verpakt is, zijn de verzendkosten voor dat model €5,95.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:32
hkbood Gebruiker

haha wat een lul verhaal zeg

Beantwoorden

14 maart 2019 om 12:40
gravityz Gebruiker

Deze wilde ik zondag kopen met gratis verzending.

Heel toevallig waren ze bij alle maten(behalve S) uitverkocht

Nu is de voorrraad volop maar moeten we 5,95 betalen aan verzend kosten.

jullie manipuleren die acties en dat is niet eerlijk.

Als jullie nu een gratis verzend code toesturen kan ik ze alsnog bestellen.

uitverkocht is uitverkocht en dan kan er niet zomaar toevallig weer voorraad bijkomen met verzendkosten.

Haal ze dan gewoon uit de aanbieding

Beantwoorden

14 maart 2019 om 12:47
inadequate Gebruiker
14 maart 2019 om 12:56
gravityz Gebruiker

zover wil ik niet gaan maar men moet wel eerlijk blijven. 1Dayfly handelde ook niet oplossingsgericht en uiteindelijk zie je dat dingen vanzelf opgelost worden. gewoon jezelf als bedrijf de vraag stellen “als iemand dit bij mij persoonlijk zou doen, hoe zou ik dit dan vinden” . practice what you preach. ik wavcht geduldig af tot Ibood met een oplossing komt.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:00

Hoi gravityz,

Onze voorraad kan per aanbieding verschillen. Per aanbieding kunnen ook de verzendkosten (gratis of tegen betaling) en soms zelfs dealprijs verschillen.

Overigens: in hoeverre ik kan zien werden er de laatste keren dat we deze boxershorts aanboden ook gewoon verzendkosten gerekend.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:11
gravityz Gebruiker

de aanbieding is hetzelfde. de actie van gratis verzenden war alleen zondag en toen was eea niet vloorradig en nu wel.

jullie geven zelf aan dat het geldt zolang de voorraad strekt. nu wordt de voorraad achteraf aangevuld en precies zodat er nu wel verzendkosten benodigd zijn. dit is tegenstrijdig met flashsales waarin jullie zeggen 1 voorraad te hebben met op=op.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:18
gravityz Gebruiker

voor de duidelijkheid

jullie hebben een flashsales met verzendkosten waarvan de voorraad 0 is

jullie geven een code voor gratis verzenden, alleen op zondag maar je kan het item niet bestellen want de voorraad is 0

dan een dag later is de code niet meer geldig en is ineens de voorraad van diezelfde flashsales maximaal beschikbaar(alle maten)

Het gesjoemel met diesel auto’s is ook heel lang goed gegaan maar uiteindelijk is de prijs voor de oneerlijkheid betaald.

stopt dus met het gemanipuleer met de voorraad hoeveelheid, geef de klant waar hij recht op heeft.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:24
vergrooter Gebruiker

Get

a

life

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:58

Hoi gravityz,

Ik kan je coupon helaas niet verlengen. Hopelijk kunnen we snel weer een deal aanbieden die je interessant genoeg vindt ondanks de verzendkosten. :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 maart 2019 om 13:04
gravityz Gebruiker

dit is dus het item waar ik het over heb.

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/product-specs/47359/185475/2x-boxershort-naito-heren.html

ik hoop dat de oplossing zich snel aandraagt anders gaan we over op plan B

Beantwoorden

14 maart 2019 om 23:42
Moderator Paul Moderator

De verzendcodes worden uitgedeeld door de marketing afdeling. Die zijn niet op de hoogte van beschikbare voorraad. Het is dus echt toeval wat je schetst, ook al kan ik je frustratie wel begrijpen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.