15 maart 2019 om 00:01
iBOOD

Audio Outlet

Audio Outlet
ALLES MOET WEG!

Volgens de moeder van een bekende Volendamse zanger was ‘alles weg’. Volgens een cabaretier uit Eindhoven konden ‘er ook heel veel dingen weg.’ En ook hier en nu bij iBOOD moet alles wat je in deze Flash Sale ziet weeeeeeEEEeg! We ruimen op en dat zul je weten ook. Kom snel kijken en sla je slag, maar…

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

15 maart 2019 om 00:14
DontEatYellowSnow Gebruiker

Pioneer DJ DM40 is bij Correct 110 euro

http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=566239

Zelfs de verzendkosten zijn daar lager…. niet veel maar toch!

Beantwoorden

17 maart 2019 om 22:08
Moderator Jim Moderator

Hi DonteatYellowSnow!

Dank voor het delen!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

15 maart 2019 om 01:30
Re17J62Stan Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Beantwoorden

15 maart 2019 om 01:36
Re17J62Stan Gebruiker
15 maart 2019 om 15:18
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Re17J62Stan,

Wanneer ik naar je link ga krijg ik de melding dit product is niet meer leverbaar.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 08:30
tekoopje Gebruiker

Welke kleur zijn de kef EGG speakers?

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:55
joepert75 Gebruiker

Ik heb ze besteld in de veronderstelling dat ze zwart zijn, dat is immers het plaatje dat wordt getoond. Als het een andere kleur is kan ik er wel mee leven maar zou ik wel vreemd vinden.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 14:51
marcelbr Gebruiker

inderdaad, zou ik ook wel willen weten. Zwart is mooi, wit ietsje minder, maar zou ook geen probleem zijn. Die blauwe daarentegen, die wil ik zeker niet.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 15:15
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Het ging om de blauwe variant, dus die zul je ontvangen wanneer je ze besteld hebt.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 17:33
Bietekwiet0 Gebruiker

En toen verscheen volgende mail in mijn mailbox:

“In de aanbieding waren 3 varianten beschikbaar, maar er was niet de mogelijkheid om een kleur te kiezen. Onze excuses voor het ongemak. Ons systeem heeft de blauwe variant voor jou geselecteerd.”

Kan je dat eens uitleggen ? Anders eens proberen gewoon eerlijk te zijn naar klanten toe ?

Beantwoorden

16 maart 2019 om 09:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bietekwiet0,

Waar wil je graag uitleg over? Het keuzemenu zat niet bij de deal en daardoor stond hij standaard op blauw. De vraag was welke kleur geleverd zou worden en dat is dus blauw.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 11:22
Bietekwiet0 Gebruiker

Waarom krijg ik dan een mail die zegt “Ons systeem heeft de blauwe variant voor jou geselecteerd”, alsof andere mensen wit/zwart krijgen ? Van jou hoor ik echter te horen dat iedereen blauw krijgt omdat enkel en alleen blauw verkocht werd.

Of staat staan zwart en wit nu nog in jullie stock te wachten om binnenkort aangeboden te worden ? In dat geval zal ik deze blauwe helemaal zeker annuleren.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 20:26
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bietekwiet0,

Oke nu begrijp ik wat je bedoelde, iedereen die ze besteld heeft krijgt de blauwe variant. Het keuzemenu ontbrak en dus stond hij standaard op blauw. Ik kan me inderdaad voorstellen dat het in de mail overkomt alsof het verschilt per persoon, maar dat is niet het geval.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 14:13
k.a.braeckman Gebruiker

TOURING S OF TOURING S+

Beantwoorden

15 maart 2019 om 17:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft de Touring/S.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 20:30
k.a.braeckman Gebruiker

wat is het verschil dan ? met de + op de website van Geneva vind je geen S

Beantwoorden

18 maart 2019 om 23:46
Marx10 Gebruiker

Het model dat hier werd aangeboden wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de plus versie die blijkbaar nog krachtiger is, maar voor de rest nauwelijks verschilt, alleen is de prijs van die nieuwe versie driemaal hoger dan de versie die je hier kon krijgen. Overigens is deze ook al bijzonder goed en prachtig afgewerkt. In jouw geval had ik zeker toegehapt.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 09:29
yelti Gebruiker

Ivm de quadral ipso 4 speakers: zijn de Montagebeugels vanop de foto bijgeleverd?

Beantwoorden

16 maart 2019 om 09:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen yelti,

Er worden beugels meegeleverd.

Beantwoorden

19 maart 2019 om 10:59
mkr2019 Gebruiker

Goedemorgen,

Een LG SJ4 soundbar besteld en betaald, zou gisteren worden verstuurd (SO2960769). Tot heden geen bevestiging. Kunnen jullie checken waar het mis gegaan is?

Mvg, Mark

Beantwoorden

19 maart 2019 om 13:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Mark,

Het lijkt er op dat je soundbar vandaag alsnog verzonden zal worden! Sorry voor deze vertraging.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

19 maart 2019 om 13:35
mkr2019 Gebruiker

Bedankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.