23 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

Veho Elektronica

Veho Elektronica
Helemaal kek naar kantoor...

... of school natuurlijk! Of je nu een koptelefoon zoekt om die busrit naar werk te overleven, een laptoptas voor, nou ja, je laptop, of een draagbare speaker voor op het schoolplein, in deze Veho Flash vind je het allemaal. Want wie zegt dat werken en studeren niet leuk mag zijn? ;)

23 augustus 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er is gedurende deze Flash Sale op donderdag en vrijdag een Product Expert aanwezig om al jullie vragen over de producten in deze Flash te beantwoorden. Deze Expert is Engelstalig, daarom graag alle vragen in het Engels stellen :-)

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 06:01
onlinetinus Gebruiker

Even een vraagje over Veho Endurance Powerbank .

Ik zie dat hij 2 ins en 2 outs heeft.

heeft deze dan 2 batterijen die je dan appart moet opladen of kun je hem met 1 out ook 100%opladen??

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 10:27
Official Product Expert Veho Expert Official Product Expert

Hi, you can charge it with one port to 100%. :)

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 10:28

Hi, You can charge to 100% using either port and one only.

Thanks for your question.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 12:39
TuxTiger Gebruiker

Kan deze powerbank mij telefoon opladen TERWIJL hij zelf wordt opgeladen? Sommige powerbanks kan je niet ‘aanzetten’ zodra hij zelf wordt geladen….

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 12:54

Hi Tuxtiger, Yes you can. :)

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 13:01
TuxTiger Gebruiker

Thanks!

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 22:25
Izzi2018 Gebruiker

Is het mogelijk om 2 Veho m8 speakers te koppelen

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 10:18

No, but you can pair two MZ-1’s – Its a new model and initial feedback is very positive.

I hope that helps. :)

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 00:22
rpoelman Gebruiker

Nja.. waarom is mijn opmerking over de courantheid van de 3700mah laders weggegejorist?? Omdat dan opvalt of dat die dibgen 4 jaar oud zijn ofzo?

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 00:29
Moderator Lex Moderator

Beste rpoelman,

Ik kan geen verwijderde opmerking van je vinden.
Kan het zijn dat je deze per ongeluk niet hebt gepost?
We verwijderen enkel opmerkingen als deze in strijd zijn met de forum regels, niet als iemand een kritische opmerking maakt.
Ik nodig je hierbij ook uit om je opmerking vooral nog een keer te plaatsen.

Gr, Lex

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 00:28
Pvdvenis Gebruiker

De tekst bij de handsfree set is toch wel wat misleidend hoor… Een 3watt speaker die krachtig is en ook nog eens bassversterking heeft… van 3watt kan je dat zonder termen niet impliceren vind ik…

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 00:30
Moderator Lex Moderator

Beste pvdvenis,

Om welke handsfree set heb je het precies? er staan er diverse die allemaal in dit forum thuis horen.

Gr, Lex

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 00:50
Aficior Gebruiker

Merk: Veho
Type: SAEM S3 Ayrton Senna Bluetooth Car / Speaker Kit met AMS
Kleur: zwart
Garantie: 2 jaar

Handsfree telefoneren in de auto
Muziek streamen vanaf je mobiele apparaat
Onderweg apparaten opladen, AMS Technologie

Krachtig 3W speakersysteem met basversterking

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 14:54
MelvinDeNijs Gebruiker

Als je onduidelijke gesprekken wil voeren deze kopen.
Enorm veel ruis, telefoongesprekken in de auto zijn niet te verstaan

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 00:51
Aficior Gebruiker

Ik heb twee SAEM S3 Ayrton Senna Bluetooth Car / Speaker Kit met AMS. Eentje voor iedere auto. Ik ben er dik tevreden mee. Of het ding basversterking heeft weet ik niet, maar ik kan mijn gesprekspartners zeer goed verstaan. Daarnaast gaan ze inderdaad ontzettend lang mee op een acculading.

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 17:49

Hi, thanks for the great input it is much appreciated! :-)

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 08:02
vu-du Gebruiker

Kan de Saem s3 carkit meerdere mobieltjes tegelijk koppelen?

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 10:26

You can only pair one devise at a time but you can disconnect/connect others any time.

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 13:39
matinoah Gebruiker

Kan ik mijn gsm ook .opladen met de powerbank aangezien mijn gsm een USB C aansluiting heeft?

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 13:44
Moderator Jim Moderator

Hi Matinoah,

Voor zover ik kan zien supporten deze meeste powerbanks USB-C aansluitingen. Je kan echter op de meeste powerbanks ook je eigen USB-C kabel aansluiten, waardoor het werkt :-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

25 augustus 2018 om 09:08
Klant_PJ Gebruiker

Ordered the ZB2 but unfortunately the plastics were very vulnerable. On first use the remote as well as the neck clip broke while thry were stored in a backpack. So far my RMA is not fulfilled. Case: 180711-000053.

Is it perhaps possible to contact Veho directly as Ibood is not responding to my request.

Beantwoorden

25 augustus 2018 om 09:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Klant-PJ,

Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt op je service verzoek. Ik ga het even doorgeven aan de klantenservice en die zullen dan na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

25 augustus 2018 om 21:29
Trust_me Gebruiker

Hallo, enig idee hoe ik mijn zb-6 moet koppelen want op papier staat er dat ik 3sec ingedrukt moet houden maar dan schakelt mijn headset uit??

Beantwoorden

25 augustus 2018 om 21:51
Moderator Jasper Moderator

Hey Trust_me,

Wat ik heb kunnen vinden is dat je de multi-function button (knop met het telefoontje)  inderdaad 3-5 sec moet indrukken totdat het lichtje aan de onderkant rood en blauw gaat knipperen. De koptelefoon zegt dan ook “pairing”. Als dit toch niet blijkt te werken zal er misschien iets niet helemaal juist zijn met jouw koptelefoon.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

25 augustus 2018 om 22:32
Trust_me Gebruiker

bedankt voor snelle antwoordt! kheb toch nog kunnen verbinden na meerdere keren proberen en kheb nog een klein vraagje, kan ik die pinkende blauwe licht uitzetten tijdens gebruik ook want kvind het eerlijk gezegd beetje irritant?

Beantwoorden

25 augustus 2018 om 22:41
Moderator Jasper Moderator

Hey Trust_me,

Dit heb ik niet direct kunnen vinden. Maar ik denk persoonlijk dat dit niet mogelijk is.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

25 augustus 2018 om 23:06
Moderator Niek Moderator

Misschien kun je er iets overheen plakken, zoals bijvoorbeeld een kleine sticker?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.