12 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Home & Living Outlet

Home & Living Outlet
ALLES MOET WEG!

Volgens de moeder van een bekende Volendamse zanger was ‘alles weg’. Volgens een cabaretier uit Eindhoven konden ‘er ook heel veel dingen weg.’ En ook hier en nu bij iBOOD moet alles wat je in deze Flash Sale ziet weeeeeeEEEeg! We ruimen op en dat zul je weten ook. Kom snel kijken en sla je slag, maar…

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

12 maart 2019 om 00:38
Gsen Gebruiker

Hi, even dubbel check. Zijn de Today gordijnen in de lengte 140 cm of in de breedte ?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 00:52
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Gsen,

Ze zijn 140 cm breed en 260 cm lang.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:56
Pietertje. Gebruiker

Ik vind het vreemd dat ik bij het bestellen van de broggi bestekset de helft van de levering verkeerd krijg. Ik mail naar jullie. Hoor niks  dan bel ik. Word er beloofd dat ik de dag erna terug gebeld word omdat de spullen waarschijnlijk niet te bestellen zijn. Hoor ik bijna een week niks. En nu er

Aan ze te gewoon weer te koop? Beetje vreemd dit

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Goed dat je dit even aankaart, Pieter!

Mijn collega gaat dit zo snel mogelijk voor je oppakken en komt hierover bij je terug.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:17
boelleken2 Gebruiker

De wijn rekken, kunnen die ook gebruikt worden voor frisdrank flessen?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 16:35
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag boelleken2,

Bij een eerdere deal met deze wijnrekken werd aangegeven dat er frisdrankflessen tot 1 liter in kunnen.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 12:13
dpekouwen Gebruiker

Vanmorgen werden er twee bestek sets van Villeroy & Boch aangeboden (als keuze menu). Ik zie dat ze nu weg zijn (nu alleen nog maar victor), maar was op zoek naar de naam van die set die niet meer word aangeboden (kan het niet meer in de cache vinden). Kunnen jullie me met de naam helpen ?

bij voorbaat dank

D

Beantwoorden

12 maart 2019 om 16:56

Hoi D,

Bedoel je wellicht Alanis of Elisabeth?

Beantwoorden

13 maart 2019 om 06:53
dpekouwen Gebruiker

Ja klopt die waren t, bedankt.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 07:09
dpekouwen Gebruiker

Is er nog een mogelijkheid zo’n setje Alanis op de kop te tikken ?

Beantwoorden

13 maart 2019 om 11:40

Deze zijn uit de Flash Sale gehaald nadat ze waren uitverkocht. Helaas is het daarom nu niet mogelijk deze op de kop te tikken.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 12:45
wimvc Gebruiker

@ moderator: is het mogelijk om die rekken tegen de muur te bevestigen of moeten ze op een schap leunen?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 12:46
wimvc Gebruiker

ik bedoel dan die wijnrekken, he. zo’n 45 flessen, zal wel 45kg wegen..

Beantwoorden

12 maart 2019 om 16:48

Het wordt aangeraden om, zeker als je een hoger rek koopt, deze vast te maken aan de muur zodat hij niet kan omvallen. Je kunt hem echter niet ophangen aan de muur.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 16:19
jack_biesmans Gebruiker

Bij de handdoeken sets van Jette staat vermeld 10 stuks van 50×100cm en 5 stuks van 70×140cm. Echter mocht je overgaan tot bestellen dan staat er bij de keuze van type :

50 x 100 (12 stuks) en bij 70 x 140 (6 stuks). Wat is het nu ? Hoeveel krijg je er ?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 16:51

Je ontvangt bij deze deal 5 of 10 stuks. We gaan de dropdown direct aanpassen!

Beantwoorden

13 maart 2019 om 07:46
chaillet Gebruiker

Bij de Luca kerstbomen, krijg je er dan 1 of 3 zoals in de afbeelding? (van verschillende afmetingen)

Beantwoorden

13 maart 2019 om 08:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen chaillet,

Je krijgt er inderdaad drie zoals afgebeeld.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 09:54
Lud0v1c Gebruiker

Goedemorgen,

Zit er bij de greenpan 24 cm focus 3d pannen een glazen deksel bij? Volgens het tweede plaatje wel, maar staat niet bij de specs.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 11:39
Moderator Jim Moderator

Hi Lud0v1c!

De verpakking zoals je hem ziet op de 2e foto klopt helemaal, daar staat inderdaad inclusief ‘lid’! :-)

Groet,

Jim

Beantwoorden

13 maart 2019 om 14:00
Lud0v1c Gebruiker

Bedankt Jim!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.