25 november 2014 om 00:04
iBOOD

Easybin pedaalemmers

Easybin pedaalemmers
It's bin easy!

Wie opzoek is naar een prullenbak die eenvoudig in gebruik is is bij Easybin aan het juiste adres. Niet alleen zien ze er goed uit, ze zijn ook nog voorzien van de juiste handigheidjes om je leven makkelijker te maken. Dat is dus zeker geen weggegooid geld!

25 november 2014 om 10:24
Christmas4all Gebruiker

fijn dat vingerafdrukken er niet op blijven zitten. en ik kan wel een nieuwe pedaalemmer gebruiken voor ind e badkamer, die is me veel te klein :)

26 november 2014 om 23:43
blufner Gebruiker

Dan zou ik die van 60 liter nemen… daar kunnen ook al jouw Tenalady’s in

25 november 2014 om 11:51
Jewbear Gebruiker

Is het mogelijk om er 2 verschillende (een grote en een kleine) te bestellen, zonder 2 keer verzendkosten te betalen?

25 november 2014 om 12:00
Moderator Dees Moderator

Hallo Jewbear,

Als je eerst de grote toevoegt aan je winkelwagentje (ik neem er 1 klikken) en dan rechtsboven klikt over verder winkelen is het mogelijk een ander artikel toe te voegen :)

Groetjes,
Dees

27 november 2014 om 09:56
kenny.vl Gebruiker

Ik zou graag weten hoe hoog het 30L-model is met het deksel open. Kan iemnad me hierop antwoorden aub?

27 november 2014 om 11:43
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Hoi Kenny,

De afmetingen van dat model zijn 72 cm hoog, 30,5 cm breed en 41 cm diep. Dus ik ga er vanuit dat hij met deksel open dan iets hoger zal zijn dan 113 cm (72 cm + 41 cm).

15 december 2014 om 09:31
Will4ever Gebruiker

Wat is de verwachte verzenddatum? Dit was voorzien voor 8 december…

16 december 2014 om 12:09
harkemat Gebruiker

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb ze samen met de oral-b tandenborstels besteld waar mensen ook graag van willen weten wanneer deze verzonden gaan worden.

Deze stonden in de planning voor 12 december, mochten ze nog onder de boom moeten komen te liggen dan wordt het nu wel tijd.

Een antwoord dat het niet gaat lukken is ook prima, dan weet ik dat de orders kan annuleren maar het gaat nu weer net als met de vorige order die ik heb geplaatst, nul komma nul communicatie, ik word er zo langzamerhand een beetje droevig van en vraag me hardop af of ik hier in de toekomst nog wel geld naar toe wil overmaken.

17 december 2014 om 08:20
harkemat Gebruiker

Geen bericht, dan maar annuleren. Communicatie blijft nul komma nul en de vraag die ik mezelf heb gesteld is bij deze beantwoord…

18 december 2014 om 10:18
Will4ever Gebruiker

De dienstverlening is inderdaad wel een stuk minder sinds de nieuwe site.

Vroeger altijd op tijd geleverd of ten minste e-mail ter verwittiging.

18 december 2014 om 17:01
harkemat Gebruiker

Inderdaad, ook voor deze bestelling heb ik geen mail gekregen omtrent mijn annulering. Ik zou deze alsnog graag ontvangen.

19 december 2014 om 10:25
harkemat Gebruiker

T/M 31 december is de Easybin 30 liter verkrijgbaar bij Marskramer voor hetzelfde geld als hier maar dan zonder de verzendkosten, doe er je voordeel mee.

21 december 2014 om 18:42
VlientjeB Gebruiker

Ook nog niks ontvangen, verzenddatum stond inderdaad op 8 december. Op een mail ook nog geen antwoord ontvangen, wat normaal wel heel snel gebeurde…

22 december 2014 om 20:37
Spyhard Gebruiker

Sinds de nieuwe site is de communicatie ruk, wacht al weken op mij bestelling. Jammer… was een leuk concept. Kennelijk uit hun jasje gegroeid ten koste van de klant

24 december 2014 om 19:44
Will4ever Gebruiker

Vandaag eindelijk e-mail ontvangen. Nieuwe leverdatum over 10 dagen. Ben benieuwd…

27 december 2014 om 18:50
Will4ever Gebruiker

Vandaag geleverd.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.