24 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Ideal Standard Kranen

Ideal Standard Kranen
Meer dan standaard kranen

Bij een interieurverbouwing is het dure sanitair vaak de oorzaak van een onverwacht hoge kostenpost. Zeker als je kiest voor design. Dat is dan ook de reden waarom veel mensen toch maar voor een minder mooie en minder functionele kraan kiezen. Maar dankzij deze Flash Sale kun jij toch eindelijk van jouw interieur een compleet plaatje maken.

24 oktober 2018 om 01:48
Cath22 Gebruiker

Bij de mengkraan met waste, komt er dan naast de kraan dan ook materiaal meegeleverd waarmee de afvoer gesloten kan worden?

Begrijp niet helemaal hoe dat werkt,.Neem aan dat er iets tussen de afvoer komt of zo?

Bijj mijn huidige wastafel zit niet zoiets. Werkt gewoon met dop aan ketting.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

De benodigde accessoires worden meegeleverd. Ik heb even een handleiding van een vergelijkbaar product opgezocht, hopelijk wordt het je hiermee duidelijk: klik hier.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 11:18
frispens Gebruiker

Waarom slechts 2 jaar garantie? Ik zie dat kranen van Ideal standard vaak 10 jaar garantie hebben?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 12:00

Via ons ontvang je inderdaad twee jaar garantie. Eventuele extra garantie die de fabrikant geeft verloopt dan via Ideal Standard, hierop kun je via ons geen beroep doen, maar eventueel dus enkel via Ideal Standard zelf.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 14:40
bayaconvivio Gebruiker

Bij de Ideal Standard Keukenmengkraan met Uittrekbare Handdouche kan ik de handdouche niet ontdekken, noch op de foto, noch op de tekening. Zijn deze onjuist of is de omschrijving onjuist?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 15:08

Deze kraan heeft inderdaad een uittrekbare handdouche. Helaas zijn er geen foto’s beschikbaar waarop je dit “in actie” kunt zien.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 22:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond thaedevries,

Bedankt voor de aanvullende informatie :-)

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 12:17
corthout-zakelijk Gebruiker

Klopt de foto bij deze kraan? Als ik de Slimline2 op de site van Ideal Standard bekijk, ziet die er heel anders uit: meer afgeronde hoeken: 
https://www.idealstandard.be/nl/producten/pl/wastafelkraan.html?filters%5Bcollection%5D=230217&filters%5Bproductgroup%5D=232374&cHash=6e909b24f0f8fd50fa1ad4e03b9cadff

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 12:34

Goed dat je hier scherp op bent, corthout! De foto is echter correct :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 15:34
grift Gebruiker

wastafelmengkraan: betekent dit dat deze niet in de keuken/wasbak kan? En ik neem aan dat deze hoge kraan draaibaar is?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 16:20

De hoge kraan is 360 graden draaibaar.

Ik zie niet direct een verschil tussen de aansluitingen van de mengkranen en wastafelmengkranen.

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 09:28
LKVK Gebruiker

Heeft de Mengkraan met Hoge Draaibare Uitloop (49,95) een thermostaat, met andere woorden is het:
- links temperatuur, rechts waterstroom
of ouderwets
- links warm, rechts koud

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 09:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen LKVK,

Ik ga dit proberen te achterhalen.

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 09:38
Moderator Niek Moderator

Ik vermoed dat dit gewoon links warm, rechts koud is. Er wordt bij andere aanbieders ook niet vermeld dat hij een thermostaat heeft.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.