16 februari 2019 om 00:02
iBOOD

DJI Drones OP=OP

DJI Drones OP=OP
Voel je vrij als een vogel

Wanneer je vliegt met een drone van DJI en opgaat in de beelden die hij vanuit de lucht filmt, dan voel je je vrij als een vogel. Voortaan maak jij de mooiste video's en foto's, want vanuit de lucht heb je atijd vrij zicht en het mooiste perspectief. Maar ….

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

16 februari 2019 om 08:20
Frenky1988 Gebruiker

Welke kleur heeft de refurbished Mavic Air?

Beantwoorden

16 februari 2019 om 10:03
Susantigoon Gebruiker

Wat zou het? Je hebt voor een paar euris de keuze uit allerlei skins.

Beantwoorden

16 februari 2019 om 23:31
Moderator Paul Moderator

Arctic White

Beantwoorden

16 februari 2019 om 08:44
kpoels Gebruiker

Waarom heeft de Mavic Air Drone refurb een hogere referentie prijs dan de niet-refurb??

Beantwoorden

16 februari 2019 om 09:56
Susantigoon Gebruiker

Daar heb je een punt….

Misschien was dat hun ooit of oude prijs of zitten de extra kosten van retourname en handling / reparatie erin verwerkt…

Beantwoorden

17 februari 2019 om 07:49
razor911 Gebruiker

Omdat dji dat ook maar verzint waar ze bij staan. En dan vergis je je wel eens… ????

Beantwoorden

16 februari 2019 om 11:16
Jerdiest Gebruiker

De Mavic Air kan ik iedereen alvast aanraden; geweldige drone die ik zelf ook heb. Of had, beter gezegd, want ik heb hem net deze ochtend in het water gecrasht :(. Deze sale komt dus net op het goede moment, maar een belangrijke vraag lijkt me of het mogelijk is om, als je deze koopt, DJI Care Refresh apart aan te schaffen?

Beantwoorden

16 februari 2019 om 11:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jerdiest,

De enige vereiste is dat je het binnen 48 uur na activatie van de drone doet, dus het lijkt me gewoon mogelijk.

Beantwoorden

16 februari 2019 om 14:54
bertusrex Gebruiker

https://www.amazon.de/gp/product/B01LX3ZQG9

DJI Mavic Intelligent Flight Battery part 26 hier voor 82.99 met gratis verzending voor prime-leden. Ik ben geen prime lid, maar bij afrekenen kwam er spontaan korting overheen, totaal incl verzenden werd EUR 82,70, scheelt EUR 8,20 met Ibood (84,95+5,95).

Beantwoorden

16 februari 2019 om 17:12
therealrodo Gebruiker

Zit bij de mavic air ook een afstandbediening.? Of moet je die nog los erbij kopen

Beantwoorden

16 februari 2019 om 20:06
Jerdiest Gebruiker

De afstandsbediening zit normaal gezien bij het standaardpakket, en staat er in de beschrijving dan ook bij. Dus ik denk wel dat je mag aannemen dat die erbij zit.

Beantwoorden

16 februari 2019 om 23:32
Moderator Paul Moderator

De afstandsbediening zit erbij.

Beantwoorden

17 februari 2019 om 08:46
Arie-Lex Gebruiker

Die apparaten staan al tijden lang op IBood…wanneer gaan de prijzen nu eens onder de prijzen vd laatste keer? Ondertussen komt er allemaal nieuw spul op de markt en is dit (ver)ouder(d)e tattie…

Beantwoorden

18 februari 2019 om 00:03
SjonnieK Gebruiker

Mavic Air is niet echt oud ofzo

Beantwoorden

17 februari 2019 om 23:07
Novastar77 Gebruiker

Zo teleurgesteld dat ik de Mavic Pro Fly More Combo heb gemist van gisteren.  Any chance om deze nog te kunnen scoren ? :/

Beantwoorden

18 februari 2019 om 00:03
SjonnieK Gebruiker

Waarom niet gewoon de Air?

Beantwoorden

18 februari 2019 om 12:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Novastar77,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet kom hij nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 00:56
Novastar77 Gebruiker

De Pro heeft een betere beeldkwaliteit

Beantwoorden

18 februari 2019 om 01:16
SjonnieK Gebruiker

Heb een Pro gehad, nu een Air.. zou niet meer willen ruilen

Beantwoorden

18 februari 2019 om 07:56
Riciardo Gebruiker

De Mavic Pro gebruikt Ocusync ipv Wifi voor de verbinding tussen console en drone. Betere verbinding, verder bereik en betere beeldkwaliteit

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.