6 november 2018 om 00:00
iBOOD

Adidas en Nike

Adidas en Nike
Topkwaliteit van topmerken

Voor alle sportievelingen of degenen die een begin willen maken met zich fit en soepel voelen, goede conditie hebben en er gezond uitzien: sportkleding heb je nooit genoeg. Dus kies voor topkwaliteit sportkleding, zodat je zeker weet dat je je comfortabel kunt bewegen, geen last hebt van plakkerigheid van het zweet en er goed uitziet op het veld, in de gym of in het park.

6 november 2018 om 10:50
RIK83 Gebruiker

Wel knap dat de broeken 28 september  verzonden worden?

Beantwoorden

6 november 2018 om 11:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen RIK83,

Bedankt voor je alertheid! Ik heb het doorgegeven zodat het aangepast kan worden.

Beantwoorden

6 november 2018 om 11:36
Nour80 Gebruiker

Vallen deze trainingspakken klein of normaal uit?

Beantwoorden

6 november 2018 om 11:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zou je willen om de volgende maattabel te hanteren:
https://www.nike.com/nl/nl_nl/sfg/mens-shorts-pants-size-chart

Beantwoorden

6 november 2018 om 14:17
only_max Gebruiker

Dus ik mag aannemen dat de broeken ook strak bij de kuit zitten zoals op de tabel?

Beantwoorden

6 november 2018 om 14:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wij verkopen niet de broek die het model in de door mij gestuurde link draagt. Hij zal dus niet zo straks zitten als het getoonde mode. Wel kun je de tabel gebruiken om de juiste taille-, heup- en lengtemaat te bepalen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:14
Lou88 Gebruiker

Dus je verkoopt een andere broek als het plaatje?

In sommige delen van de wereld zou je dat als oplichting kunnen kwalificeren, althans misleiding van de consument.

Ik wilde deze broek namelijk kopen, met alle gevolgen van dien. Hadden jullie dan ook alle kosten vergoed als gebleken was dat het product niet voldeed aan de gestelde verwachtingen.

Vreemd zakendoen lijkt mij dit.

Beantwoorden

8 november 2018 om 00:20
Moderator Paul Moderator

De afbeeldingen bij de deal corresponderen met het aangeboden product. 
In de link met maattabel die Bas plaatste wordt een andere broek gedragen. Die broek wordt niet door iBOOD aangeboden.

Dus zeker geen misleiding, maar verduidelijking (wat helaas verwarring bij jou veroorzaakte).

Beantwoorden

8 november 2018 om 07:03
Luif Gebruiker
6 november 2018 om 20:18
kida24 Gebruiker

6€ verzendkosten slaat echt nergens op

Beantwoorden

6 november 2018 om 21:47
Moderator Jim Moderator

Hi Kida :-)

Dank voor je feedback, wellicht kan je meerdere producten combineren en zo maar eenmaal verzendkosten betalen. Bedenk je dat je altijd voor verzending betaalt, ook bij andere webshops, al staat het daar niet altijd expliciet bij!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

6 november 2018 om 23:06
kida24 Gebruiker

Ja is goed Jim jij ook bedankt!!

Beantwoorden

7 november 2018 om 16:41
R2D22 Gebruiker

ik heb de Nike sportbroek (2x) besteld toen de verzenddatum nog op 28 september 2018 stond.

ik heb echter een mail gekregen dat mijn order geannuleerd werd.    de status staat nog op bevestigd.  Kunnen jullie even bevestigen dat ik mijn order nog ga ontvangen?

Beantwoorden

7 november 2018 om 20:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond R2D22,

Er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan. De klantenservice zal contact met je opnemen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 22:17
RIK83 Gebruiker

Ik heb dezelfde melding  gekregen!

Beantwoorden

7 november 2018 om 22:20
RIK83 Gebruiker

1 is verzonden andere  is geannuleerd staat er,maar als ik de maat nu in winkelmandje doe kan ik hem wel gewoon nog bestellen! Vreemd

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.