20 september 2018 om 00:00
iBOOD

Lucide Verlichting

Lucide Verlichting
Maak je interieur compleet

Een plafondlamp of een hanglamp. Een tafellamp of een vloerlamp. Het maakt niet uit naar wat je precies op zoekt bent, in deze Flash Sale vind je vast en zeker de verlichting die in jouw interieur past! 

20 september 2018 om 12:55
TheBazZ Gebruiker

Ik had in 2014 de “Lucide Quadri Spot plafondlamp met 3 spots” gekocht van Lucide hier op iBood. Nu is er 1 ledje kapot en wat blijkt: je kunt die niet vervangen. Lucide gemaild, maar geen reactie. Kan ik ‘t hele ding weggooien en opzoek naar een nieuwe lamp. Ook nog m’n vingers opengehaald aan het goedkope vlijmscherpe blik waarvan ‘t spul gemaakt is. Pas dus goed op of de lampjes vervangbaar zijn. Amai.

Beantwoorden

20 september 2018 om 22:58
Moderator Niek Moderator

Goedenavond TheBazZ,

Wat vervelend dat er een ledje stuk is gegaan. Meestal wordt er bij vermeld dat de lamp niet te vervangen is en dan wordt het aantal branduren vermeld. Mocht hij nog binnen de garantie vallen dat kun je hierover contact opnemen met iBOOD of de fabrikant inderdaad.

Beantwoorden

20 september 2018 om 21:05
mhdewinter Gebruiker

Ibood zijn de lampjes vervangbaar

Van de Lucide Plafondspot Laura.

Zo niet als er een lamp kapot gaat wat dan ?

Zie nergens staan over die lampen

Mvg

Mathieu de winter

Beantwoorden

20 september 2018 om 23:03
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mhdewinter,

Op de website van Lucide heb ik kunnen vinden dat de lampen te vervangen zijn. De spots zijn voorzien van een GU10 fitting.

Beantwoorden

22 september 2018 om 21:07
mhdewinter Gebruiker

Top bedankt voor uw reactie

Beantwoorden

21 september 2018 om 00:12
mart82 Gebruiker

Ibood, vraag over de lucide Zett lamp. Dimmen deze lampen naar een warmere kleur? Zoals een halogeen ook doet en wordt ‘nagemaakt’door verschillende merken led lampen?

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zijn geen Warmglow lampen. De lumen veranderen bij het dimmen, de lichtkleur niet.

Beantwoorden

21 september 2018 om 01:39
amin_sammakieh Gebruiker

Hallo, ik heb 12 witte Lucide xentric spots nodig maar blijkbaar kan ik er maar maximaal 4 aanduiden. Is het dan de bedoeling dat ik dan de bestelling in 3 keer moet doen?

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt inderdaad 4 identieke producten per bestelling scoren.

Van deze witte spot (ik vermoed dat je deze bedoeld?) hebben we wel nog maar 10 stuks over, as we speak. Dus 12 spots zal helaas niet lukken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.