24 september 2018 om 00:00
iBOOD

Helly Hansen Outdoor

Helly Hansen Outdoor
Trek de wijde wereld in

Ben jij een buitenmens en trek je er graag op uit? Dan is deze Flash Sale een droom voor jou! Het outdoormerk Helly Hansen is namelijk de leider in het ontwerpen van beschermende kwaliteitskleding voor dagelijks gebruik, werk in de buitenlucht, outdoor en sport.

24 september 2018 om 10:14
powercoaster Gebruiker

Heeft elke kleur Helly Hansen in het groot op de arm staan? Is niet duidelijk te zien op de afbeeldingen.

Beantwoorden

24 september 2018 om 10:15
powercoaster Gebruiker

Ik heb het over de Helly Hansen HP 1/2 Zip Pullover.

Beantwoorden

24 september 2018 om 11:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen powercoaster,

Elke kleur heeft dat inderdaad op de mouw staan.

Beantwoorden

25 september 2018 om 00:38
wavado Gebruiker

Echt spijtig dat het HH logo en hun naam er in koeien van letters op staan, anders had ik er al lang meer van besteld.

Beantwoorden

25 september 2018 om 08:30
Susantigoon Gebruiker

Idem….

En klein logootje is tot daar aan toe, maar ik baal ervan om vet te dokken en dan nog als reclamebord te moeten dienen. No way!

Beantwoorden

24 september 2018 om 13:21
onno11 Gebruiker

Helly Hansen Verglas Down Insulator

Hebben deze een binnenzak en vallen ze groot of klein

Beantwoorden

24 september 2018 om 14:46
Wavdberg Gebruiker

Gebruikt Helly Hanson dezelfde maatvoering voor verschillende types schoenen? Ik heb zelf Helly Hanson bootschoenen maat 42,5 en vraag me af welke maat ik moet nemen voor de schoenen op jullie site.

Beantwoorden

24 september 2018 om 21:28
Moderator Paul Moderator

De Helly Hansen schoenen in deze flashsale worden zo te zien als wandelschoenen bestempeld. Bij wandelschoenen moet je een iets ruimere maat nemen dan bij vrijetijdsschoenen en sneakers, omdat tijdens het wandelen de voeten door de warmte wat op kunnen zetten. Daar zou je wel rekening mee moeten houden.

Beantwoorden

24 september 2018 om 15:01
Wavdberg Gebruiker

Graag leg ik bovenstaande vraag neer bij een moderator!

Beantwoorden

24 september 2018 om 15:30
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Wavdberg,

Dit hebben we voor je nagevraagd. Zodra we reactie hebben van de leverancier plaatsen we het hier meteen.

Beantwoorden

26 september 2018 om 10:01
Susantigoon Gebruiker

Een vraag van 2 dagen geleden, schiet niet echt op zo hè?

In mijn ervaring (sinds jaren 80) is de maatvoering van HH traditioneel en heel constant, dit omdat de nadruk bij HH meer ligt op functionaliteit dan op het modieuse aspect.

Ga dus uit van de maat die je gewoon bent.

Beantwoorden

26 september 2018 om 10:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Susantigoon,

Collega Paul had de vraag al beantwoord.

Beantwoorden

25 september 2018 om 08:24
ahjdebrouwer Gebruiker

Bij de plaatjes zit er een type bij met een gele rits . Die benamingen kloppen niet van de

Helly Hansen Double Diamond Skijas

Beantwoorden

26 september 2018 om 11:37
RondeGoey Gebruiker

Wat is nou precies het doorslaggevende verschil tussen de jassen van €110 en €160? Is de ene nóg warmer of is het model gewoon exclusiever?

Beantwoorden

26 september 2018 om 16:14
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag RondeGoey,

In de specificaties vind je wel de grootste verschillen. Dit heeft inderdaad meestal te maken met de gebruikte stoffen, de isolerende functie en het aantal lagen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.