15 maart 2019 om 00:01
iBOOD

Snelle Beslissers Outlet

Snelle Beslissers Outlet
ALLES MOET WEG!

Volgens de moeder van een bekende Volendamse zanger was ‘alles weg’. Volgens een cabaretier uit Eindhoven konden ‘er ook heel veel dingen weg.’ En ook hier en nu bij iBOOD moet alles wat je in deze Flash Sale ziet weeeeeeEEEeg! We ruimen op en dat zul je weten ook. Kom snel kijken en sla je slag, maar…

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

15 maart 2019 om 06:36
GERTVTHILLO Gebruiker

Zijn de ledlampen vervangbaar bij de Hyundai Led Double?

Beantwoorden

15 maart 2019 om 11:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gertvthillo,

Je kunt de led lampen vervangen.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 08:03
Kamicolo_nl Gebruiker

Goedemorgen. Zijn de greenpan pannen geschikt voor inductie?

Beantwoorden

15 maart 2019 om 11:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kamicolo_nl,

Ik zie ze niet meer in de sale staan, dus ze zijn waarschijnlijk al uitverkocht.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:14
CHEYENE Gebruiker

goeiemorgen, ik had nog wat inlichtingen bekomen van dat wallpaper behang. Welke zijn de afmetingen van 1stuk dan?

vriendelijke groet

Beantwoorden

15 maart 2019 om 11:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen cheyene,

Gaat je vraag over de muursticker? De afmetingen staan in de specificaties.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:21
Randy33 Gebruiker

Dag, Vanochtend stond er een set van 2 “Greenpan” koekenpannen 20cm en 26cm tussen… voor 24,95… Waar zijn die gebleven?

Beantwoorden

15 maart 2019 om 11:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Randy33,

Dan waren ze waarschijnlijk uitverkocht en zijn ze inmiddels al uit de sale gehaald.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 15:46
inorognl Gebruiker

80uur brandtijd voor tripod zonder lamp? En nergens afmeting te zien.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 13:06
CHEYENE Gebruiker

hallo, ik herhaal mijn vraag over de aanbieding van de muursticker 366 cm op 254 cm.Deze bestaat uit 8 stukken, dus mijn vraag, wat is dan de afmeting precies van 1stuk? vrgr

Beantwoorden

17 maart 2019 om 09:46
Vrome8 Gebruiker

Aangezien alle 8 stukken samen 366 op 254 zijn en het 2 rijen van 4 stuks zijn. Dan is 1 stuk volgens mijn berekening 91,5 op 127

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.